مرجع خبری پرسپولیس : همه روزهاي بعد از فصل يازدهم را هواداران به اميد ديدن پرسپوليس رويايي گذراندند و تنها دو روز ديگر مانده به پايان اين انتظار.

 

تيمي كه مديرعامل پيش‌تر وعده داده بود قرار است با شروع هفته پيش‌رو تمرين‌هايش را شروع كند، در ورزشگاه درفشي‌فر و در ساعت 9 صبح. بازيكناني كه براي «پرسپوليس رويايي» انتخاب شده‌اند قرار است صبح شنبه خود را به كادر فني معرفي كنند.

 

تعداد بازیکنان اما از 10 نفر فراتر نمي‌رود چرا كه قرار نيست در آغاز راه، ملي‌پوشان با آنها همراه باشند. علي كريمي، مهرداد پولادي، غلامرضا رضايي، سيد جلال حسيني، شهاب گردان، محمد قاضي و حسين ماهيني بعد از ترك اردوي تيم ملي، 10 روز از پرسپوليس مرخصي گرفته‌اند و بدون شك در تمرين روزهاي نخست حضور نخواهند داشت.ايمون زايد هم هنوز به ايران بازنگشته و آنچه مشخص است اينكه به تمرين شنبه نخواهد رسيد.

 

با اين وضع، پرسپوليس تمرين‌هاي آماده‌سازي‌اش براي ليگ دوازدهم را با اين 10 بازيكن استارت مي‌زند؛ مهدي مهدوي‌كيا، عليرضا نورمحمدي، جواد كاظميان، حميدرضا علي عسگري، محمد نوري، محسن بنگر، هادي نوروزي، سامان آقازماني، محمدرضا خانزاده و افشين اسماعيل‌زاده. البته امیدهای ملی پوش پرسپولیس هم در اردوی تیم ملی خواهند بود و روزهای ابتدایی را از دست خواهند داد.

 

البته مهرداد اولادي و حسين هوشيار  هم كه با وجود قرار گرفتن در ليست مازاد، هنوز قراردادشان با پرسپولیس تمام نشده، مثل علیرضا محمد به انتظار بازگشت سرمربي تركيه‌اي نشسته‌اند تا شايد موافقت او را براي ادامه حضور در پرسپوليس بگيرند و از شنبه همپاي ديگر سرخپوشان تمرين كنند؛ اتفاقي كه بعيد است مصطفي دنيزلي با آن موافقت كند.

 

ديگر نكته جالب در مورد پرسپوليس نامعلوم بودن وضعيت کمک های كادر فني است. دنيزلي تنها چند ساعت بعد از ورود به تهران بايد سرخ‌ها را تمرين دهد و البته باشگاه منتظر است كه او يك بدنساز هم با خودش به پرسپوليس بياورد. از سوي ديگر او فعلا تنها محسن عاشوري را به عنوان دستيار در كنار خود دارد و ناصر صادقي هم همچنان آناليزورش خواهد بود. حال آنكه پرسپوليس هنوز براي دروازه‌بان‌هايش مربي ندارد و مشخص نيست كه چه كسي جايگزين انورلوگوشيچ يوگسلاو خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)