مرجع خبری پرسپولیس : عادل فردوسی پور با تصمیم گروه ورزش شبکه سوم سیما از کنداکتور برنامه های ورزشی در طول برنامه های جام ملتها خارج شد.

 

درحالی که گروه سازنده نود تمایل داشتند در طول بازی های جام ملتها به تحلیل بازی های تیم ملی بپردازند و حتی عادل فردوسی پور دوشنبه شبی که آخرین برنامه 90 را قبل از این توقف 3 هفته ای روی آنتن برد با اشاره به این نکته که در طول تعطیلات لیگ هم مسابقات تیم ملی را بررسی می کند و هم به دستور مسئولان سیما در نشستی با نمایندگان مجلس به تحلیل ماجرای انتقال تیم نفت به اراک را بررسی می کند ، تاکید کرد که در تعطیلات لیگ قطعا برنامه اش روی آنتن می رود اما ظهر دوشنبه بود که اعلام شد نود نه فقط این دوشنبه که در طول جام ملتهای آسیا هم روی آنتن نمی رود.

 

فردوسی پور که زمزمه شده بود برای جام ملتها به عنوان گزارشگر به ازی ها فرستاده می شود حتی گزارشگر اعزامی به این بازی ها هم نخواهد بود.

 

و جواد خیابانی این تورنمنت را برای صدا و سیما گزارش زنده از محل مسابقات می کند تا عادل به یکباره شانس هر نوع اظهار نظری درباره تیم ملی را تا پایان مسابقات از دست بدهد .

 

اما اینکه چرا محبوب ترین گزارشگر سیما و پرطرفدارترین برنامه ورزشی سیما از کنداکتور خارج شده نکته ای است که حسین آقازمانی مدیر گروه ورزش شبکه 3 درباره اش می گوید:« نمی دانم چرا چنین سئوالی را طرح می کنید. لیگ تعطیل است و نیازی هم نیست که نود هم پخش شود.»

 

اما نود که تنها کارش بررسی بازی های لیگ نیست و همیشه فوتبال ملی یکی از آیتم های اصلی این برنامه بوده است. او در پاسخ به این پرسش هم دلیلی می آورد و می گوید:« ما برای بازی های جام ملتها ویژه برنامه فوتبال برتر را مخصوص این بازی ها برنامه ریزی کرده ایم که همان شب و بعد از بازی های تیم ملی ، بازی ها را کارشناسی می کنند و دیگر نیازی به برنامه 90 نبود. حالا اگر بعدا زنگ بزنید می توانم سر فرصت برای تان ماجرا را تعریف کنم ، فعلا در جلسه ای هسم.»

 

گروه سازنده فوتبال برتر همان گروهی هستند که بازی های لیگ را پوشش می دهند. گروهی که اجرای برنامه های شان را پیمان یوسفی بر عهده دارد و تهیه کنندگی اش هم بر عهده مهدی هاشمی ، مسئول گروه فوتبال داخلی شبکه سوم سیما است.

 

هاشمی در این باره می گوید:« ما بازی ها را با دعوت از کارشناسانی که از میان مربیان تیم های لیگ برتری و سرمربیان سال های قبل تیم ملی هستند بررسی می کنیم. به این دلیل هم بود که شبکه تصمیم گرفت بازی های تیم ملی تنها در این ویژه برنامه بررسی شوند.»

 

و به این ترتیب ، عادل فردوسی پور با تصمیم مدیران شبکه سوم سیما این فرصت را که بتواند درباره بازی های تیم ملی در برنامه اش سخنی بگوید منع می شود . او که یکشنبه شب گذشته و در جریان بازی های لالیگا ، وقتی داشت بازی بارسلونا را گزارش می کرد چند بار با مقایسه سطح فوتبال ها کنایه هایش را درباره تیم ملی به زبان آرد. حالا با توجه به اینکه بازی های تیم ملی را هم جواد خیابانی گزارش می کند شاید تنها تعدادی از بازی های جام ملتها به عادل برسد و او بتواند در این فواصل انتقادهایش را به زبان بیاورد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)