خبرگزاری پرسپولیس : مدیر رسانه ای باشگاه ملوان بیانیه‌ تندی علیه سرپرست پرسپولیس منتشر کرد.

ارسطو عزتیان، مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان بیانیه تندی در واکنش به اظهارات سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس منتشر کرد. نسخه‌ای از این بیانیه در اختیار ما قرار گرفته که متن آن به شرح زیر است:

بعضی‌ها با رفتارهایشان دل فوتبالدوستان و حتی هواداران پرسپولیس را خون می‌کنند. معمولا در فوتبال کسانی که کم تجربه‌تر هستند، ادعایشان بیشتر می‌شود. هر کسی دانش بیشتری داشته باشد سکوت بیشتری می‌کند. اجازه بدهید جوهر حکم‌تان خشک شود بعد به اهالی فوتبال بتازید. شما یک روز مسئولان و هواداران سپاهان اصفهان را متهم می‌کنید و روز دیگر به اهالی فوتبال‌شناس و اخلاق‌مدار انزلی توهین می‌ کنید.

واقعا متاسفیم که آدم‌های بزرگی مثل محمود خوردبین، رضا وطن خواه، محمد پنجعلی، فرشاد پیوس و غیره باید خانه نشین شوند و کسی که ادبیات بسیار زشت و غیر فوتبالی دارد روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. این فرد وقتی نام انزلی و مردم بزرگ و فوتبالدوست آن را به زبان می‌آورد، باید به احترام بایستد. چه کسی هستید و از کجا به دنیای فوتبال ایران پرتاب شده‌اید که اینقدر ادعا دارید و در مورد مردم انزلی و مردم اصفهان و سایر استان‌ها اظهارنظر می‌کنید. آقای شیرینی از کدام جو صحبت می‌کنید؟! آقای تازه وارد کدام جو را برای تیم پرسپولیس درست کردیم؟ لیدرهای محترمتان اعلام کردند که بهترین رفتار و بهترین مهمان نوازی را داشته‌ایم، پس چرا خلاف واقع حرف می‌زنید. شاید از تلخی، نامتان را شیرینی نهاده‌اند. آقایی که برای سه امتیاز، قبل و بعد از دیدار برای حریفانت جو‌سازی می‌کنید و ارتش رسانه‌ای فراهم کرده‌اید.

شایسته تیمی بزرگ مانند پرسپولیس نیست که سرپرست موقت و تازه‌واردش بیاید و در رسانه‌ها چنین حرف‌های دور از واقعیت و کذبی را بزند.

این قضیه تماس‌های مشکوک هم مثل همان آب معدنی خوردنشان در اصفهان است. آنها در هتل سفید کنار انزلی غذا خوردند یا نه؟! بهتر است برای رفع شبهه و توهم رسانه‌ای از هتل سفیدکنار سوال کنند و فاکتور غذا بگیرند. تمامی کادر فنی در هتل غذا خوردند و بازیکنان نیز صبحانه در هتل میل کردند. خب، چه اتفاقی افتاد؟ شما از کجا آمده‌اید که همه را متهم می‌کنید! شما از کجا آمده‌اید که فوتبال ایران و مردم و میزبانان صدیق شما در استانهای دیگر برای شما نامحرمند؟ حیف از طرفداران، لیدرها و تیم خوب پرسپولیس که ادبیاتی این چنینی در این باشگاه جاری شود.

اگر ملوان از مهدی مهدوی‌کیا تقدیر و به وی تندیس قایقران را اهدا کرده، به دلیل ارزشمند بودن این شخصیت برجسته فوتبالی است. مهدوی‌کیا مانند قایقران از بازیکنان پرافتخار و ارزشمند فوتبال ایران از لحاظ فنی و اخلاقی است. این مراسم قبل از این توسط مدیرعامل باشگاه با آقای مهدوی‌کیا هماهنگ شده است. شاید انتظار داشتید از شما تقدیر کنیم. ای کاش مراسمی نیز برای اهدا تندیس ادبیات چاله میدانی برای شما در نظر می‌گرفتیم!

در پرسپولیس آن قدر افرادی مثل این آقا آمده‌اند و رفته‌اند که الان هیچ کس نام آنها را به خاطر ندارد اما همه طرفداران پرسپولیس، محمود خوردبین، علی پروین، علی کریمی، علی دایی، جعفر کاشانی، بیژن ذوالفقار نسب، ابراهیم آشتیانی و رضا وطن خواه را می‌شناسند و سالهای سال نیز به خاطر می‌سپارند چون دارای ارزش، اعتبار و شخصیت ورزشی هستند و هیچگاه در طول تارخ باشگاه از این ادبیات استفاده نکرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)