مهاجم تیم ملی ایران پس از گلزنی برابر لبنان گفت: در طول 90 دقیقه سرتر از حریف بودیم. امیدوارم در بازی‌های بعد هم همین‌طور باشیم. پس ازبازی امروز حس خوبی دارم.

ایسنا، رضا قوچان‌نژاد که دو گل از مجموع 5 گل بازی با لبنان را به ثمر رساند، در جمع خبرنگاران گفت: باید سعی کنیم که تمام بازی‌ها را مثل این بازی خوب انجام دهیم. از همان اول فشار زیادی آوردیم و این موضوع برای حریف سخت بود. در نیمه اول هم شانس خوبی داشتیم که به گل برسیم اما گلزنی‌مان کمی طول کشید.

وی ادامه داد: از ابتدای بازی خوب بوده و در طول 90 دقیقه سرتر از حریف بودیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم همین‌طور باشیم.

وی همچنین در مورد گلزنی‌اش تصریح کرد: به هرحال گلزنی برای تیم ملی برای هر بازیکنی عالی است و من پس از بازی امروز حس خوبی دارم. برد برای همه ما زیباست و این‌که توانستم، گلزنی کنم، زیباتر است. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم به همین شکل پیروزی شویم.

قوچان‌نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا این برد می‌تواند از فشارها روی تیم ملی بکاهد، پاسخ داد: نمی‌دانم اما اگر به صورت تیمی نگاه کنیم، مردم از بازی‌های تیم ملی یا راضی‌اند یا نه اما باید کاری کنیم تا گروه راضی باشد و وقتی با هم هستیم، می‌توانیم کاری کنیم تا بهتر شویم.

 

وی در پاسخ به این سوال که در بازی قبلی شما از روی سکوهای بازی را تماشا می‌کردی، اما در این میدان بازی کردی و نظرت در مورد این دو اتفاق چیست، گفت: قطعا هر بازیکنی که نتواند برای تیمش بازی کند حرص می‌خورد و فوتبالیست باید بازی کند. به هر حال در این دیدار وارد زمین شدم و بازی خوبی را انجام دادم.

قوچان‌نژاد در مورد دیدارهای مقدماتی جام جهانی که در کره جنوبی برگزار خواهد شد، ‌اظهار داشت: تا خرداد ماه هنوز خیلی زمان داریم، فکر می‌کنم در مورد این موضوع زود است صحبت کنیم. پس از این دیدار قطعا همه بچه‌ها به باشگاه‌های خود بازمی‌گردند و امیدوارم برای بازی با کره جنوبی که خرداد ماه برگزار می‌شود همه بچه‌ها مثل امروز عملکرد خوبی داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه عملکرد اشکان دژاگه در بازی امروز چطور بود، گفت: اشکان بازیکن بسیار خوبی است و حضور او در تیم ملی خیلی مهم است، امروز دژاگه قشنگ و زیبا بازی کرد و نشان داد که تیم ملی به او نیاز دارد.

قوچان‌نژاد در مورد ثبت قرارداد با تیم استاندارد لیژ بلژیک گفت: با این تیم تازه قرارداد بسته‌ام و هنوز برای فصل‌های آینده هیچ چیز معلوم نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد با باشگاه‌های ایرانی همکاری خواهی کرد یا خیر، گفت: خدا بزرگ است، در آینده همه چیز مشخص می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)