پرسپولیس نیوز : کانون هواداران پرسپولیس به مناسبت آغاز رقابت‌های فصل 92 – 93 لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در فراخوانی از هواداران پرسپولیس دعوت کرد تا فردا برای اعلام حمایت و تقویت روحی سرخپوشان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کانون هواداران پرسپولیس که فصل گذشته به عنوان برترین کانون هواداران در میان باشگاه‌های لیگ برتر انتخاب شد، در این فراخوان آورده است:

بار دیگر با شروع لیگ، تب رقابت‌های فوتبال داغ می‌شود و این شروع بدون حضور تماشاگران که سرمایه‌های اصلی فوتبال هستند، هیچ معنایی ندارد. در این شرایط پرسپولیس به عنوان پرتماشاگرترین باشگاه ایران و آسیا سهم اساسی در رونق بخشیدن به این رقابت‌ها را دارد و برای رقم زدن فصلی متفاوت از سال‌های گذشته و پایان دادن به انتظار علاقمندان خود روی حضور پرشور هواداران و حمایت آنها حساب می‌کند.

بی‌شک هواداران پرسپولیس برای انرژی بخشیدن به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و تهییج انگیزه و تقویت روحیه آنها نیازی به دعوت ندارند که آنها همواره خود میزبان و نگهبان تیم محبوبشان بوده و هستند. فردا ورزشگاه آزادی یکبار دیگر میعاد گاه عاشقان پرسپولیس است. به تجربه ثابت شده است که حضور پرشور هواداران و حمایت و تشویق مربیان و بازیکنان از دقیقه یک تا 90 چه تاثیر خوبی بر آنها دارد.

 

 حسین فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس، همچنین درباره اقدامات این کانون برای فصل جدید گفت: با توجه به جلسه هماهنگی که چندی پیش با حضور آقای دایی، مسوولان کانون هواداران و معاونت فرهنگی انجام شد، کانون اقدامات خود را برای جذب علاقمندانی که می‌خواهند به عنوان مشوق فعالیت کنند آغاز کرده است.

به این منظور طی امروز و فردا اطلاعیه و فرم ثبت نام در روزنامه پرسپولیس منتشر شده است که علاقمندان می‌توانند از طریق آن برای حضور در جمع مشوقین پرسپولیس اقدام کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)