پرسپولیس نیوز : هواداران پرسپولیس نسبت به تحرکات عضو هیئت مدیره باشگاه برای ایجاد تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان دادند.

پس از اینکه علی پروین اعلام کرد حکم مدیریت پرسپولیس در جیب اوست و امضای آن را گرفته است و محمد رویانیان نیز درپی این اقدامات از حضور در باشگاه پرسپولیس خودداری کرد هواداران پرسپولیس نسبت به این مساله واکنش نشان دادند.

در نظرسنجی صورت گرفته از سوی پربازدیدترین سایت هواداران پرسپولیس در خصوص تغییرات مدیریتی در پرسپولیس در کمتر از 3 ساعت بیش از 2500 نفر شرکت کرده اند که نزدیک به 95 درصد شرکت کنندگان مخالف نقش آفرینی علی پروین در معادلات مدیریت باشگاه پرسپولیس بوده اند. 5 درصد شرکت کنندگان هم رای موافق داده اند.

بر اساس بازخوردهای انجام شده و جمع بندی آنها دلایل اصلی هواداران پرسپولیس برای این مخالفت نتیجه گیری پرسپولیس و لزوم ثبات در این تیم پس از مدت ها و همچنین سرنوشت شوم باشگاه استیل آذین پس از حضور یکی از اولین تیم های بخش خصوصی در لیگ می باشد.

این نظرسنجی از عصر جمعه آغاز شده و لحظه به لحظه بر تعداد آرا افزوده می شود و همچنان امکان شرکت در آن وجود دارد. لازم به ذکر است که کاربران با هر کامپیوتر تنها اجازه یک بار شرکت در این نظرسنجی را داشته و نتایج آن با جزییات و شرکت کنندگان قابل ارائه به عموم می باشد.

نمایش نتایج: کلیک کنید

 

/

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)