خبرگزاری پرسپولیس : تیم ملی فوتبال ایران در سومین مسابقه خود در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برابر قعرنشین گروه A شکست را پذیرا شد.

 

تیم های لبنان و ایران از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در بیروت به مصاف هم رفتند که در پایان لبنان موفق شد با تک گل دقیقه 28 رضا عنتر برابر ایران به برتری دست یابد.

 

تیم ایران در نیمه دوم از ایجاد موقعیت گل برای جبران نتیجه عاجز بود و در معدود موقعیت های این تیم در دقیقه 60 محمد قاضی و محمد نوری یک فرصت خوب برای رسیدن به گل ایجاد کردند که در دهانه دروازه توپ از دست رفت.

 

داور در این بازی از ایران به پژمان نوری و محمد نوری و از لبنان به محمد حیدر و عباس حسن و محمد شما کارت زرد نشان داد. این اولین گل تاریخ فوتبال لبنان به تیم ملی ایران بود که منجر به اولین پیروزی تاریخ فوتبال کشور برابر تیم ما نیز شد.

 

تیم ایران با این شکست چهار امتیازی باقی ماند و هم امتیاز با قطر به دلیل تفاضل گل بیشتر بالاتر از این تیم قرار گرفت. لبنان هم با این سه امتیاز چهار امتیازی شد و با تفاضل گل منفی سه در کنار ایران و قطر قرار گرفت.

 

در دیگر دیدار این گروه امروز تیم های کره جنوبی و ازبکستان به تساوی دست یافتند. کره با 7 امتیاز صدرنشین است و ازبکستان با 2 امتیاز در انتهای جدول گروه جای دارد.

 

نکته جالب بازی این جا بود که صداو سیمای ملی شاهکارهای خود را به پایان رساند و در حالی که نیم ساعت از سوت پایان بازی تیم ملی با لبنان گذشته همچنان به پخش این بازی البته با تاخیر ادامه می دهد.

 

ترکیب ایران: سیدمهدی رحمتی، حسین ماهینی، هادی عقیلی، پژمان منتظری، پژمان نوری( 46- احسان حاج صفی)، جواد نکونام ، علی کریمی، محمد نوری، محمدرضا خلعتبری(68-محمد غلامی)، مسعود شجاعی و کریم انصای فرد(46-محمد قاضی)

سرمربی: کارلوس کی‌روش

 

 

تيم

بازيها

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتياز

1

كره جنوبي

3

2

1

0

9

3

6

7

2

ايران

3

1

1

1

1

1

0

4

3

قطر

3

1

1

1

2

4

2-

4

4

لبنان

4

1

1

2

2

5

3-

4

5

ازبكستان

3

0

2

1

3

4

1-

2

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)