مرجع خبری پرسپولیس : سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران نوشت: گل دیرهنگام محمدنوری صدرنشین لیگ برتر ایران را شوکه کرد.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران که روز گذشته با نتیجه تساوی یک بر یک در اصفهان به پایان رسید، نوشت:

 

محمد نوری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله 3 دقیقه مانده به پایان بازی هفته سی‌ام لیگ برتر برای تیمش گلزنی کرد تا سپاهان 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کند.

 

در این دیدار که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، در حالی که تیم میزبان تصور می‌کرد با 3 امتیاز شیرین روی گل جواهیر سوکای در دقیقه 82  زمین مسابقه را ترک خواهد کرد، محمد نوری 5 دقیقه بعد گل تساوی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد تا پیروزی صدرنشین بر باد رود.

 

این نتیجه ضربه بزرگی بر سپاهان وارد کرد؛ زیرا استقلالی‌ها، غول‌های تهران با اختلاف تنها 4 امتیاز و با یک بازی کمتر در تعقیب نماینده اصفهان هستند.

 

تیم زلاتکو کرانچار بدون شکست و با 7 امتیاز از 3 بازی در صدر گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. این تیم در دور رفت مرحله گروهی مسابقات 2 پیروزی خانگی و یک تساوی یک بر یک مقابل الاهلی امارات به دست آورده است. یک پیروزی برای سپاهان مقابل لخویا در ورزشگاه السد قطر در تاریخ سه‌شنبه 22 فروردین، این تیم را به عنوان مدعی اصلی صدرنشینی گروه سوم معرفی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)