دوشنبه 14 اردیبهشت(13:21) 

مرجع خبری پرسپولیس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با توجه به ضرر مالي ناشي از لغو ديدار با الشارجه امارات از كنفدراسيون فوتبال آسيا درخواست غرامت مي‌كنيم.

عباس انصاري فرد درباره لغو ديدار با الشارجه امارات اظهار داشت: خوشحال هستيم كه سه امتياز را كسب كرديم اما مطمئن هستم در صورتي كه اين بازي برگزار مي‌شد با اختلاف بيش از 3 گل مي‌توانستيم الشارجه را شكست دهيم و به نظرم آنها از ما ترس داشتند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما کناره گیری الشارجه را از بازی های لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد. در نامه afc آمده است كه الشارجه در ادامه ليگ قهرمانان آسيا حضور نخواهد يافت و به اين ترتيب بازي روز چهارشنبه ما برابر اين تيم لغو و با اعلام نتيجه 3 بر صفر هر 3 امتياز آن به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد.
 
وي ادامه داد: با اين وجود به دليل ضررهاي مالي اسپانسرها، خسارت ناشي از تهيه بليت هواپيما و… در نامه‌اي در دو روز آينده از AFC درخواست غرامت مي‌كنيم تا ضرر و زيان ما را بدهد. تمام اين برنامه‌ريزي‌ها را انجام داده‌ بوديم اما با لغو اين بازي دچار مشكلات شديم. انصاري فرد خاطرنشان كرد: اميدوارم با تدابير كادر فني تيم در جام حذفي پرقدرت به ديدار پاس همدان برود. معتقدم اگر پاس را ببريم بسيار راحت‌تر مي‌توانيم قهرمان شويم.
وی با بیان اینکه تمرینات پرسپولیس ادامه می یابد گفت: با موافقت وینگادا تلاش می کنیم یک بازی دوستانه در این هفته بر گزار کنیم تا بازیکنان از شرایط مسابقات دور نشوند.
 
وي در خصوص تشكيل كميته سه نفره براي جذب بازيكنان گفت: اين كميته هنوز تشكيل نشده اما به زودي تشكيل خواهد شد و كار خود را در باشگاه آغاز خواهد كرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)