پنج شنبه 22 اسفند (10:22)

مرجع خبری پرسپولیس: پرسپولیس در نخستین بازی خود در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا و در بازگشت علی کریمی موفق شد الشارجه امارات را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.
به گزارش روز چهارشنبه مرجع خبری از سایت ای اف سی، در این بازی علی کریمی در دقیقه 28 در حالیکه بازیکنان الشارجه در تلاش برای دفع توپ کرنر بودند دروازه حریف را باز کرد. سه دقیقه بعد بازهم علی کریمی توجه دفاع الشارجه را به خود معطوف کرد تا توپ از لای پایش عبور کند و بعد علیرضا واحدی نیکبخت توپ را به گوشه پایین دروازه بفرستد.

هادی نوروزی در دقیقه 34 برای بار سوم و از تیر اول دو مدافع اماراتی را ناکام کرد و بعد با ضربه سر توپ را دور تر از دستان احمد راشد به تور چسباند.
الشارجه که با برد در بازی پلی آف غرب آسیا و شکست دمپو هند به لیگ قهرمانان راه پیدا کرد تنها با ضربه سالم سیف و با غفلت مهدی واعظی در دقیقه 53 یکی از گل های پرسپولیس را تلافی کرد.
در نیمه نخست این بازی پرسپولیس بهتر از حریف خود عمل کرد و با برتری مطلق نسبت به حریف توانست 3 بار دروازه الشارجه را باز کند اما در نیمه دوم از شدت حملات پرسپولیس کاسته شد و این تیم الشارجه بود که توانست یکی از سه گل را جبران کند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)