با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم/ قرار نبود جلسه اضطراری برگزار شود

مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران گفت: كنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست این باشگاه برای برگزاری همزمان هفته آخر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مخالفت كرده است.

 

جمشید زارع گفت: از كنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست كرده بودیم كه مسابقات هفته آخر گروه ما در لیگ قهرمانان آسیا هم زمان برگزار شود،‌اما با این درخواست مخالفت شد.

 

دلیل مخالفت آنها تفاوت ساعت ها در كشورهای آسیایی و همچنین تیم هاست.

 

*قرار نبود، جلسه اضطراری برگزار شود

زارع در باره خبرهای منتشره مبنی بربرگزاری جلسه اضطراری در باشگاه پرسپولیس گفت: این جلسه اضطراری نبود و مانند همیشه یك جلسه عادی بود. برخلاف صحبت بعضی دوستان جلسات مدیریت باشگاه با كادر فنی و مسئولان و همچنین جلسه اعضای هیات مدیره بطور مرتب برگزار می شود.

 

قائم باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص ناكامی های این تیم، گفت: واقعا نمی دانم، دلیل این همه مشكل چیست و آنچه كه به عنوان مدیران باشگاه وظیفه داشتیم انجام داده ایم

 

*70 درصد قرارداد بازیكنان پرداخت شده است

زارع تصریح كرد: سعی كرده ایم تمام خواسته های بازیكنان را برآورده سازیم و حتی شاید بر خلاف بسیاری از تیم ها 70 درصد قرارداد آنها را پرداخت كرده ایم. به طور حتم باید درپایان فصل كار كارشناسی را در خصوص ناكامی های این تیم انجام دهیم، زیرا نباید دیگر شاهد چنین مشكلاتی باشیم.

 

زارع خاطرنشان كرد: فعلا به هیچ عنوان به جریمه بازیكنان فكر نمی كنیم و معتقدم باید صبور باشیم تا این دو بازی هرچه سریعتربه پایان برسد ودرآن زمان برای تصمیم گیری فرصت زیادی داریم. در فصل آینده به موقع تیم را خواهیم بست و نمی خواهیم تا دیدار مقابل الشباب هیچ حاشیه ای وارد تیم شود، زیرا این بازی برای ما اهمیت فوق العاده ای دارد.

 

زارع درخصوص افزایش انتقاد ها ازایمون زاید گفت: این بازیكن با زدن سه گل در دیدار مقابل راه آهن یك بار دیگر ثابت كرد، بازیكن بزرگی است ولی برای نشان دادن بیشتر توانایی های خود نیاز به زمان دارد.

 

وی به هواداران قول داد كه رویانیان برای فصل آینده تیم قدرتمند خواهد ساخت تا تمام ناكامی ها جبران شود.

 

*باشگاه پرسپولیس با هیچ بازیكنی از جمله عمران زاده مذاكره نكرده است

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران گفت: برخلاف شایعات اخیر تاكنون با هیچ بازیكنی ازسوی باشگاه ما مذاكره نشده است، زیرا اعتقاد داریم این كار غیر حرفه ای است. متاسفانه بعضی از رسانه هاازمذاكره ما با حنیف عمران زاده خبر دادند كه این مساله نیز كذب می شود.

 

*دنیزلی می ماند؛ كریمی بهترین تصمیم را می گیرد

زارع درخصوص وضعیت دنیزلی برای فصل آینده گفت:بااین مربی برای یك فصل دیگر قرارداد داریم و با قدرت از او حمایت خواهیم كرد و در فصل بعد در كنار ما خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینكه علی كریمی در پرسپولیس می ماند، اظهار داشت: كریمی یكی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس است كه اطمینان دارم او در پایان فصل بهترین تصمیم را اتخاذ می كند.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران درخصوص اینكه آیا درصورت خداحافظی مهدوی كیا و هاشمیان قصد ندارند ازآنها در بدنه تیم یا باشگاه استفاده كنند، گفت: به طور حتم این افراد از افتخارات باشگاه هستند و می توان به نحو شایسته ای از حضور آنها سود برد.

 

*دنیزلی لیست خود را به باشگاه نداده است

زارع اظهارداشت: سرمربی تیم هنوز لیست بازیكنان مد نظر خود برای فصل آینده وهمچنین لیست مازاد به باشگاه نداده است، اما زمانی كه این كار راانجام دهد،آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم.

وی به هواداران وعده داد كه سایت باشگاه تمام اطلاعات فصل نقل وانتقالات را منتشر كند و آنان از این طریق اخبار را پیگیری كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)