مرجع خبری پرسپولیس : سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به صعود دو غول فوتبال ایران به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از دور آخر مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی پرسپولیس و سپاهان، دو نماینده ایران مقابل حریفان پرداخت و نوشت:

 

پرسپولیسی‌ها، غول‌های ایرانی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل الشباب امارات حضور خود در مرحله یک‌ ‌هشتم را قطعی کردند.

 

عیسی محمد در دقیقه 8 اولین گل بازی را درون دروازه پرسپولیس جا داد، اما خوشحالی آنها یک نیمه هم دوام نداشت و ایمون زاید در فاصله 2 دقیقه مانده به پایان 45 دقیقه اول گل تساوی را به ثمر رساند.

 

مهرداد پولادی در دقیقه 54 گل برتری را به نام خود ثبت کرد و سپس حسین بادامکی که در دقیقه 83 به زمین بازی آمد، در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل سوم بازی را به ثمر رساند.

 

پرسپولیس با وجود این پیروزی در مکان دوم گروه D قرار گرفت و الهلال که توانست 2 بر یک الغرافه را شکست دهد، با یک امتیاز بیشتر صدرنشین شد. با این نتیجه پیروزی باید هفته آینده در دور یک‌هشتم برای دیدار با الاتحاد عربستان، صدرنشین گروه  B به جده سفر کند.

 

در دیدار دیگر نماینده ایران که در فولادشهر اصفهان برگزار شد، محسن بنگر در فاصله 4 دقیقه به پایان مسابقه برای سپاهان گلزنی کرد تا نماینده ایران برای صدرنشینی در گروه C الاهلی را پشت سر بگذارد.

 

سپاهان که برای صدرنشینی به یک پیروزی نیاز داشت و اخیرا برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده، با شایستگی صدرنشین شد. زرد‌پوشان اصفهانی توسط جواهیر سوکای در دقیقه 19 به گل رسیدند. میزبان می‌توانست در نیمه اول به گل‌های بیشتری برسد، اما چند موقعیت را از دست داد تا بازی در این نیمه با همین نتیجه به پایان برسد.

 

احمد الحسنی در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند تا اینکه بنگر که در دقایق پایانی به جلو آمده بود، توانست بالاتر از دفاع الاهلی ضربه سر را در دقیقه86 مسابقه به گل پیروزی سپاهان تبدیل کند.

 

سپاهان با این پیروزی صدرنشین شد تا سه‌شنبه آینده در دور بعد به مصاف یکی از تیم‌های استقلال تهران یا الریان قطر برود. الاهلی نیز به ابوظبی سفر می‌کند تا با الجزیره صدرنشین گروه  A مسابقه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)