مرجع خبری پرسپولیس : سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: الاتحاد عربستان با غلبه بر پرسپولیس برای سومین بار در ۴ فصل به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به بازی پرسپولیس ایران و الاتحاد عربستان که شب گذشته در جده برگزار شد، پرداخت و نوشت:

 

الاتحاد عربستان شب گذشته برای سومین بار در چهار فصل با پیروزی 3 بر صفر مقابل پرسپولیس ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

 

نایف هزازی در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی گل برتری عرب‌ها را به ثمر رساند. فوزی عبدالغنی نیز با استفاده از دفاع نامنظم نماینده ایران گل دوم را وارد درازه پرسپولیس کرد.

 

و سرانجام عبدو عاطف با به ثمر رساندن گل سوم بازی  در فاصله 2 دقیقه مانده به پایان مسابقه کار را تمام کرد.

 

الاتحاد با این پیروزی پس از الاهلی و الهلال، سومین باشگاه عربستان بود که به جمع 8 تیم برتر راه یافت.

 

الاتحاد شروع قدرتمندی در ورزشگاه عبدالله الفیصل داشت و هزازی موقعیت خطرناکی روی دروازه پرسولیس ایجاد کرد که آودوکیچ به خوبی این توپ را مهار کرد.

 

پرسپولیس در دقیقه 15 صاحب یک فرصت طلایی شد و توپ برای ایمون زاید ارسال شد، اما شوت ضعیف مهاجم لیبیایی سرخپوشان توسط مبروک زید مهار شد.

 

شیث رضایی در دقیقه 35 با خطا بر روی عبدالغنی یک پنالتی را تقدیم حریف کرد و هزازی خلاف تشخیض آودوکیچ توپ را به درون دروازه پرسپولیس هدایت کرد تا پنجمین گل خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند.

 

میزبان برتری خود را در دقایق تلف شده نیمه اول بیشتر کرد، مدافعان پرسپولیس فرصت داشتند تا در ضد حمله الاتحادی‌ها توپ را مهار کنند اما اجازه دادند عاطف توپ را روی پای عبدالغنی ارسال کند، تا دومین گل نماینده عربستان نیز به ثمر برسد.

 

هنگامی که عاطف سومین گل الاتحاد را در دقیقه 88 به تور دروازه آودوکیچ چسباند، تمام امیدها برای بازگشت دیرهنگام پرسپولیسی‌ها به بازی بر باد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)