تبلیغات

blogchat

هفته آینده

 

چهار شــنبه - 15:30 90/11/26

ورزشگاه : یـــادگار امام قــم

داور : نـــامشخص

هفته گذشته





2 - 3


سه شــنبه - 17:00 90/11/17

گـزارش - حـواشـی

عــکـس - ویــدئــو

تبلیغات



عکس ماه : رونمایی از پرسپولیس 89 مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
میانگین امتیار کاربران: / 139
ضعیفعالی 
تصویر برتر
نوشته شده توسط حسن مهدوی   
چهارشنبه, 30 تیر 1389 ساعت 21:09

-- - - - - - -- - - - - -

 









مطالب مرتبط:


نظرات 

 
+1 #118 قرمز 1389-05-01 13:50
هیچکی اقاکریم نمیشه
نقل قول
 
 
-3 #117 حسین 1389-05-01 08:55
به نظر من این ترکیب به جای کریم اگه پژمان نوری بود خیلی خوب میشد تازه 1-3-2-4 به درد پرسپولیس فکر نکنم خوب باشه
نقل قول
 
 
+4 #116 آرمين 1389-04-31 15:30
اي بابا چرا الكي حرص مي خوريد تيم يكدستي داريم. :-) در مورد استقلال هم بگم به علت افراد ولخرجي كه هميشه كنار اين تيم بودند در طول كل تاريخ معمولا تيم پرستاره اي داشته اما با همه ستاره هايي كه داشته فقط دوبار قهرمان آسيا شده من مطمئنم اگه ما هم اندازه استقلال خرج مي كرديم تاحالا حداقل چهار بار قهرمان آسيا شده بودم.
نقل قول
 
 
-4 #115 سمیرای2آتیشه 1389-04-31 15:28
خیلی ترکیب مزخرفه :o :-? :eek: :-?
کاش بازیکنای قبلیمون بودن :cry:
میثاق محسن :cry: :-? :cry:
نقل قول
 
 
0 #114 نیلوفر 1389-04-31 15:17
وای چقدر خوشحالم که علیرضا تو این فصل فیکسه و شماره 1 رو میپوشه :P انصافا که حقشه.
:P خیلیییییییییییی خوشحالم.امیدوارم همیشه موفق باشه و به همه نشون بده علیرضا حقیقی یعنی چی :P :sigh:
نقل قول
 
 
+2 #113 AAMIR 1389-04-31 14:42
نقل قول از محسن:
قمست نظرات به محل پت کردن تبدیل شده :D
باید دید در طول مسابقات با این سیستم چه میکنیم.
فشنگچی هم از بد شانسی مصدوم شد :-?
یه ترکیب از ذخیره ها هم بزارید گرافیکی خوب میشه ها :-)


faghat baraye salamatiye bazikona doa konin,omidvaram hame salamato amade bashan
نقل قول
 
 
-1 #112 هومن 1389-04-31 13:39
اين سيستم به درد خود علي دايي مي خوره
نقل قول
 
 
+1 #111 پسرسرخ 1389-04-31 13:26
نقطه ضعف پرسپولیس بی گمان خط دفاع این تیمه. سپهرحیدری بارها ثابت کرده مدافع قابل اعتمادی نست و همینطوره جلال اکبری.
من هیچ شکی ندارم که از ناحیه امسال بارها گزیده میشیم.
نقل قول
 
 
-1 #110 محسن st 1389-04-31 12:43
به اميد بازگشت محسن اقاي گل به تيم خودش (داش محسن هرتيمي كه بري ما قرمزهادوستت داريم) :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh: :sigh:
نقل قول
 
 
+2 #109 محسن 1389-04-31 12:36
انشاءاله بااين تيم قهرمان ميشيم.فقط عباس اقايي وپژمان نوري هم بايد به اين تيم اضافه بشه امسال پرسپوليس خيلي يه دسته ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
نقل قول
 
 
+1 #108 محسن 1389-04-31 12:08
قمست نظرات به محل پت کردن تبدیل شده :D
باید دید در طول مسابقات با این سیستم چه میکنیم.
فشنگچی هم از بد شانسی مصدوم شد :-?
یه ترکیب از ذخیره ها هم بزارید گرافیکی خوب میشه ها :-)
نقل قول
 
 
0 #107 red3ster 1389-04-31 11:42
خیلی زیبا بود مرسی
نقل قول
 
 
-2 #106 علیرضا امامی 1389-04-31 10:23
نقل قول از سینا:
قطبی بهترین مربی حال حاضر ایرانه و 100 برابر از علی دایی بهتره!

خدا بهت عقل بده :D
نقل قول
 
 
+3 #105 shadow 1389-04-31 10:05
درود بر شیرمردان پرسپولیس :P
درود بر ارتش سرخ ایران :-) :-) :-)
نقل قول
 
 
+1 #104 نيكي 1389-04-31 09:00
به نظر من اگرجاي باقري نوري قراربگيره وتياگوجايگزين نوري در هافبك دفاعي بشه شرايط تيم مناسب ترميشه بايستي قبول كنيم باقري ديگه نمي تونه بازيكن 90دقيقه اي باشه :-) :-) :-)
نقل قول
 
 
0 #103 داش علی 1389-04-31 08:41
:sigh: به جوانان شجاع و غيور تيمم افتخار ميكنم و برايشان كلاه از سر بر ميدارم و ايستاده با تمام وجود برايشان كف ميزنم...


شما ما راسربلند می کنید
نقل قول
 
 
-3 #102 redlord 1389-04-31 08:11
من این ترکیب اصلآ دوست ندارم! به نظره من شکوری بهتر از اکبری هست، ولی اگه نرسه به خاطره مصدومیت، علی عسگر فکر کنم بهتر از اکبری جواب بده اونجا. تیاگو هم بجای زارع باشه. جای باقری هم میتونه با نوری عوض بشه. یک نظری هم داشتم اگه من مربی بودم انجام میدادم. کریم باقری رو میزاشتم تو خط حمله! خیلی بازیش به مهاجمها میخوره! به خصوص که این اواخر خیلی هم خوب گل میزنه؟؟؟!!!!
نقل قول
 
 
+4 #101 jfet 1389-04-31 02:14
بچه ها بازم میگم،

من خیلی به این تیم خوشبینم، یه عده الکی میخوان حرف تو دهن آدم بذارن،

مهدیه از تو هم ممنونم که جلوی این عده ما رو تنها نذاشتی،

مرسی ازشما :-) :-) :-) :-) :-) :-)
نقل قول
 
 
-1 #100 jfet 1389-04-31 02:08
نقل قول از ESI SAR TALAEI:
نقل قول از jfet:
بچه ها حالا که کسی نیست به ادم انگ بزنه اینو میگم،

امروز بازی تیم ملی رو دیدم انصافا کاشته های مبعلی خطرناکه واسه آشوبی و میداوودی هم حسرت می خورم،

ای کاش می رفتن یه تیم دیگه،

همش به خاطر کمک کاشانی به فتله. :-?


نمیشه که همه بازیکنارو فقط یه تیم بگیره . پخش شدن بازیکنای خوب در تیم های لیگ باعث جذاب شدن بازی ها میشه .


پارسال که همه ستاره ها تو اس اس بودن که،

حالا نمیشه امسال مال ما باشند،

من اصلا فوتبال جذاب نمی خوام،

فقط پیروزی پرسپولیس.
نقل قول
 
 
0 #99 AVAZESORKH 1389-04-31 02:07
نقل قول از jfet:
به نظر من که پرسپولیس رو داریوش بنا کرده:

پندار نیک
گفتار نیک
کردار نیک

اینا رو جدی گفتم، یه روز میخوام مدیرش بشم. :zzz

:-) دوست من :-)

واقعا جمله زیبای گفتی از پیامبر ایرانیمون زرتشت
گفتار نیک پندار نیک کردار نیک :-)

یاد دوران کوروش و داریوش کبیر بخیر
زمانی که هر انسانی آرزوی ایرانی بودن را داشت
اما امروز به دلیل....ایرانی بودن در دنیا نشانه شرمساری است :cry:
نقل قول
 
 
-1 #98 jfet 1389-04-31 02:05
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
ما هممون به شدت آنتی استقلالیم :lol:


نه مال من خیلی شدیده، اگه نه نمی گفتم.
میخوام نابود بشه، یا حداقل مثه بایرن و 1860 بشه.
نقل قول
 
 
+2 #97 jfet 1389-04-31 02:03
به نظر من که پرسپولیس رو داریوش بنا کرده:

پندار نیک
گفتار نیک
کردار نیک

اینا رو جدی گفتم، یه روز میخوام مدیرش بشم. :zzz
نقل قول
 
 
+1 #96 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 02:03
ما هممون به شدت آنتی استقلالیم :lol:
نقل قول
 
 
0 #95 ESI SAR TALAEI 1389-04-31 02:02
نقل قول از jfet:
بچه ها حالا که کسی نیست به ادم انگ بزنه اینو میگم،

امروز بازی تیم ملی رو دیدم انصافا کاشته های مبعلی خطرناکه واسه آشوبی و میداوودی هم حسرت می خورم،

ای کاش می رفتن یه تیم دیگه،

همش به خاطر کمک کاشانی به فتله. :-?


نمیشه که همه بازیکنارو فقط یه تیم بگیره . پخش شدن بازیکنای خوب در تیم های لیگ باعث جذاب شدن بازی ها میشه .
نقل قول
 
 
0 #94 سینا 1389-04-31 02:01
سلام.هرچند تو حمله یکم مششکل داریم یا حداقل شناخت درستی نداریم اما مطمئنم از سپاهان و استقلال بالاتریم آخر فصل. :lol:
نقل قول
 
 
+1 #93 jfet 1389-04-31 02:00
اخه من به شدت آنتی استقلالم.خیلی بیش از اون چیزی که باور کنید. :lol:
نقل قول
 
 
+2 #92 AVAZESORKH 1389-04-31 02:00
:-) در هر صورت برای من مهم نیست آمار ها چه میگویند :-)

:-) دوست ندارم عشق کودکیم پرسپلیسم را با قرار دادن نامش در کنار اعداد ریاضی مقایسه کنم :-)

:-) برای من معشوق فرقی ندارد در کنار عشقم پرسلیس چه کسانی هستند :-)

تنها برای من این مهم است :-)

پرسپلیس جاودان است حتی اگر آفتاب نتابد و ماه دیگر پناه ستارگان نباشد :-)
نقل قول
 
 
0 #91 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 02:00
نقل قول از jfet:
بچه ها حالا که کسی نیست به ادم انگ بزنه اینو میگم،

امروز بازی تیم ملی رو دیدم انصافا کاشته های مبعلی خطرناکه واسه آشوبی و میداوودی هم حسرت می خورم،

ای کاش می رفتن یه تیم دیگه،

همش به خاطر کمک کاشانی به فتله. :-?

منم، اما حسرت من بیشتر واسه مبعلی و اشوبی چون یه جورایی خودمون دادیمشون به استقلال :-?
استقلال امسال 2 تا شوتزن خفن داره اما ما هیچی :-?
نقل قول
 
 
+1 #90 ESI SAR TALAEI 1389-04-31 02:00
ان شاالله که امسال تیم خوبی بگیره . ما که از خدامونه . باید منتظر بازیشون تو لیگ باشیم ببنیم چیکار می کنن . :-)
نقل قول
 
 
0 #89 معین 1389-04-31 01:59
البته قطبی را در برابر امیر قعله نوعی حمایت میکنیم ولی قهرمانی با پرسپولیس ان هم با کسر 6 امتیاز که سپاهانیها این مورد را همیشه از یاد می برند.قطبی سو استفاد کرد و با انتقال بازیکن ومربی برزیلی که داشتیم بخاطر ان بازیکن علی کریمی را از دست می دادیم ان موقع باید حسرت دو داربی را می خوردیم .قطبی در فضایی بسیار مسموم دارد کار می کند در ایران همه مخالف او هستند حتی مدیر روستا هم خودرا از او بهتر می داند اورا در هلند دیدم گفت حداقل من نزدیک به40و50بازی دارم دستور مربی های بزرگی را در تیم ملی وباشگاهی را در زمین پیاد کردم
نقل قول
 
 
0 #88 jfet 1389-04-31 01:58
بچه ها حالا که کسی نیست به ادم انگ بزنه اینو میگم،

امروز بازی تیم ملی رو دیدم انصافا کاشته های مبعلی خطرناکه واسه آشوبی و میداوودی هم حسرت می خورم،

ای کاش می رفتن یه تیم دیگه،

همش به خاطر کمک کاشانی به فتله. :-?
نقل قول
 
 
0 #87 jfet 1389-04-31 01:53
نقل قول از ESI SAR TALAEI:
:-) AVAZESORKH :-)

ولی دایی تا به حال در تیم هایی که خودش بسته آمار نشان داده اصلا موفق نبود . در سایپا
در تیم ملی .


نه به نظر من اونها تجربه است برای اینکه پرسپولیس رو قهرمان کنه،

دایی مربی بزرگیه، تیم جوونه سایپا رو قهرمان کرد،

تیم ملی تو دور مقدماتی به شدت داشت اوت میشد. :roll:
نقل قول
 
 
0 #86 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 01:52
به نظر من اصلاٌ نمیشه تیم ملی رو با تیم باشگاهی مقایسه کرد.
قطبی و دایی جفتشون واسه تیم باشگاهی خوبن اما به درد تیم ملی نمیخورن یعنی هیچ مربی تو ایران به درد تیم ملی نمیخوره.
باید برن یه مربی خارجی واسه تیم ملی بیارن، یکی در حد و اندازه های دنیزلی.

اینجوری که نمیشه، من خودم انقدر از تیم ملی زده شدم که اصلاً بازی هاشونو نمیبینم باید یه فکر اساسی کنن نه اینکه دایی رو ببرن قطبی بیارن!

قطبی هم در آینده ای نزدیک به سرنوشت دایی دچار میشه.
نقل قول
 
 
0 #85 AVAZESORKH 1389-04-31 01:51
نقل قول از ESI SAR TALAEI:
:-) AVAZESORKH :-)

ولی دایی تا به حال در تیم هایی که خودش بسته آمار نشان داده اصلا موفق نبود . در سایپا که سال اول خودش نبسته بود تیمو در سال دوم هم که آمار خوبی نداشت . در تیم ملی هم به خاطره همین اختلاف با بازیکنا باعث شد تیم نتونه به جام جهانی بره .ولی من مخالف علی دایی نیستم خیلی هم بهش علاقه دارم ولی باید حقیقت رو گفت .

:-) اسی جان :-)
باور کن من افراطی دایی نیستم کلا من در افرطی نیستم و گفتار تو درست بود اما شاخصه ایرانی اینچنینه اگر فردا هم ابری باشد باز به دیدن خورشید امیدوار است.
گرچه امر همه بر ضد دایی هستن اما به موفقیتش خوشبینم
نقل قول
 
 
0 #84 ESI SAR TALAEI 1389-04-31 01:47
:-) AVAZESORKH :-)

ولی دایی تا به حال در تیم هایی که خودش بسته آمار نشان داده اصلا موفق نبود . در سایپا که سال اول خودش نبسته بود تیمو در سال دوم هم که آمار خوبی نداشت . در تیم ملی هم به خاطره همین اختلاف با بازیکنا باعث شد تیم نتونه به جام جهانی بره .ولی من مخالف علی دایی نیستم خیلی هم بهش علاقه دارم ولی باید حقیقت رو گفت .
نقل قول
 
 
0 #83 jfet 1389-04-31 01:46
نقل قول از AVAZESORKH:
:-) ESI SAR TALAEI :-)


همون اعتمادی که به قطبی 4 روزه سرمربیون کردیم با باخت 4 بر صفر به ا اس اهواز که قهرمانی از کفمون رفت تونستیم باز سمبل ایران بشیم


قبول کن که دقیقه 97 قهرمان شدیم، البته مایه افتخاره، ولی شانس هم خیلی دخیل بوده،

قطبی بیشتر یک business man ه تا یه مربی،

سال بعد اومد 600 ملیون گرفت واسه 8 تا بازی.

هیچ جا سرمربی نبوده. قبل قطبی ذوب آهن جلوی پرسپولیس زمان پروین 4231 بازی کرد.
نقل قول
 
 
0 #82 AVAZESORKH 1389-04-31 01:45
:-) همه ساکت شدید :-)

خبریه؟

دوربین مخفیه 8)
نقل قول
 
 
0 #81 AVAZESORKH 1389-04-31 01:35
:-) ESI SAR TALAEI :-)

اسی جون نقش قطبی فقط در همان سال اول پر رنگ بود میدونی چرا؟
چون قطبی تنها مربی در ایران بود که برای اولین بار سیستم ناشناخته ای برای فوتبال عقب مانده کشورمان یعنی 4__2__3__1 رو اجرا کرد که مثلا همین مظلومی در مورد انتخاب قطبی برای تیم ملی در سال اول حضورش در پرسپلیس گفت قطبی یک هندونه در بسته ای هست باید دید در دراز مدت چی کار میکنه که مشخصم شد همین اقای امپراتور با همان ترکیب سال گذشته است که قهرمان شد در سال دوم چه فلاکتی به بار اورد.
اما دوست من نمیتوان منکر دولتی بودن باشگاه و گرانی بازیکنان خوب شد اره در این قضیه 40 درصد با تو موافقم اما در این که دایی باهاشون مشکل داشت باید به نظرش احترام گذاشت چون سرمربی تیممون هست پس خواه نا خواه باید بهش اعتماد کرد.
همون اعتمادی که به قطبی 4 روزه سرمربیون کردیم با باخت 4 بر صفر به ا اس اهواز که قهرمانی از کفمون رفت تونستیم باز سمبل ایران بشیم
نقل قول
 
 
0 #80 AVAZESORKH 1389-04-31 01:30
نقل قول از jfet:
نقل قول از AVAZESORKH:
ماجرای قلعه نویی در اس اهواز که زرینچه رسواش کرد
فینال جم حذف اس تهران با داماش و خریده شدن تقی پور مدافع داماش که فصل بعد رفت اس تهران
و خیلی های دیگه

:-) دوست من :-)

به من اعتماد کنم
همیش گفتار و اخبارم را تا به حقیقتش پی نبرم به ان نمی اندیشم و اگر به صداقتش ی بردم به صراحت بیان میکنم

با اینکه شک ندارم آدم کثیفیه و اصلا مربی نیست؛ ولی نمی تونم بهش تهمت 100% بزنم.

تو رو خدا بیشتر دربارش حرف نزن، حالم بد شد، چندشم میشه، باهات 120% موافقم.
نقل قول
 
 
0 #79 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 01:29
نقل قول از ESI SAR TALAEI:
در جواب آواز سرخ :-)

آره من با شما موافقم .ولی درسته که قطبی در بستن تیم نقشی نداشت ولی نمیشه نقش قطبی رو کمرنگ کرد. ولی میشد تیم بهتری داشت اگر علی دایی با بعضی از بازیکنان مشکل نداشت . اون سالهایی هم که ما ستاره هم داشتیم باز با فکر وبرنامه جذب نشدن و همچنین مربی کار بلدی نداشتیم و بیشر جذب بازیکن منطقی نبوده و همش بر پایه احساسات بوده .

خیلی موافقم
نقل قول
 
 
0 #78 AVAZESORKH 1389-04-31 01:29
نقل قول از jfet:
نقل قول از AVAZESORKH:
[quote name="jfet"][quote name="AVAZESORKH"][quote name="Mahdiye Ghermez"] من زیاد به اسم و تاکتیک تیم ها وارد نیستم دوست من اما همین اسم های که ذکر کردی بهتر نیست به اخبار خود باشگاه بارسلونا هم توجه کنی
از دیپورت هانری به خاطر عدم کارایش در قبال انری ارسنال
یا نیمکت نشینی زلاتان که مدیر برنامه هاش به مربشون تاخت


آنری الان میخواد بره آمریکا، سنش رفته بالا دیپورت نشده که،

زالاتان بد نبود، مصدوم شد. تازه ناراضی نبودند خود بارسایی ها


:-) شما انری رو ببین اونا انری ارسنال رو میخواستن نه انری نیم کت نشین.
زلاتان اگه خوب بود براشون که ویا رو نمیخریدن :lol:
نقل قول
 
 
0 #77 ESI SAR TALAEI 1389-04-31 01:27
در جواب آواز سرخ :-)

آره من با شما موافقم .ولی درسته که قطبی در بستن تیم نقشی نداشت ولی نمیشه نقش قطبی رو کمرنگ کرد. ولی میشد تیم بهتری داشت اگر علی دایی با بعضی از بازیکنان مشکل نداشت . اون سالهایی هم که ما ستاره هم داشتیم باز با فکر وبرنامه جذب نشدن و همچنین مربی کار بلدی نداشتیم و بیشر جذب بازیکن منطقی نبوده و همش بر پایه احساسات بوده .
نقل قول
 
 
0 #76 jfet 1389-04-31 01:27
نقل قول از AVAZESORKH:
ماجرای قلعه نویی در اس اهواز که زرینچه رسواش کرد
فینال جم حذف اس تهران با داماش و خریده شدن تقی پور مدافع داماش که فصل بعد رفت اس تهران
و خیلی های دیگه


با اینکه شک ندارم آدم کثیفیه و اصلا مربی نیست؛ ولی نمی تونم بهش تهمت 100% بزنم.

تو رو خدا بیشتر دربارش حرف نزن، حالم بد شد، چندشم میشه، باهات 120% موافقم.
نقل قول
 
 
0 #75 Sajad 1389-04-31 01:27
نقل قول از AVAZESORKH:
نقل قول از ESI SAR TALAEI:
به نظرم امسال هم باید همش حرص بخوریم . اون سالی که پرسپولیس با قطبی قهرمان شد بازیکنایی که گرفته شده بودن با فکر واندیشه جذب شده بودن و هیچ کم و کسری ای حداقل برای یه جام نداشت ولی امسال هم تیم ها قوی شدن و هم یارگیری منطقی نبوده .
:cry:

:-) سلام دوست من اسی جان :-)

گفتی اون سالی که با قطبی قهرمان شدیم دلیل بر این بود که بازیکنا با فکر و اندیشه جذب شده بودن یعنی شما میگید این فصل غیر از این بوده

نقل قول از AVAZESORKH:
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
بنیامین من سر این موضوع تو یه پست با چند نفر بحث کردم، دیگه خیلی برایم تکراریه :lol:

اما فقط خلاصه اون حرفا رو بگم

اونم اینه که ستاره مانع قهرمانی نمیشه، هرچند که وجودشم واجب نیست.
اما قبول کنیم که بودنشون خیلی بهتر از نبودنشونه.
ضمناً اونا که گفتم جدی بود.

:-) مهدیه جان :-)

نظرت واسم قابل احترامه اما من به تیم پرستاره اعتقادی ندارم دوست دارم 2 تا 3 تا ستاره باشه یا به قولی بزرگ تیم بقیه ستاره نباشن اونجوری خیلی بهتره اما
نام پرسلیس به کلی خودش یه ستاره هست

دقیقا.نام پرسپولیس هم مقدسه هم خودش ستارس.درضمن خیلی نظراتت منطقی وکارشناسانه هست.من ندیدمت ولی به خاطرنظراتت واقعادوست دارم آقابنیامین.پرسپولیس امسال هم قهرمان ایرانه وهم توآسیاجزء4تیم.راستی بچه هاسه شنبه ورزشگاه روتوروخداپرکنید .من اصفهانم ولی قول میدم سه شنبه بیام آزادی تاروی تراکتوریاکم بشه.
نقل قول
 
 
0 #74 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 01:24
نقل قول از HATTRICK:
مهدیه

هنوز بازیا شروع نشده که بگیم این بازیکنا تو پرسپولیسم مثله تیمه خودشون خوب بازی می کنن یا نه

خب اگه با این دید نگاه کنیم که تو هم نباید اعتراض کنی.
حرف من باز یه کمی منطقی تره چون تو تیم خودشون خوب بودن و ایشالا اینجا هم خوبن.
نقل قول
 
 
0 #73 jfet 1389-04-31 01:22
نقل قول از AVAZESORKH:
[quote name="jfet"][quote name="AVAZESORKH"][quote name="Mahdiye Ghermez"] من زیاد به اسم و تاکتیک تیم ها وارد نیستم دوست من اما همین اسم های که ذکر کردی بهتر نیست به اخبار خود باشگاه بارسلونا هم توجه کنی
از دیپورت هانری به خاطر عدم کارایش در قبال انری ارسنال
یا نیمکت نشینی زلاتان که مدیر برنامه هاش به مربشون تاخت


آنری الان میخواد بره آمریکا، سنش رفته بالا دیپورت نشده که،

زالاتان بد نبود، مصدوم شد. تازه ناراضی نبودند خود بارسایی ها
نقل قول
 
 
+1 #72 AVAZESORKH 1389-04-31 01:21
آخه اون همیشه دور و برش پر آدمه، من که خیلی بهش مشکوکم.
:-) دوست من نیاز به شک و تردید نیست مشخصه :-)
ببین چند سال پیش عادل فردوس پور مجید جلالی رو اورد نود بحث که کردن عادل به جلالی گفت چرا نمیاید استقلال یا پرسلیس و قهرمانشون کنید میدونی جلالی چی گفت/گفت:روشی که اقایان واسه قهرمانی تیماشون استفاده میکنن رو من نمیتونم انجام بدم
به نظرت چه روشی:ماجرای قلعه نویی در اس اهواز که زرینچه رسواش کرد
فینال جم حذف اس تهران با داماش و خریده شدن تقی پور مدافع داماش که فصل بعد رفت اس تهران
و خیلی های دیگه
نقل قول
 
 
-1 #71 HATTRICK 1389-04-31 01:21
مهدیه

هنوز بازیا شروع نشده که بگیم این بازیکنا تو پرسپولیسم مثله تیمه خودشون خوب بازی می کنن یا نه
نقل قول
 
 
0 #70 AVAZESORKH 1389-04-31 01:17
نقل قول از jfet:
نقل قول از AVAZESORKH:
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
حالا که شماها گیر دادین به رئال منم بارسلونا رو مثال میزنم که با اون همه ستاره قهرمان شد.

:-) بارسلونا ستاره نداره.
بارسلونا ستاره ساخت
اکثر بازیکنای بارسلونا از تیم های پایشون هستن یعنی چی؟یعنی این تیم خودش ستاره میسازه نه میره ستاره میخره.
به عناون یک تیم ستاره


اونا پست های مشکل دارشونو با ستاره ها پر می کنند،

مثه زالاتان، مارکز، آنری، و...

البته ما هم همین کارو کردیم

ما هم ستاره هایی مثل منصوری، بادامکی، اکبری... داریم که با اوسال تکمیل شدند.

:-) من زیاد به اسم و تاکتیک تیم ها وارد نیستم دوست من اما همین اسم های که ذکر کردی بهتر نیست به اخبار خود باشگاه بارسلونا هم توجه کنی
از دیپورت هانری به خاطر عدم کارایش در قبال انری ارسنال
یا نیمکت نشینی زلاتان که مدیر برنامه هاش به مربشون تاخت
نقل قول
 
 
0 #69 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 01:16
نقل قول از HATTRICK:
سلام بچه ها
این تیم با تیم پارسال زیاد فرقی نداره...
خیلی زور بزنیم سهمیه آسیای فصل بعد..
:cry: :-? :-?

از تیم پارسال که بهتره بابا
همین که عادل و بائو رفتن و نوری و فشنگچی رضایی اومدن خیلی خوبه :P
نقل قول
 
 
0 #68 jfet 1389-04-31 01:15
نقل قول از AVAZESORKH:
نقل قول از jfet:
نقل قول از AVAZESORKH:
نقل قول از jfet:
تیم بی ستاره: قهرمان نمیشه

تیم کم ستاره: احتمال قهرمانیش کمه

تیم پر ستاره :احتمال قهرمانیش زیاده

پول (مخصوصا پول هدایتی) خوشبختی نمیاره

ولی بی پولی بدبختی میاره.

اگه این طور که آواز سرخ میگه باشه باید نفت تهران هم به احتمال زیاد قهرمان بشه. :lol:


:-) دوست من :-)

عدالت به معنای خواب رویایی کودکانه ات هست که اگر به رویاهایت رسیدیی شک نکن عدالت را نیز میبینی


با احترام بهت،
باهات مخالفم.درسته داوریها کاملا واسه سپاهان بود،

اما اون به خاطر پول دار شدن یک شبه ی گروهبان قندلیهاست!


:-) دوست من منظورتو در مورد پول قلعه نوی نفهمیدم..میشه بیتشر لگب


آخه اون همیشه دور و برش پر آدمه، من که خیلی بهش مشکوکم.
نقل قول
 
 
0 #67 AVAZESORKH 1389-04-31 01:15
e
:-) سلام دوست من اسی جان :-)

گفتی اون سالی که با قطبی قهرمان شدیم دلیل بر این بود که بازیکنا با فکر و اندیشه جذب شده بودن یعنی شما میگید این فصل غیر از این بوده

سلام دوست من . به نظر من هر بازیکنی رو که با توجه سقف قرارداد موافق بوده آوردن . ولی به نوع فوتبالشون فکر نشده . الان شما نگاه کن ما در بعضی از پستها بازیکن زیاد داریم ولی در بعضی از پست ها یا اصلا نداریم یا اگر هم داریم کافی نیست .
در این که در بعضی از ÷ست ها کمبود داریم موافقم اما این که بازیکنامون رو به خاطر پول تو جیبمون انتخاب کدریم شدیدا مخالفم.
اما دوست من سالی که با قطبی قهرمان شدیم تو که میدونی قطبی تیم رو نبست اما استیلی و مرزبان تیم رو بستن تیمی که ستاره نداشت اما چی داشت به نظرت:بدنسازی پیش از فصل محکم شروع تمرینات وجود حاج حبیب هوادارای یک دل تیم یک دست و متحد.
اما چرا سالهای که پر جیبمون با اقای عابر بانک دوست من پول داشتم چرا آسایش و ارامش نداشتیم قهرمانی هم پیش کیش.
نظرت محترم اما تیم امسال ما مثه تیم قهرمان قطب هست که یک دستن و گویا یک دل
نقل قول
 
 
+1 #66 ESI SAR TALAEI 1389-04-31 01:13
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
نقل قول از ESI SAR TALAEI:
به نظرم امسال هم باید همش حرص بخوریم . اون سالی که پرسپولیس با قطبی قهرمان شد بازیکنایی که گرفته شده بودن با فکر واندیشه جذب شده بودن و هیچ کم و کسری ای حداقل برای یه جام نداشت ولی امسال هم تیم ها قوی شدن و هم یارگیری منطقی نبوده .
:cry:

اسی تو رو خدا انقدر نفوس بد نزن :cry:


مهدیه جان بالاخره باید واقعیت ها رو گفت . حالا ان شاالله که امسال سال سختی نباشه .
نقل قول
 
 
+1 #65 HATTRICK 1389-04-31 01:12
سلام بچه ها
این تیم با تیم پارسال زیاد فرقی نداره...
خیلی زور بزنیم سهمیه آسیای فصل بعد..
:cry: :-? :-?
نقل قول
 
 
-1 #64 jfet 1389-04-31 01:11
نقل قول از AVAZESORKH:
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
حالا که شماها گیر دادین به رئال منم بارسلونا رو مثال میزنم که با اون همه ستاره قهرمان شد.

:-) بارسلونا ستاره نداره.
بارسلونا ستاره ساخت
اکثر بازیکنای بارسلونا از تیم های پایشون هستن یعنی چی؟یعنی این تیم خودش ستاره میسازه نه میره ستاره میخره.
به عناون یک تیم ستاره


اونا پست های مشکل دارشونو با ستاره ها پر می کنند،

مثه زالاتان، مارکز، آنری، و...

البته ما هم همین کارو کردیم

ما هم ستاره هایی مثل منصوری، بادامکی، اکبری... داریم که با اوسال تکمیل شدند.
نقل قول
 
 
0 #63 ESI SAR TALAEI 1389-04-31 01:10
نقل قول از AVAZESORKH:
نقل قول از ESI SAR TALAEI:
به نظرم امسال هم باید همش حرص بخوریم . اون سالی که پرسپولیس با قطبی قهرمان شد بازیکنایی که گرفته شده بودن با فکر واندیشه جذب شده بودن و هیچ کم و کسری ای حداقل برای یه جام نداشت ولی امسال هم تیم ها قوی شدن و هم یارگیری منطقی نبوده .


:cry:

:-) سلام دوست من اسی جان :-)

گفتی اون سالی که با قطبی قهرمان شدیم دلیل بر این بود که بازیکنا با فکر و اندیشه جذب شده بودن یعنی شما میگید این فصل غیر از این بوده


سلام دوست من . به نظر من هر بازیکنی رو که با توجه سقف قرارداد موافق بوده آوردن . ولی به نوع فوتبالشون فکر نشده . الان شما نگاه کن ما در بعضی از پستها بازیکن زیاد داریم ولی در بعضی از پست ها یا اصلا نداریم یا اگر هم داریم کافی نیست .
نقل قول
 
 
+1 #62 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 01:05
نقل قول از ESI SAR TALAEI:
به نظرم امسال هم باید همش حرص بخوریم . اون سالی که پرسپولیس با قطبی قهرمان شد بازیکنایی که گرفته شده بودن با فکر واندیشه جذب شده بودن و هیچ کم و کسری ای حداقل برای یه جام نداشت ولی امسال هم تیم ها قوی شدن و هم یارگیری منطقی نبوده .
:cry:

اسی تو رو خدا انقدر نفوس بد نزن :cry:
نقل قول
 
 
0 #61 AVAZESORKH 1389-04-31 01:04
نقل قول از ESI SAR TALAEI:
به نظرم امسال هم باید همش حرص بخوریم . اون سالی که پرسپولیس با قطبی قهرمان شد بازیکنایی که گرفته شده بودن با فکر واندیشه جذب شده بودن و هیچ کم و کسری ای حداقل برای یه جام نداشت ولی امسال هم تیم ها قوی شدن و هم یارگیری منطقی نبوده .
:cry:

:-) سلام دوست من اسی جان :-)

گفتی اون سالی که با قطبی قهرمان شدیم دلیل بر این بود که بازیکنا با فکر و اندیشه جذب شده بودن یعنی شما میگید این فصل غیر از این بوده
نقل قول
 
 
0 #60 AVAZESORKH 1389-04-31 01:02
نقل قول از jfet:
نقل قول از AVAZESORKH:
نقل قول از jfet:
تیم بی ستاره: قهرمان نمیشه

تیم کم ستاره: احتمال قهرمانیش کمه

تیم پر ستاره :احتمال قهرمانیش زیاده

پول (مخصوصا پول هدایتی) خوشبختی نمیاره

ولی بی پولی بدبختی میاره.

اگه این طور که آواز سرخ میگه باشه باید نفت تهران هم به احتمال زیاد قهرمان بشه. :lol:


:-) دوست من :-)

عدالت به معنای خواب رویایی کودکانه ات هست که اگر به رویاهایت رسیدیی شک نکن عدالت را نیز میبینی


با احترام بهت،
باهات مخالفم.درسته داوریها کاملا واسه سپاهان بود،

اما اون به خاطر پول دار شدن یک شبه ی گروهبان قندلیهاست!


:-) دوست من منظورتو در مورد پول قلعه نوی نفهمیدم..میشه بیتشر لگب
نقل قول
 
 
+1 #59 ESI SAR TALAEI 1389-04-31 01:01
به نظرم امسال هم باید همش حرص بخوریم . اون سالی که پرسپولیس با قطبی قهرمان شد بازیکنایی که گرفته شده بودن با فکر واندیشه جذب شده بودن و هیچ کم و کسری ای حداقل برای یه جام نداشت ولی امسال هم تیم ها قوی شدن و هم یارگیری منطقی نبوده .
:cry:
نقل قول
 
 
+1 #58 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 01:00
آقا محمد باخت به پیکان که در شأن پرسپولیس نبود اما من اون رو یه اتفاق میدونم و امیدوارم دیگه تکرار نشه.

منم قبول دارم که زوده واسه انتقاد، اما طرفدارای استقلال و پرسپولیس همیشه نگرانند، نمونش خود من که هنوز بازی ها شروع نشده حس میکنم مشکل گلزنی داریم، حالا ایشالا 3شنبه تیممون انقدر خوب کار میکنه که این انتقادا و نگرانی ها تموم شه.
نقل قول
 
 
0 #57 AVAZESORKH 1389-04-31 00:58
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
حالا که شماها گیر دادین به رئال منم بارسلونا رو مثال میزنم که با اون همه ستاره قهرمان شد.

:-) بارسلونا ستاره نداره.
بارسلونا ستاره ساخت
اکثر بازیکنای بارسلونا از تیم های پایشون هستن یعنی چی؟یعنی این تیم خودش ستاره میسازه نه میره ستاره میخره.
به عناون یک تیم ستاره
نقل قول
 
 
0 #56 jfet 1389-04-31 00:56
نقل قول از AVAZESORKH:
نقل قول از jfet:
تیم بی ستاره: قهرمان نمیشه

تیم کم ستاره: احتمال قهرمانیش کمه

تیم پر ستاره :احتمال قهرمانیش زیاده

پول (مخصوصا پول هدایتی) خوشبختی نمیاره

ولی بی پولی بدبختی میاره.

اگه این طور که آواز سرخ میگه باشه باید نفت تهران هم به احتمال زیاد قهرمان بشه. :lol:


:-) دوست من :-)

عدالت به معنای خواب رویایی کودکانه ات هست که اگر به رویاهایت رسیدیی شک نکن عدالت را نیز میبینی


با احترام بهت،
باهات مخالفم.درسته داوریها کاملا واسه سپاهان بود،

اما اون به خاطر پول دار شدن یک شبه ی گروهبان قندلیهاست!
نقل قول
 
 
0 #55 AVAZESORKH 1389-04-31 00:53
نقل قول از jfet:
نقل قول از AVAZESORKH:
[quote name="jfet"][quote name="AVAZESORKH"]:-) jfet :-)
اما بهتر است برای نشان دادن نقاط ضعف به حق تیممان از طنز های تند استفاده نکنیم هر چند نیت شما روشن است اما ناخواسته توهین به پرسپلیس است

:-) دوست من :-)
به خاطر من لازم نیست
به خاطر ان کسی که میگویی دوستش داری و از بردش میخندی و از باختش میشکنی طنزت را روان کن

باشه، به خاطر تو یکم کندش می کنم. :-)
نقل قول
 
 
-1 #54 mahmood 1389-04-31 00:53
man harfamo koli zadam na faqat dar morede tarkib...shoma khodeton qezavat konid k chand darsade inteqada manteqiye??
Team baste shode ama hanoz bazia hasrate nayomadane bazi az bazikona ro mikhoran,team hanoz 1 bazi rasmi anjam nadade bazia mian bekhatere bakht b peykan enteqadaye bija mikonan....
نقل قول
 
 
0 #53 AVAZESORKH 1389-04-31 00:51
نقل قول از jfet:
تیم بی ستاره: قهرمان نمیشه

تیم کم ستاره: احتمال قهرمانیش کمه

تیم پر ستاره :احتمال قهرمانیش زیاده

پول (مخصوصا پول هدایتی) خوشبختی نمیاره

ولی بی پولی بدبختی میاره.

اگه این طور که آواز سرخ میگه باشه باید نفت تهران هم به احتمال زیاد قهرمان بشه. :lol:


:-) دوست من :-)

اگر در بخش فوتبال مافیای فوتبال و عدالت واقعا اجرا شود باور کن خیلی از تیم های بی زبانی هستند که حرفی برای گفتن دارند.
اگه به گفتار باور ندارید به نزدیکترین اتفاق شما رو رجوع میکنم همین صعود نفت ابادن به لگ برتر که چه اتفاقتی افتاد برای نمومنه فدارسیون با تیم نفت هفت های اخر مچ شد و خیلی های دیگه که توی همه خبر گزاری ها به چاپ رسید.اما اینجا عدالت به معنای خواب رویایی کودکانه ات هست که اگر به رویاهایت رسیدیی شک نکن عدالت را نیز میبینی
نقل قول
 
 
0 #52 حسن مهدوی 1389-04-31 00:51
نقل قول از fereshteh-fh:
حسن هنرنمايي هاي خودته مادر؟ :lol:

هنری نیست . بله
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
آخه همه یه جوری میگن انگار بودن ستاره باعث نتیجه نگرفتن میشه یا ستاره ها فقط حاشیه دارن...
همین ستاره هایی که نام بردین میشه با هم هماهنگ باشن.
وجود کریمی و نیکبخت و توره و محسن که باعث ناهماهنگی نشده!
هماهنگ شدن ستاره های واقعی و نه اسمی نور علی نوری درست میکنه که 6 جام در یک سال کسب میکنه مثل بارسلونا 2009 . اما در میان هزاران تیم جهان همین یک تیم این گونه است یعنی تقریبا هماهنگ کردن دسته ستاره غیرممکن . اما تیمی که تاکتیک مشخص و منظمی داشته باشد همچون منچستر با تک ستاره هایی مثل رونالدو و رونی و یک تیم یکدست به موفقت میرسد اما همین بازیکن در رئال بدون بازدهی و جام می ماند .
نقل قول
 
 
+1 #51 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 00:50
حالا که شماها گیر دادین به رئال منم بارسلونا رو مثال میزنم که با اون همه ستاره قهرمان شد.
نقل قول
 
 
0 #50 AVAZESORKH 1389-04-31 00:48
نقل قول از حسن مهدوی:
نقل قول از AVAZESORKH:
من شما رو به فصل که پر ستاره بودیم و هیچ گاه در سیاهیی شب ندرخشیدم رجوع میکنم هر چند میدونم اطلاع دارید اما ما با ستاره ها هم هیچی نشدیم طی این چند سال هر گاه قهرمان شدیم و یا خوب بودیم تیممون ستاره نداشت اما یه تیم ستاره داشتم.
بازیکنای خوب و یک دست و هم دل :-)

احسنت
ستاره و هماهنگی در حرکت تیمی دو بال موفقیت نتیجه گیری بازی یک تیم هست
تیم پرستاره بی هماهنگ و نتیجه ، نمونه اش پرسپولیس دو سال پیش . کریمی مازیار توره نیکبخت خلیلی

رئال مادرید نمونه دوم

:-) سلام اقای مهدوی :-)
فکر کنم شما از مدیرای ارد سایت باشید نه؟
حال اقای اسکویی چه طوره:؟راستش چه اتفاقی افتاده من اطلاعی ندارم ممنون میشم بگید :-)
در بعد خارجی هم شما درست گفتید رایل مادرید نمونه همیشه اماده ایست اما شاید بعضی از دوستان بگن چرا سپاهان پر ستاره همیشه اوله اما شاید دوستان ندونن که روش قهرمانی سپاهان و اقای قلعه نویی قهرمان رو هیچ وقت تو مسطتیل سبز مشخص نمیکنن بلکه....... :-)
نقل قول
 
 
+1 #49 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 00:47
نقل قول از حسن مهدوی:
نقل قول از AVAZESORKH:
من شما رو به فصل که پر ستاره بودیم و هیچ گاه در سیاهیی شب ندرخشیدم رجوع میکنم هر چند میدونم اطلاع دارید اما ما با ستاره ها هم هیچی نشدیم طی این چند سال هر گاه قهرمان شدیم و یا خوب بودیم تیممون ستاره نداشت اما یه تیم ستاره داشتم.
بازیکنای خوب و یک دست و هم دل :-)

احسنت
ستاره و هماهنگی در حرکت تیمی دو بال موفقیت نتیجه گیری بازی یک تیم هست
تیم پرستاره بی هماهنگ و نتیجه ، نمونه اش پرسپولیس دو سال پیش . کریمی مازیار توره نیکبخت خلیلی

رئال مادرید نمونه دوم

آخه همه یه جوری میگن انگار بودن ستاره باعث نتیجه نگرفتن میشه یا ستاره ها فقط حاشیه دارن...
همین ستاره هایی که نام بردین میشه با هم هماهنگ باشن.
وجود کریمی و نیکبخت و توره و محسن که باعث ناهماهنگی نشده!
نقل قول
 
 
0 #48 jfet 1389-04-31 00:46
نقل قول از AVAZESORKH:
[quote name="jfet"][quote name="AVAZESORKH"]:-) jfet :-)
اما بهتر است برای نشان دادن نقاط ضعف به حق تیممان از طنز های تند استفاده نکنیم هر چند نیت شما روشن است اما ناخواسته توهین به پرسپلیس است


باشه، به خاطر تو یکم کندش می کنم. :-)
نقل قول
 
 
0 #47 ESI SAR TALAEI 1389-04-31 00:45
نقل قول از حامد پرسپولیسی:
نقل قول از ماهان:
بخاطر لجبازی دایی :
کاظمیان/معدنچی/مبعلی/نصرتی را از دست دادیم
بخاطر لجبازی کاشانی:
خلعتبری و میداوودی را از دست دادیم
اگر این دو نبودند تقریبا پرسپولیس تیم ملی بود

ببین اقا ماهان شاید کاظمیان و معدنچی رو درست بگی ولی مبعلی و میداودی استقلالی هستن مطمئن باش نمیومدن پرسپولیس
خلعتبری که مثل عقیلی و سید جلال پول پرست هستن
ما بهترین تیم رو داریم سالی که پرسپولیس قهرمان شد ما یازیکن معروف آنچنانی نداشتیماما مربی با تیم بود اون تیم رو بست بر اساس نیازش مثل امسال
یه خورده حمایت کنید بد نیست کارمون شده فقط ایراد گرفتن


آره اون سال قهرمان شدیم ولی فقط تو یه جام قهرمان شدیم و برای سه جام کافی نبود امسال هم همین جور . ما باید بتونیم تو آسیاخودی نشون بدیم و من فکر نمی کنم تو آسیا به جایی برسیم زیاد خوش بین باشیم از مرحله گروهی بتونیم صعود کنیم . :P
نقل قول
 
 
0 #46 AVAZESORKH 1389-04-31 00:45
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
بنیامین من سر این موضوع تو یه پست با چند نفر بحث کردم، دیگه خیلی برایم تکراریه :lol:

اما فقط خلاصه اون حرفا رو بگم

اونم اینه که ستاره مانع قهرمانی نمیشه، هرچند که وجودشم واجب نیست.
اما قبول کنیم که بودنشون خیلی بهتر از نبودنشونه.
ضمناً اونا که گفتم جدی بود.

:-) مهدیه جان :-)

نظرت واسم قابل احترامه اما من به تیم پرستاره اعتقادی ندارم دوست دارم 2 تا 3 تا ستاره باشه یا به قولی بزرگ تیم بقیه ستاره نباشن اونجوری خیلی بهتره اما
نام پرسلیس به کلی خودش یه ستاره هست
نقل قول
 
 
+1 #45 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 00:43
نقل قول از mahmood:
qabele tavajoh dostani k kareshon faqat maskhare kardan va baazan enteqadaye bija hast shoma k inqadr az zamin o zaman va hata az abdarchi team irad migirid va yejorai dar morede masaele taktiki harf mizanid k ingar dastiar morenio to inter o chelsea bodid age yekam manteqi fekr konid (faqat yekam) in tarkibi k inja chide shode tavasote karbarane site bode na sarmorabi team,aslan shayad norozi noke hamle bashe na rezai,jaye nori o karim shayad ja b ja beshe,shayad daei shiri ro jaye akbari dar defa chap bezare chon tajrobe bazi dar in posto dare...pas alaki bahsaye bimohtava nakonid

مگه ما گفتیم این ترکیب تیمه؟ :eek:
ما داریم نظرمونو در مورد این ترکیب میگیم.
نقل قول
 
 
0 #44 jfet 1389-04-31 00:43
تیم بی ستاره: قهرمان نمیشه

تیم کم ستاره: احتمال قهرمانیش کمه

تیم پر ستاره :احتمال قهرمانیش زیاده

پول (مخصوصا پول هدایتی) خوشبختی نمیاره

ولی بی پولی بدبختی میاره.

اگه این طور که آواز سرخ میگه باشه باید نفت تهران هم به احتمال زیاد قهرمان بشه. :lol:
نقل قول
 
 
0 #43 AVAZESORKH 1389-04-31 00:42
نقل قول از jfet:
نقل قول از AVAZESORKH:
:-) jfet :-)

سلام دوست من شبت بخیر


نوتید یحیوی دروازبونمونه دایی مهاجم....واقعا باعث تاسفه پرسپلیس بازیچه گفتار طنز شما شده



حالا عزیزم یک طوری برخورد نکنید که ملا من میگم تیم نتیجه نمی گیره،

امید دارم انشاالله به قهرمانی،

من به طنز گفتم که شما به کنه مطلب پی ببرید.

واقعیت هم همینه ما تو چند تا پست ضعیفیم،

من ترور شخصیت بکنم چی عایدم میشه؟

این ها همه خادم پرسپولیسند و میان و میرن.

:-) دوست من :-)

ان گفتار شما واقعه زیبا و دلنشین بود اما به انصافا این ÷ستتون رو با اون ÷ستی که واسه من گذاشتید کنار هم بذارید ببینید کدوم دلنشین تر و آروم تره :-)

به هر حال انچه میماند پرسلیس است

اما بهتر است برای نشان دادن نقاط ضعف به حق تیممان از طنز های تند استفاده نکنیم هر چند نیت شما روشن است اما ناخواسته توهین به پرسپلیس است
نقل قول
 
 
0 #42 fereshteh-fh 1389-04-31 00:42
حسن هنرنمايي هاي خودته مادر؟ :lol:
نقل قول
 
 
0 #41 حسن مهدوی 1389-04-31 00:41
نقل قول از AVAZESORKH:
من شما رو به فصل که پر ستاره بودیم و هیچ گاه در سیاهیی شب ندرخشیدم رجوع میکنم هر چند میدونم اطلاع دارید اما ما با ستاره ها هم هیچی نشدیم طی این چند سال هر گاه قهرمان شدیم و یا خوب بودیم تیممون ستاره نداشت اما یه تیم ستاره داشتم.
بازیکنای خوب و یک دست و هم دل :-)

احسنت
ستاره و هماهنگی در حرکت تیمی دو بال موفقیت نتیجه گیری بازی یک تیم هست
تیم پرستاره بی هماهنگ و نتیجه ، نمونه اش پرسپولیس دو سال پیش . کریمی مازیار توره نیکبخت خلیلی

رئال مادرید نمونه دوم
نقل قول
 
 
+1 #40 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 00:40
بنیامین من سر این موضوع تو یه پست با چند نفر بحث کردم، دیگه خیلی برایم تکراریه :lol:

اما فقط خلاصه اون حرفا رو بگم

اونم اینه که ستاره مانع قهرمانی نمیشه، هرچند که وجودشم واجب نیست.
اما قبول کنیم که بودنشون خیلی بهتر از نبودنشونه.
ضمناً اونا که گفتم جدی بود.
نقل قول
 
 
-1 #39 AVAZESORKH 1389-04-31 00:38
نقل قول از عاشق پرسپوليس:
سلام

هواداران عزيز به شما مي گم كه صبر كنيد تا ليگ شروع بشه انوقت قضاوت كنيد فقط همين ، چون امسال اگه بازيكن هايي كه شما گفتين نداريم ولي حاشيه هم نداريم عزيزان :-)

:-) سلام دوست من :-)

خوشحالم که نظر منطقی شما رو دیدم منم مثه شما همینو میگم که آقا جان باشه تیممون بد درد نخور حداقل بذارید 1 بازی بگذره بعدش بهش بتو÷یم تا یه مدرکی باشه نه این که بی هیچ اتهامی محکومش کنیم :lol:
نقل قول
 
 
0 #38 jfet 1389-04-31 00:37
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
ولی اگه خلعتبری و عمادرضا و جواد و معدنچی و علی کریمی بودن تیم ما حرف نداشت

یه چند تا گزینه دیگه هم بود روم نشد دیگه بگم :lol:


چرا که نه، همین ها باید تو پرسپولیس بازی کنند، نه x,y
نقل قول
 
 
-1 #37 mahmood 1389-04-31 00:36
qabele tavajoh dostani k kareshon faqat maskhare kardan va baazan enteqadaye bija hast shoma k inqadr az zamin o zaman va hata az abdarchi team irad migirid va yejorai dar morede masaele taktiki harf mizanid k ingar dastiar morenio to inter o chelsea bodid age yekam manteqi fekr konid (faqat yekam) in tarkibi k inja chide shode tavasote karbarane site bode na sarmorabi team,aslan shayad norozi noke hamle bashe na rezai,jaye nori o karim shayad ja b ja beshe,shayad daei shiri ro jaye akbari dar defa chap bezare chon tajrobe bazi dar in posto dare...pas alaki bahsaye bimohtava nakonid
نقل قول
 
 
0 #36 AVAZESORKH 1389-04-31 00:36
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
ولی اگه خلعتبری و عمادرضا و جواد و معدنچی و علی کریمی بودن تیم ما حرف نداشت

یه چند تا گزینه دیگه هم بود روم نشد دیگه بگم :lol:

:-) مهدیه جان :-)

فکر کنم این رو بیشتر واسه شوخیی گفتم البته فکر کنم :lol:
اما اگه جدی گفتید من شما رو به فصل که پر ستاره بودیم و هیچ گاه در سیاهیی شب ندرخشیدم رجوع میکنم هر چند میدونم اطلاع دارید اما ما با ستاره ها هم هیچی نشدیم طی این چند سال هر گاه قهرمان شدیم و یا خوب بودیم تیممون ستاره نداشت اما یه تیم ستاره داشتم.
بازیکنای خوب و یک دست و هم دل :-)
نقل قول
 
 
0 #35 jfet 1389-04-31 00:35
نقل قول از AVAZESORKH:
:-) jfet :-)

سلام دوست من شبت بخیر


نوتید یحیوی دروازبونمونه دایی مهاجم....واقعا باعث تاسفه پرسپلیس بازیچه گفتار طنز شما شده



حالا عزیزم یک طوری برخورد نکنید که ملا من میگم تیم نتیجه نمی گیره،

امید دارم انشاالله به قهرمانی،

من به طنز گفتم که شما به کنه مطلب پی ببرید.

واقعیت هم همینه ما تو چند تا پست ضعیفیم،

من ترور شخصیت بکنم چی عایدم میشه؟

این ها همه خادم پرسپولیسند و میان و میرن.
نقل قول
 
 
-1 #34 عاشق پرسپوليس 1389-04-31 00:34
سلام

هواداران عزيز به شما مي گم كه صبر كنيد تا ليگ شروع بشه انوقت قضاوت كنيد فقط همين ، چون امسال اگه بازيكن هايي كه شما گفتين نداريم ولي حاشيه هم نداريم عزيزان :-)
نقل قول
 
 
+3 #33 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 00:32
ولی اگه خلعتبری و عمادرضا و جواد و معدنچی و علی کریمی بودن تیم ما حرف نداشت

یه چند تا گزینه دیگه هم بود روم نشد دیگه بگم :lol:
نقل قول
 
 
0 #32 AVAZESORKH 1389-04-31 00:30
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
بنیامین به نظر منم تیم بازیکنای سرعتی داره که میشه بهشون امیدوار بود، فقط کمبود یه فوروارد درجه 1 و سرزن کاملاً حس میشه.
یکی مثل محسن 2 سال پیش

مهدیه جان اگه به تیممون ایمان داشته باشیم که واقعا یه تیم یک دست و خوب و سرعتی هست اگه بشه همین تعداد افراد وظایفشون رو به خوب انجام بدن قطعا کمبود اون مهاجم شش دانگ خیلی کم احساس میشه.
اما حالا شما فرض کن عماد رضا و خلعتبری رو هم در خط حمله داشته باشید اما وقتی وظایف انجام نشه و تیم یک دل و ک دست نداشته باشه هیچ اتفاقی نمیفته.پس مهاجم شش دانگ ضروری نیست اگر تیممان ک دست و یک دل باشد نیازش کمتر احساس میشه :-)
با محسن 2 سال پیش واقعا موفقم اما اون 2 سال پیش واسه ما دیگه شده خاطره
نقل قول
 
 
0 #31 AVAZESORKH 1389-04-31 00:26
:-) jfet :-)

سلام دوست من شبت بخیر

من هم میدونم و هم ایمان دارم که پرسپلیساز کاشانی و کاشانی ها بزرگتر است و میدانم اگر امروز حاج حبیب شده است حاج حبیب تنها به خاطر عظمت نام مقدس پرسپلیس است.
ابتدا لازمه بدونید من درست برخورد کردم و به کسی توهین نکردم نمک نشناش توهین نیست دوست من.
شما همیشه قصاص قبل از جنایت میکنید
یا دوست دارید ترور شخصیت کنید.
شما بذارید یه بازی یه نیمه از بازی پرسپلیس برگزار بشه اون وقت قلمتان رو پر از جوهر کنید و انتقاد کنید و باور کنید خیلی ها هستن گفتار شما رو بر خلاف خودتان به دیده منت میپذیرند.
بعدش دوست من شما یه نگاه به چت باکس سایت بندازید مشخص میشه کی داره توهین میکنه اونم به عظمت پرسپلیس.
نوتید یحیوی دروازبونمونه دایی مهاجم....واقعا باعث تاسفه پرسپلیس بازیچه گفتار طنز شما شده
نقل قول
 
 
+2 #30 Miladpm 1389-04-31 00:26
Yadeton Bashe Barcelonaye 2009 Ham Ro Nimkat Bazikonaye Taraz Avali nadasht Vali To Har 3 Jam Ghahreman Shod , Mohem Hamdeli , Samimiat , Baziye Tactici o Monazame , Ghabool Daram Perspolis Mitonest Behtar Yar Giri Kone Vali Khob felan bayad Timemono hemayat konim Be Omide Gharemanie Tim
نقل قول
 
 
+1 #29 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 00:23
بنیامین به نظر منم تیم بازیکنای سرعتی داره که میشه بهشون امیدوار بود، فقط کمبود یه فوروارد درجه 1 و سرزن کاملاً حس میشه.
یکی مثل محسن 2 سال پیش
نقل قول
 
 
0 #28 jfet 1389-04-31 00:18
نقل قول از AVAZESORKH:
نقل قول از ماهان:
بخاطر لجبازی دایی :
کاظمیان/معدنچی/مبعلی/نصرتی را از دست دادیم
بخاطر لجبازی کاشانی:
خلعتبری و میداوودی را از دست دادیم
اگر این دو نبودند تقریبا پرسپولیس تیم ملی بود

واقعا جالبه شما حاج حبیبی که نزدیک به 3 سال از نزدیک باهاش همه ما بر خورد داشتیم و به صداقتی که هیچ یک از مدیران فعلی ندارند پی بردیم حرفشو قبول ندارم اون وقت به حرف یه بچه تازه به دوران رسیده توجه میکنیم...واقعا ما ایرانی ها نمک نشناس هستیم.
بازکنای ردیف اولی که نام بردی بازیکنای خوبین اما یادتون باشه نیاز یک تیم ستاره نیست خود تیم باید ستاره باشه :-)


نمک نشناس یعنی چی؟

اگه پرسپولیس نبو کاشانی الان یه معلم بازنشسته بود، :zzz

با یک هوادار که نظرشو گفته درست برخورد کن.

راست میگه فوروارد درست حسابی نداریم.
نقل قول
 
 
0 #27 AVAZESORKH 1389-04-31 00:17
نقل قول از forzza italia:
سانتر فوروارد آقای دایی رو داشته باش
غلام رضا رضایی با 1/53 سانتیمتر قد :D
محسن آقای گل رو رد کرد کی رو اورد :D
از همین الان
((((( دایی باید برقصه ))))))) :D


:-) شما با این نظر دادنتون مشخصه در لباس سرخ بر آمده ای تا به اسم هوادار دل سوز هر چه را دوست داری به زبان توهین جاری کنی اما من بر خلاف دوستان واسه شما جوابی ندارم چون منطق ندارید. :lol:
نقل قول
 
 
+1 #26 AVAZESORKH 1389-04-31 00:15
[quote name="Mahdiye Ghermez"]آخه من بازی رضایی رو خیلی ندیدم، چون بازی تیم ملی رو زیاد نگاه نمیکنم وقتی تیم ملی هم بوده ندیدم.
اما نوروزی وقتی نوکه کاراییش خیلی بیشتره، به نظرم تو تک به تک هم خوب کار میکنه.
به آرفی و حلافی که امیدی نیست، اگه اوسال هم زبونم لال :cry: خوب نباشه :cry: امیدمون به همین دو تاست.[/quote
:-) مهدیه جان سلام شبت بخیر :-)
رضای من که بازی هاشو دیدم مهاجم سرعتی و قدرتی و تکنیکی هست اما مهمتر فامتورش به نظر من اینه که دوندگی داره و تا دقیقه 90 ئنبال توپ میدویه .یه نکته مثبتی که امسال داریم اینه که مجتی زارع راست سرعتیه و فشنگی چپ سرعتی که مییتونن یه مهاجم سرعتی مثه غلام رضا یا هادی نوروزی که دیگه پخته شده رو واقعه تغذیه کنن.
سیعد حلافی رو باید یواش یواش بهش میدون داد هر چند به نظر من رمز موفقیت ارفی اعتماد مربیان به اونه :-)
نقل قول
 
 
0 #25 jfet 1389-04-31 00:14
نقل قول از forzza italia:
سانتر فوروارد آقای دایی رو داشته باش
غلام رضا رضایی با 1/53 سانتیمتر قد :D
محسن آقای گل رو رد کرد کی رو اورد :D
از همین الان
((((( دایی باید برقصه ))))))) :D


البته مارادونا هم قدش کوتاه بود،
البته شما مسخره کردید بازیکنی رو که به پرسپولیس اومده و این تیم رو دوست داشته،

علی دایی حالا که میخواد افتخار پرسپولیس باشه نباید بهش بی احترامی بشه،

یادمون نره یه اسطوره و تنها چهره جهانی ایرانه. :zzz
نقل قول
 
 
+1 #24 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 00:12
آخه من بازی رضایی رو خیلی ندیدم، چون بازی تیم ملی رو زیاد نگاه نمیکنم وقتی تیم ملی هم بوده ندیدم.
اما نوروزی وقتی نوکه کاراییش خیلی بیشتره، به نظرم تو تک به تک هم خوب کار میکنه.
به آرفی و حلافی که امیدی نیست، اگه اوسال هم زبونم لال :cry: خوب نباشه :cry: امیدمون به همین دو تاست.
نقل قول
 
 
0 #23 AVAZESORKH 1389-04-31 00:07
نقل قول از ماهان:
بخاطر لجبازی دایی :
کاظمیان/معدنچی/مبعلی/نصرتی را از دست دادیم
بخاطر لجبازی کاشانی:
خلعتبری و میداوودی را از دست دادیم
اگر این دو نبودند تقریبا پرسپولیس تیم ملی بود

واقعا جالبه شما حاج حبیبی که نزدیک به 3 سال از نزدیک باهاش همه ما بر خورد داشتیم و به صداقتی که هیچ یک از مدیران فعلی ندارند پی بردیم حرفشو قبول ندارم اون وقت به حرف یه بچه تازه به دوران رسیده توجه میکنیم...واقعا ما ایرانی ها نمک نشناس هستیم.
بازکنای ردیف اولی که نام بردی بازیکنای خوبین اما یادتون باشه نیاز یک تیم ستاره نیست خود تیم باید ستاره باشه :-)
نقل قول
 
 
0 #22 jfet 1389-04-31 00:07
نقل قول از Mahdiye Ghermez:
نقل قول از jfet:
اگه پژمان نوری بیاد جای جلال تقریبا قابل قبوله. :zzz

منم کاملاً موافقم
یعنی میشه دایی قبول کنه؟ :cry:

به نظر من جای رضایی و نوروزی هم باید عوض بشه


جفت نوروزی و رضایی یک کار رو میکنن،

رضایی ضربات سر نوروزی بهتره، ولی تو تک به تک ها رضایی بهتره،

به نظر من بسته به بازیها میشه جاشون عوض بشه، از عمق میری یا با سانتر؟؟

ولی کلا ترکیب مطلوبی نیست. :lol:
نقل قول
 
 
+3 #21 AVAZESORKH 1389-04-31 00:04
:-) سلام شب همگی بخیر :-)

کار جالبی بود که مدیرای سایت توی این پست رونمایی کردن شما رو نمیدونم ما من با دیدینش
یه غرور خاصب بهم دست داد :-)

موفق باشید بچه شیرای قرمز :-)
نقل قول
 
 
0 #20 کاظم 1389-04-31 00:04
به نظر من جلالی اکبری از شکوری یا.. بهتره.خوب بازی میکنه.حداقل 4 تا پاس که میده همون 4 تا مثیبته.
در مورد کل تیم هم عرض کنم که امسال اصلا تیم خوبی نداریم.من زیاد امید ندارم تو آسیا یا حتی توی لیگ بتونیم نتیجه خوبی بگیریم.
کلا من زیاد به قهرمانی معتقد نیستم.من دوست دارم تیم حرفه ای و مثبت بازی کنه.تیم تیکنیک و تاکتیک بازی کنه.از روی شانس و اقبال بازی نکنه.
نقل قول
 
 
+1 #19 Mahdiye Ghermez 1389-04-31 00:02
درسته میشد خیلی بهتر از این باشیم و هنوز تو چند تا پست مشکل داریم. اما حداقل خرید رضایی و نوری و فشنگچی به تیم خیلی کمک کرد.
اگه همین رضایی رو استقلال خریده بود همه میگفتن استقلال چه خریدی کرده و ترکونده!
اما حالا قدشو مسخره میکنن!
نقل قول
 
 
0 #18 Mahdiye Ghermez 1389-04-30 23:59
نقل قول از jfet:
اگه پژمان نوری بیاد جای جلال تقریبا قابل قبوله. :zzz

منم کاملاً موافقم
یعنی میشه دایی قبول کنه؟ :cry:

به نظر من جای رضایی و نوروزی هم باید عوض بشه
نقل قول
 
 
0 #17 jfet 1389-04-30 23:55
اگه پژمان نوری بیاد جای جلال تقریبا قابل قبوله. :zzz
نقل قول
 
 
+3 #16 Sajad 1389-04-30 23:37
نقل قول از forzza italia:
سانتر فوروارد آقای دایی رو داشته باش
غلام رضا رضایی با 1/53 سانتیمتر قد :D
محسن آقای گل رو رد کرد کی رو اورد :D
از همین الان
((((( دایی باید برقصه ))))))) :D

اولاقدش بالای 170سانته.دوماتوهمون ده دقیقه حضورش استارتهای انفجاریشوهمه دیدند.امسال درکنارنوری یکی ازبهترین خریدهای پرسپولیسه.رضایی206 :-)
نقل قول
 
 
-3 #15 jfet 1389-04-30 23:31
ذخیره که کسی رو نداریم،

کلا تیم خوبیه،

فقط جلال اکبری خیلی افتضاح بازی می کنه. :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-?
نقل قول
 
 
-3 #14 arapeyman 1389-04-30 23:06
نقل قول از forzza italia:
سانتر فوروارد آقای دایی رو داشته باش
غلام رضا رضایی با 1/53 سانتیمتر قد :D
محسن آقای گل رو رد کرد کی رو اورد :D
از همین الان
((((( دایی باید برقصه ))))))) :D


ببین دوست عزیز به جای مسخره کردن حمایت کنید اون خلیلی هم دیدیم رفت کیک و ساندیس و به ریش همه ما خندید اگه مرد بود اگه پرسپولیسی بود هیج وقت نمیرفت اونجا
نقل قول
 
 
-14 #13 forzza italia 1389-04-30 22:52
سانتر فوروارد آقای دایی رو داشته باش
غلام رضا رضایی با 1/53 سانتیمتر قد :D
محسن آقای گل رو رد کرد کی رو اورد :D
از همین الان
((((( دایی باید برقصه ))))))) :D
نقل قول
 
 
-12 #12 سینا 1389-04-30 22:45
قطبی بهترین مربی حال حاضر ایرانه و 100 برابر از علی دایی بهتره!
نقل قول
 
 
+9 #11 ناشناس 1389-04-30 22:30
فينال جام ولايت:
سايپا-تيم ملي اميد
نقل قول
 
 
+7 #10 afshin urumi 1389-04-30 22:28
تیم ملی سه پاهان 1 لاتزیو 1 قطبی نشون داد چقدر مقرضانه عمل میکنه رضایی قبل اینکه به پرسپولیس بیاد فیکس تیم ملی بود ولی امشب 5 دقیقه بازیش داد قطبی کثافت
نقل قول
 
 
-1 #9 مبین 1389-04-30 22:16
اقا نیاز به نویسنده ندارین من دارای adsl هر روز انلاینم با وردپرس هم کار کردم من همونم که وبلاگ طرفداران هادی نوروزی داشتم
نقل قول
 
 
0 #8 حامد پرسپولیسی 1389-04-30 22:10
نقل قول از ماهان:
بخاطر لجبازی دایی :
کاظمیان/معدنچی/مبعلی/نصرتی را از دست دادیم
بخاطر لجبازی کاشانی:
خلعتبری و میداوودی را از دست دادیم
اگر این دو نبودند تقریبا پرسپولیس تیم ملی بود

ببین اقا ماهان شاید کاظمیان و معدنچی رو درست بگی ولی مبعلی و میداودی استقلالی هستن مطمئن باش نمیومدن پرسپولیس
خلعتبری که مثل عقیلی و سید جلال پول پرست هستن
ما بهترین تیم رو داریم سالی که پرسپولیس قهرمان شد ما یازیکن معروف آنچنانی نداشتیماما مربی با تیم بود اون تیم رو بست بر اساس نیازش مثل امسال
یه خورده حمایت کنید بد نیست کارمون شده فقط ایراد گرفتن
نقل قول
 
 
+2 #7 amirmahyar 1389-04-30 21:51
in che tarkibi hast bayad jaye heidari nor mohamadi ro bezaran
نقل قول
 
 
+3 #6 Sajad 1389-04-30 21:48
نقل قول از ماهان:
بخاطر لجبازی دایی :
کاظمیان/معدنچی/مبعلی/نصرتی را از دست دادیم
بخاطر لجبازی کاشانی:
خلعتبری و میداوودی را از دست دادیم
اگر این دو نبودند تقریبا پرسپولیس تیم ملی بود

سلام آقاماهان.ایناهیچ کدومشون غیرکاظمیان به دردنمیخورند.
نقل قول
 
 
0 #5 مبین 1389-04-30 21:43
باحال بود ای کاش جای کریم با محمد نوری عوض می شد عشق فقط هادی نوروزی
نقل قول
 
 
+5 #4 Sajad 1389-04-30 21:35
سلام.خیلی عالیه.سال قبل هم چنین عکسی روزده بودید.دمت گرم آقای مهدوی.راستی یه سؤال داشتم.سایت گل زده دشمنان قدیمی دریک آپارتمان شمامیدونیدکیند؟ چون تومتن خبرهم اسمی نیاوردند. این هم تقدیم به شماوهمه زحمت کشان سایت. :-)
نقل قول
 
 
+1 #3 mosquito 1389-04-30 21:30
injori ke mamad nori to jaye aslish nis :-x :-?
نقل قول
 
 
-8 #2 ماهان 1389-04-30 21:29
بخاطر لجبازی دایی :
کاظمیان/معدنچی/مبعلی/نصرتی را از دست دادیم
بخاطر لجبازی کاشانی:
خلعتبری و میداوودی را از دست دادیم
اگر این دو نبودند تقریبا پرسپولیس تیم ملی بود
نقل قول
 
 
+8 #1 علیرضا امامی 1389-04-30 21:27
ایکاش بجای جلال اکبری یه دفاع چپ مطمئن میگرفتیم تا خیالمون راحت میشد درضمن محمد نوری هرچقدر به دروازه نزدیکتر باشه عملکردش بهتر میشه
نقل قول
 

اضافه‌ كردن نظر

مسئولیت محتوای نظرات این صفحه بر عهده ارسال کننده حقیقی بوده و ارتباطی با صاحبان سایت ندارد.