مرجع خبری پرسپولیس : کریم انصاری‌فرد مهاجم شماره 10 تیم ملی در نهایت پیراهن سرخ پرسپولیس را برتن کرد تا فوتبالش را در این تیم ادامه دهد.

انصاری‌فرد در شرایطی پرسپولیسی شد که خیلی‌ها می‌گفتند او پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد. خیلی‌ها دوست دارند بدانند که چه عاملی باعث شد تا انصاری‌فرد استقلالی نشود ولی خودش معتقد است که این موضوع دلیل خاصی ندارد.

 

انصاری‌فرد در این خصوص می‌گوید: من پیشنهاد استقلال را که برادرم با آنها حرف زده بود بررسی کردم و باور کنید نرفتنم به این تیم دلیل خاصی نداشت. یک بازیکن حق دارد در مورد تیمی که می‌خواهد بازی کند تصمیم بگیرد و من در نهایت پرسپولیس را انتخاب کردم.

انصاری‌فرد ادامه می‌دهد: بحث حضورم در پرسپولیس در سال‌های گذشته هم مطرح شد ولی هیچ وقت این اتفاق نیفتاد که بخواهم به پرسپولیس بروم. خوشحالم که البته این‌بار همه چیز خوب پیش رفت و در نهایت پیراهن پرسپولیس را برتن کردم.

در روزهای اخیر این موضوع عنوان شد که مسوولان باشگاه پرسپولیس به انصاری‌فرد پورشه یا «بی ام و» ایکس 6 داده‌اند و این بخشی از قرارداد او بوده است. انصاری‌فرد اما با قاطعیت این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید: این شایعات همیشه در فوتبال ایران وجود دارد ولی من به هیچ عنوان از این ماشین‌ها نگرفتم و این خبرها کذب است. من فقط با پرسپولیس قرارداد امضا کردم و بابت حضورم در این تیم پول می‌گیرم و این موضوع هم چیز عجیبی نیست.

خیلی‌ها در این چند روز به پرسپولیس لقب کهکشانی داده‌اند و این در حالی است که محمد رویانیان ستاره‌های لیگ را به خدمت گرفته است. انصاری‌فرد اما در این خصوص می‌گوید: به نظر من پرسپولیس کهکشانی نیست و نباید از این القاب استفاده کنیم. این تیم بازیکنان خوبی دارد ولی همه چیز در زمین مسابقه مشخص می‌شود. الان توقعات از ما بسیار بالاست و باید تلاش کنیم تا دل هواداران پرسپولیس شاد شود.

این روزها در مورد مبلغ قرارداد کریم انصاری‌فرد با پرسپولیس شایعات زیادی مطرح می‌شود و حتی در چند روز اخیر این شایعه مطرح شد که او بیش از یک و نیم میلیارد تومان دریافت کرده است. کریم اما تمایل ندارد در این مورد حرف بزند. او می‌گوید: من دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و دلیلی ندارد توجهی به شایعات داشته باشم. به هر حال مبلغ قرارداد به باشگاه و بازیکن مربوط می‌شود و این چیزی نیست که رسانه‌ای شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد می‌گوید: مطمئنا ما یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستیم ولی از حالا نمی‌توان پیش بینی کرد و تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان، تراکتور و.. هم جزو مدعیان هستند. با این حال امیدوارم تیم ما در نهایت قهرمان شود تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)