خبرگزاری پرسپولیس : نماینده سازمان لیگ برتر کشور در فارس گفت: شهر شیراز برای برگزاری مناسب و مطلوب بازی فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران آماده است.

مهدی شاه علی اظهار داشت: صبح امروز شنبه نشست امنیتی پیش از بازی با حضور نماینده فرمانداری، شورای تامین، فرماندهی یگان ویژه، نماینده راهنمای و رانندگی، مسئولان هیئت فوتبال فارس، نماینده ورزش و جوانان استان  به منظور بازنگری در مورد شرایط بازی فردا برگزارشد.

وی ادامه داد: تمام عوامل دست اندرکار باهمکاری یکدیگر تلاش می کنند تا بازی فجر و پرسپولیس به گونه ای برگزار شود که تماشاگران بدون کمترین مشکل از بازی دیدن کنند.

نماینده سازمان لیگ برتر کشوردرفارس اضافه کرد: بعدازظهر امروز نیز به منظور هماهنگی بیشتر کادر اجرایی مسابقه با فرماندهی یگان ویژه جلسه دارند.

 شاه علی تاکید کرد: برای بازی فجر و پرسپولیس پنج درب خروجی در نظر گرفته شده که  با توجه به وجود درب جنوب شرقی و جنوبی در نزدیکی منازل مسکونی لازم است هواداران موقع خروج رعایت حال ساکنین را بکنند.

وی در ادامه بیان کرد: زمین حافظیه برای برگزاری مسابقه فجرو پرسپولیس مشکل خاصی ندارد و با توجه به تغییرات انجام شده شرایط نسبت به گذشته بسیار مطلوب است.

 وی افزود: به منظور حفظ چمن ورزشگاه حافظیه تیم ها پیش از بازی هیچ تمرینی برروی این چمن انجام نمی دهند.

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: با توجه به صندلی گذاری ورزشگاه حافظیه شیراز، هم اکنون ظرفیت گنجایش این مکان 15 هزار نفر است.

غلامرضا کمانه  اظهار داشت: پیش از این ظرفیت ورزشگاه حافظیه 25 هزار نفر بود که به دلیل صندلی گذاری میزان گنجایش ورزشگاه کاهش یافته و فقظ 15 هزار نفر می توانند در این ورزشگاه وارد شوند.

وی ادامه داد: به دلیل محدود بودن ظرفیت، در هرساعتی که ورزشگاه پرشود بلافاصله درب های ورودی بسته می شود به همین دلیل علاقمندان باید پیش از بسته شدن درب ها بلیط خود را تهیه کرده و به ورزشگاه وارد شوند.

تمهیدات ویژه برای ورودوخروج هواداران

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: هیئت فوتبال فارس به منظور جلوگیری از بازار سیاه برای این مسابقه تمهیدات اندیشیده به طوری که هر فرد فقط می تواند یک بلیط تهیه کند وبعد از خرید نیزباید وارد ورزشگاه شود.

 کمانه افزود: امسال برای اولین بار درب های ورودی و خروج هواداران دوتیم مجزاست تا علاقه مندان بدون درگیری بتوانند بازی دوتیم پرسپولیس و فجر شهید سپاسی را تماشا و در ادامه نیز به راحتی ورزشگاه را ترک کنند.

تماشاگران بازی فجر و پرسپولیس، فرهنگی رفتار کنند

وی همچنین از تماشاگران مسابقه فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران درخواست کرد که  فرهنگی رفتار کنند تا بدین وسیله بارفتار مناسب خود  به شکل مطلوب نماینده شهر فرهنگ و ادب باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: با توجه به نزدیکی این مسابقه به اربعین حسینی هواداران دوتیم باید حرکات و شعارهای فرهنگی متناسب  با این مناسبت را در ورزشگاه بیان کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)