ads

ads

ads

 


حمله تند سردبیر پیروزی به باشگاه تراکتور درباره وضعیت سروش رفیعی

پرسپولیس نیوز :سردبیر روزنامه پیروزی در تحلیلی تند به سیاست باشگاه تراکتورسازی در قبال سروش رفیعی طعنه زد.

حسین قدوسی در یادداشتی نسبت به اتفاقات اخیر رخ داده در باشگاه تراکتورسازی پیرامون سروش رفیعی انتقاد کرده است.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

بله. فوتبال ما همین است که هست.

دو بازیکن تیم صدرنشین که خیلی ها چشم دیدنش را ندارند را با این توصیه و تهدید غیرمستقیم که" فصل بعد سرباز جذب نمی کنیم و یا اگر سرباز جذب کنیم فصل بعد با کسری خدمت شما موافقت نمی شود و از برخی مزایا بهره مند نیستید" به سمت خود می کشند.

متاسفانه وقتی هم روزنامه پیروزی با سرک کشیدن در پشت پرده ها این واقعیت را فاش کرد خیلی ها سکوت اختیار کردند و برخی رسانه ها هم وقتی دیدند صدرنشین خود سکوت کرده از بیم اتهام رنگی بودن یا ناراحتی طرفداران تیم مثلا نظامی از کنار این موضوع مهم به سادگی گذشتند اما پس از جدایی دو بازیکن پرسپولیس شاهد تایید این ادعا از سوی مسووولان باشگاه بودیم و البته انکار مسوولان نظام وظیفه.

آنها حق داشتند تکذیب کنند چون مسوولان نظام وظیفه نگفته بودند تراکتور سرباز جذب نمی کند یا اگر زمستان امسال سرباز نشوید تابستان سال بعد از این مزایا خبری نیست .حتی مدیران تراکتور هم چنین حرفی در رو یا پس پرده نزدند بلکه افرادی بودند که این حرفها را با دو پرسپولیسی مطرح کنند و به آنها بگویند که جریان از چه قرار هست و چه نیست.

هر چه بود گذشت.

هواداران که تاب و تحمل تضعیف پرسپولیس و تقویت رقیب اش را به این شکل نداشتند و چنین اتفاقی را تجربه نکرده بودند بعضا به پروپای مسوولان باشگاه پیچیدند و بعضا هم شاکی یا دلخور شدند از امید و احمد اما.....
این بازی ادامه دارد.آقایان تا همین دیروز در حال مذاکره با سروش رفیعی ستاره نقل و انتقالات زمستانی بودند اما حال که تلاش های شش ماه اخیر و بویژه یکماه گذشته شان برای تمدید نتیجه نداده و خبر توافق تمایل سروش به عضویت در یک تیم اروپایی یا پرسپولیس به گوش شان رسیده به ناگاه و سربزنگاه می گویند:کجا،شش ماه اضافه خدمت داری،این هم نامه اش که دوماه پیش به ما ابلاغ شده!

عجب رقابت جوانمردانه ای.عجب رقیب جنتلمنی بله!فوتبال ما همین هست که هست.اسپند دود کنید لطفا!





نظرات   

+19 #45 رضا پرسپولیسی 2017-01-01 11:36
بچه ها ما هم میتونیم یه شوک به سوراختور بزنیم احمد و امید بیان همین الان برای ترم جدید دانشجو بشن چون دانشگاههای ما بدون کنکور میگیرن من خودم دانشجوی ارشدم دفترچه خدمتم پست کردم افتادم شیراز باز پشیمون شدم اومدم دانشگاه اگه کاری کنیم منصرفشون کنیم خیلی عالی میشه الانم ترم بهمن شروع میشه خیلی راحت باز میتونن دانشجو بشن
نقل قول
+10 #44 m.o 2017-01-01 11:34
يه سوال?
وضعيت خدمت سربازى بازيکناى ديگه پرسپوليس چجوريه?
بيرانوند, محمد انصارى, رضاييان, مسلمان, عليپور
اينا سربازى رفتن?
نقل قول
+10 #43 پرسپولیس 5 2017-01-01 11:23
نقل کردن علی:
اگر‌به هردلیلی سروش را ندادند همه با هم معترض میشویم که چرا تراکتو که پادگانی برای محل خدمت ندارد باید بازیکن سرباز ما را بگیرد؟! آنهم دو بازیکن تاپ را... ملوان یا فجر بگیرد اما چرا تراکتور....این هشتک 'چرا تراکتور' را در همه جا پخش کنید......مطمئن باشین اعتراض سالم اجتماعی مدیران رده بالا را در فکر تصمیمی عاجل فرو خواهد برد....
با تشکر جمالی
عصو هیات علمی دانشگاه
استاد عزیز شاید جوونها ندونن چه خبره ، دیگه شما حتما میدونید داستان چیه!!!!! خدا اون بالاست .همین کافیه .
نقل قول
+18 #42 پرسپولیس افسونگرآسیا 2017-01-01 11:17
تراکتور بدون هیچ دلیل منطقی از رانت بازیکنان درجه 1 مجانی استفاده می کند چون تراکتور+رانت هماهنگ است بهتره اسم تراکتور را تراکتورانت بگذاریم، هوادارانش دلشون خوشه باشگاه دارند!!
نقل قول
+13 #41 hadi666666 2017-01-01 11:15
سلام به تمام سرخدلان عريز
اين همه كثيف بازي زير سر اون قلعه نوعي هست انشالله با همت بازيكنان و سرمربي ر تماشاگران امسال قهرمان هستيم سروش بازيكن خوبي هست و بدرد تيم ميخوره ولي ما بدون سروش قهرمان نيم فصل شديم بدون اونم قهرمان ليگ ميشيم????????????????????????
نقل قول
+10 #40 امیررضا 2017-01-01 11:10
متاسفم.بخدانمیدونم چی بگم.یه ادم یه ملت یه تیم چقدمیتونه کثیف باشه اینقدر.اصلاکاری به اومدن سروش ندارم ولی واقعادارن درحقش ظلم میکنن همینطوردرحق ماپریپولیسیا.اگه نامه اضاف خدمتش اومدچرازودترنگفتین.اگه م رفتی دنبال کاراش پس چراحل نکردیوهمین دیروززدی توحالش.ای خدا.خدایاکمک کن پرسپولیس امثال قهرمان اسیاوایران بشه.خدایااین تراکتوری هاروخودت زمین گیرکن.دلم به حال سروش میسوزه.اگه بیادپرسپولیس توجام اسیابدرخشه خیلی راحت میره بهترین تیم اروپا
نقل قول
+16 #39 Em 2017-01-01 11:05
فردوسیپور چرا تو برنامه نود این موضوع به این مهمی رو بررسی نکرد؟ به قول ترتریا چرا وقتی بازیکن پرسپولیس رو دزدیدن آقای فردوپوس میخند؟ این چه رانتیه؟ چرا پرسپولیس نتونه سرباز بگیره؟ چرا مفتخورسازی به جای خرید بازیکن و استفاده از دسترنجش افتاده به بازیکن دزدی؟ مگه نمیگفتن تراکتور بعد از منچستر اوله؟ :lol: :-x چون هوادار ندارن و تو سامانه هواداری پولی بهشون ندادن باید بیان بازیکن تیمهای دیگرو بدزدن؟فقط یک نگاه به ستاره هایی که مفتی در این سالها خریدن بندازید.یک تیم ملی کامل از بهترین جوونهای ایران رو دزدیدن.همین الان: اخباری،مهدی شریفی،عالیشاه،هادی محمدی،سروش رفیعی،نورالهی، سیناعشوری و....فقط 8میلیارد بازیکن امسال دزدیدن!
نقل قول
+17 #38 سیدمحمد 2017-01-01 11:05
لعنت به ترکها جدایی طلب من حاضرم سروش کیسه بره ولی تو ترتر وطن فروش زندونی نشه عجب قانون مسخره ای
نقل قول
+18 #37 CR7 2017-01-01 10:54
یه سوال اگه سروش سرباز بود پس چرا باهش مذاکره می کردنند ؟ حالا که دیدند داره می آد پرسپولیس این مشکل را به وجود آوردند ؟ امیدوارم با خرید های خوب جواب مافیای تراکتور را بدن. و باز هم پرسپولیس خدایش تیم های دیگه مافیاشون
نقل قول
+12 #36 فرشاد 2017-01-01 10:45
من قول میدم سروش میاد پرسپولیس با اضافه خدمت نمیتونن بازیکن رو نگه‌دارن.انشالله بعد اردوی تیم‌ملی سروش میاد میبنده.
نقل قول
+11 #35 پرسپولیس قهرمان 2017-01-01 10:44
مافیا تراکتور نیست فقط. مافیای اصلی قلعه نویی هست که همیشه تو هر تیمی همینجوریه که ثابت کنه مربی خوبیه. وقتی هم از یه تیمی بره اون تیمو داغون میکنه. قلعه نویی مافیای اصلیه
نقل قول
+12 #34 رهگذر 2017-01-01 10:41
دعوت 7 بازیکن به تیم ملی
دزدیدن 2 تا بازیکن خوبمون و دادنش به نزدیکترین رقیب
چرا زورکی میخوان تراکتور قهرمان بشه؟؟
نقل قول
+8 #33 پیام 2017-01-01 10:24
چرا فقط سروش و بختیار که تیم بهشون نیاز داره اضافه خدمت خوردن؟ مگه با سروش و بختیار چندتا بازیکن دیگه نرفتن تراکتور چرا اون قانون اصافه خدمت شامل حال اون بازیکنا نشد؟ ساهین ثاقبی بازیکن ملوان که تو تیم نظامی بازی میکنه جرا باید برای خدمت بره تراکتور؟ جرا کد شریفی که واسه ملوان خورد تغییر کرد شد تراکتور؟ چون ترامتور تو اسیا بود؟ الانم پرسپولیس تو اسبا هست بخاطر منافع ملی حاضرن اضافه خدمت الکی شو ببخشن؟
تازه هرکس خدمت رفته میدونه رهبر اضافه خدمت های دیر رفتن به سربازی رو هرسال بیست و دو بهمن ماه میبخشه.چرا این بخشش ها شامل حال سروش و بختیار نشده؟
نقل قول
+21 #32 رهگذر 2017-01-01 10:19
قدوسی خیلی مردی به خدا
حرفی که مسئولای تیم خودمون عرضه گفتنشو نداشتن تو گفتی
خیلی مردی
نقل قول
+2 #31 پرسپولیس افسونگرآسیا 2017-01-01 10:04
بهترین راه که سرباز گرفتن تیم های مثلا نظامی تموم بشه اینه که بازیکنان سرباز آمار گل به خودی هاشون را بالا ببرند !! مخصوصا دربازی های حساس !! که اونها هم عطای اونها را به لقایشان ببخشند!! امیدوارم دربازی پرسپولیس تراکتور این دو بازی کن یا تو زمین فقط راه برند یا لطف کنند دو تا گل به خودی هم بزنند بد نیست !!
نقل قول
+9 #30 ّsajad6&4 2017-01-01 09:50
لعنت سوراختور لجن.لعنت براکیسه.لعنت برمافیای کثیف فوتبالی
نقل قول
+14 #29 farhad 2017-01-01 09:37
فقط یه کلمه اون هم از اعماق دل :

کثافت هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نقل قول
+10 #28 پرسپوشیشی 2017-01-01 09:35
قلعه نویی مافیای لجن برانکوباتوروراست بود وبااینکه بانقشه ونیرنگ عالیشاه ونوراللهی روتوومدیران تراکتور ازتیم مایه جورایی دزدیدید چیزی نگفت شمامیدونستید2ماه پیش سروش اضافه خدمت زدن براش ازعمدبه سروش نگفتیدودنبال کاراش نرفتیدتابخشیده شه تاتوتیمه خودتون نگه داریدش وگفتیدبااین کار2ستاره پرسپولیس رومیگیریم وخودمون تقویت میشیم وحریف تضعیف همه قهرمانیات مافیایی بوده اینوهمه مردم میدونن فوتبالی هیچی نیستی وخودتم میدونی که حریفه برانکونمیشی برای قهرمانی توومدیران تراکتوررفتیددنبال مافیابازی ونامردی تیمت بااین همه ستاره درحدمحلات بازی میکنه وتاکنیک بکش زیرش واوت دستیه نه دانش فنی داری ونه تمریناته بروزی قشنگ مشخصه که سروش ازوقتی اومده زیردسته تو کمی افت کرده ولی انشالله خداجوابتونومیده وسروش میاد
نقل قول
+9 #27 گفتار کردار پندارنیک 2017-01-01 09:23
ای بابا این چه وضعیه تراختور به چه حقی سرباز میگیره؟؟؟ فردای روز میگن سروش پنج ماه دیگه ام اضافه داره! همین کارا رو میکنین سپاهان قهرمان ميشه شما تو تبریز برای نایب قهرمانی خوشحالی میکنین بخدا حقتونه! حق گرفتنیه دادنی نیست همه پرسپولیسیا از هر راهی اعتراض کنن تا مگه مسىولان بی لیاقت یکم بفکر بیوفتن
نقل قول
+7 #26 عدالت 2017-01-01 09:12
یادمه موقعی که شریفی داشت سربازمیشدحرف ازملت وکشوروحیثیت و...اینامیزدندکه قراره نماینده جمهوری اسلامی ایران توجام باشگاه ها بازی کنه وهمه بایددست دردست هم بدهند.همه دست دردست هم دادندملوان هم رفت.ملوان مرد.هیچ کاری هم توجام باشگاههانکردند.به چه قیمتی؟به قیمت نابودکردن ملوان.الان اینجوری میخواهیدقهرمان بشیدبه قیمت ضربه زدن به پرسپولیس اینه مردونگیو مسلمونی ؟چقدررفتارکشورهای عربی روی شماتاثیرگذاشته؟راست میگن :
نیش دوست ازنیش عقرب بدتراست
پس بزن عقرب که دردش کمتراست...
نقل قول
+10 #25 24 2017-01-01 09:11
پارسال همین کار رو با بختیار کردن . سایت طرفدارهای کیسه رو بخونین می بینین اونا هم دردشون تازه شده و دل خونی از مافیای تراکتور دارن . باید دولت فکری کنه و این 2 تا تیم دولتی هم بتونن سرباز بگیرن . من حاظرم 100 سال رقیبم استقلال باشه ولی 1 سال تراکتور نباشه چون خیلی ناجوانمردن و طرفدارهای بی کلاسی داره .
نقل قول
-6 #24 عزیز 2017-01-01 09:09
پیام و خلعتبری روبیارن دیگه نیازی ب سروش موروش نداریم.
نقل قول
+10 #23 محمد 2017-01-01 08:42
شما که نمیتونین بازیکن بخرین چرا به این راحتی ساسان انصاری رو از دست دادین، تراکتور به هر نحوی داره بازیکناشو نگه میداره. شما هم گند زدین با این کاراتون، دوتا اوکراینی مشنگ اوردین که واسه دسته سه هم بدرد نمیخورن، بعدش راحت رضایتنامه بدین به بهترین بازیکن لیگ
شورشو درآوردین، با اعصاب این همه هوادار عاشق بازی نکنین
نقل قول
+10 #22 اکبر 2017-01-01 08:41
کاش آگه میشد حداقل نور الهی و عالیشاه به تراکتور نرن
برن فجر سپاسی داش غلام گفت ما بیشتر بهشون احتیاج داریم تا تراکتور
نقل قول
+7 #21 عدالت 2017-01-01 08:21
اینجاست که میگن یه بام ودوهوا
این یعنی عدالت برقرارکردن برای تیمی که مسئولینش همه یه جورایی دکمه هاشونو تایقشون بستندوادعای مسلمونی میکنند.تادیشب واسه تمدید قراردادمذاکره میکردندحالاکه نتونستندسروشونگه دارنداین جوری درحق این بازیکن خوش اخلاق کشورمون نامردی میکنن.شماتوجه کردید یه بازیکن عراقی میادتوهربازی خشن بازی میکنه بازبان عربی به داوران خوب کشورمون حمله میکنه.کمیته انظباطی خودباشگاهشون اونو جریمه میکنه ولی کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال نه؟چون قدرتشون زیاده...
نقل قول
+10 #20 حسین 2017-01-01 07:46
خدا لعنت کنه این مسولین بی وجدان رو .آه میلیونها هوادار پرسپولیس زن و بچشونو بگیره
نقل قول
+9 #19 زهرا 2017-01-01 07:41
با این راه های کثیف هیچ تیمی قهرمان نشده و قهرمان نمیشه..دلم واقعا براشون میسوزه..یه مشت بدبخت دور هم جمع شدن
هوتبال ما همین هست که هست..دودش تو چشم ما میره اخر..
نقل قول
-7 #18 میثم پرسپولیسی کرد 2017-01-01 07:37
با تشکر از قدوسی عزیز.بخدا حالمون دیگه از این فسادها و نامردیهای فوتبال بهم میخوره،خواهش میکنم نظر منو چاپ کن.اول اینکه تیم ما امسال بدون احمد و امید و همین سروش نیم فصل اولو تونست قهرمان بشه،دوم اینکه خداوند بزرگ همیشه جای حق نشسته با نامردی نمیتونی به جایی برسی،سوم اینکه مسئولین محترم کمیته انضباطی چطور به تماشگران استقلال بخاطر فحاشی محرومشون میکنه ولی بخاطر فحاشی این تراکتوریا به سرزمینون حتی کسی جرات نداره اسمشو بیاره؟ما این همه شهید دادیم که الان تو مملکت خودمون بر علیمون شعار بدن؟30ساله عاشقانه و دیوانه وار پرسپولیسو دارم و همیشه کنار تیم بود تاحالا اینقد نامردی ندیده بودم.خواهش میکنم از مرجع که نظرمو چاپ کنه.سرخ دلان که هم عقیده من هستن قرمزو بزنن.دورود بر ایران و هرچی پرسپولیسی
نقل قول
+16 #17 محمد 2017-01-01 07:33
بقول علی دایی همه دنیا جمع بشه که بخواد کاری بکنه. تا اون بالایی نخواد نمیشه , ناراحت نباشید خدا جای حق نشسته
نقل قول
+5 #16 pouria 2017-01-01 06:40
فقط مهدی قائدی
نقل قول
+9 #15 mahdi 2017-01-01 06:32
خلیج فارس ایران ، سوراختور پادگان . شما اگه رونالدو و مسی رو هم سرباز کنن بازم ما قهرمانیم منتظرتون تو آزادی هستیم ای کثیف ترین تیم ایران
نقل قول
+180 #14 mohsen77 2017-01-01 03:59
تراکتور در بازی رفت با پرسپولیس پنج هزار تا طرفدار داشت یعنی در مهم ترین بازی فصل .حالا بزارید بیان ازادی ورزشگاه رو رو سرشون خراب میکنیم .با شعار خلیج فارس ایران,سوراختور پادگان .
نقل قول
+6 #13 سيروان 2017-01-01 03:57
به سرمربى تيم توهين شد آقايان سکوت کردند و گفتند اشکال نداره بيايد استاديوم تيم مليه. هشت بازيکن رو از پرسپوليس گرفتند و گفتند جام حذفى بازى کنيد آقايان گفتند اشکال نداره منافع مليه. قهرمانى رو چند سال پياپى با ناداورى گرفتند آقايان گفتند اشکال نداره اعتراضم نکردند و گفتند بيايد استاديوم پول توجيبيتون رو بدين بليط منافع مليه. بازيکن رو محروم کردند گفتند قانونه همونکارو بلکه بدتر بعضى ها کردند مافياى نود آوردشون رو خط ازشون دفاع کرد. هيات مديره استقلالى آوردند کردن مسئول نقل و انتقالات دوتل بازيکن بنجل رو با خداتومان آورد وبال گردنمون کردند گفتند حرف نزنيد .اخه هوادار بدبخت که سر گرميش فقط فوتباله رو بازى دادن تا کى بسه توروخدا اينم نخواستيم بخورىيد و لذت ببريد فقط سکته مون نديدتو رو خداى
نقل قول
+7 #12 ارتش سری سرخ 2017-01-01 03:40
پیشکسوتها. طرفدارها اونا که تریبون دارن همه همه باید حرف بزنن. مجلسیها. این فوتبال فیرپلی نیست. تیم ما رو به هدایتی نمیدن از اون طرف...
اقای اجرنشان فقط جای اجر پیشانی رو داره همین...
#خار_فوتبال
نقل قول
+138 #11 حسین باغبان شهرک غدی 2017-01-01 03:19
واقعا وطن فرو هستن ومیخان از کثیف ترین راه ممکن قهرمان بشن .
نقل قول
+7 #10 alinzaghi9 2017-01-01 03:00
به کوری چشمشون ما بازم قهرمانیم ...
نقل قول
+6 #9 شهاب 2017-01-01 02:32
هربلایی ک سرمون میارن حقمونه تعصب مرد دیگه هوادارا اگه غیرت دارید اعتراض کنید ابرو اینارو ببیرید پیج رییس جمهور وزیر ورزش کامت بزارید بخدا با اختلاف تراکتور با این وضعیت قهرمانه احمد امیدو هوایی کردن اینم از سروش بنده خدا.تا کی باید سکوت کنیم اخه ظلم از این بالاتر دل به کی بستینع هواداراخودی نشون بدید .اعتراض تو صفحه روحانی وزیر ورزش خواهشا.
نقل قول
+9 #8 مرتضى 2017-01-01 02:32
تف به شرفشون تف به غيرتشون لعنت به مافياى كثيف فوتبال لعنت به دزدايى كه خيلى راحت بازيكنان مدعى اصليو دزديدند لعنت به اين فوتبال ناپاك قهرمانى به چه قيمت دزداى بى شرف ح ..م ز..ه
نقل قول
+125 #7 بترکه چشم حسود 2017-01-01 02:27
خیلی هم خوب خیلی هم عالی
این فوتبال ایران عالی ترین و خوش اخلاقترین سیستم رادارد.
لطفا سایر کشورها و اروپایی ها + فیفا بیایند و آموزش ببینند.
متشکر از اینهمه وجدان آگاه و اخلاق ورزشی
نقل قول
+6 #6 سیامک ارومیه 2017-01-01 02:22
دوستان من اهل شهر ارومیه ، مرکز استان آذربایجان غربی هستم ، شری که نصف بیشترش کوردن ، من هم کوردم ، ولی چیزی که میبینم و عجیبه اینه ، آذری های شهر ما با تبریزی ها مشکل دارن ویجورایی متنفرن ، وااااقعن بوی لجن از تبریز میاد ، مفسد های مفت خور ، به حق الله قهرمانیم مرجع چاپ کنی دست بوسم
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


ads