ads

ads

ads

 


حضور بازیکن اسپانیایی در تمرین پرسپولیس /رفیعی در تمرین پرسپولیس حاضر شد

( 9 Votes ) 

پرسپولیس نیوز : بازیکن جدید تیم پرسپولیس در تمرین این تیم حاضر شد.

سروش رفیعی روز گذشته قراردادی را با تیم فوتبال پرسپولیس به امضا رساند تا برای یک فصل و نیم سرخ‌پوش شود.

این بازیکن امروز در محل تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد و با بازیکنان و مربیان این تیم برخورد گرمی داشت.

البته تا زمانی که کارت بازی این بازیکن صادر نشود او نمی‌تواند در ترکیب پرسپولیس به میدان برود.

همچنین یک مهاجم اسپانیایی تومی کوره آ در تمرین امروز سرخپوشان شرکت کرد تا در صورت تایید برانکو در روزهای آینده به جمع سرخپوشان اضافه شود. این بازیکن که سابقه بازی در لیگ اتریش را دارد در پست مهاجم نوک بازی کرده و مورد توجه کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته است.
 





نظرات   

+5 #54 حمید پرسپولیسی 2017-01-10 21:22
نقل کردن p:
این هم مثل بنگستون و پریموف میشه عاقبتش کلا تیم پرسپولیس با مهاجم خارجی مشکل داره اصلا پاس نمیدن بهشون
تعداد پاس های رسیده به پریموف در حضور طارمی رو با تعداد پاس هایی که تو بازی های تدارکاتی بهش میرسه مقایسه کنید ....

بد بخت بنگستون دیگه چیکار باید می کرد؟؟؟ تو لیگ ایران که یکی با 15 یا 16 گل آقای گل میشه 7 تا گل زد پارسال. اونم در حالی که یک سوم طارمی بازی کرد. اغلب گل هاشم سه امتیازی بود. قبول کنیم تو از دست دادنش اشتباه کردیم
نقل قول
+1 #53 علی 2017-01-10 21:07
بوی دلال میاد ;-)
نقل قول
-4 #52 masoud 2017-01-10 20:47
نقل کردن ایمان سررشته داری:
بازیکن خیلی خوبی من فیلم بازیهاشو دیدم پنالتی هم خیلی خوب می زنه همین چند ماه پیش بازی دوستان به چلسی گل زد

جان من؟ ؟؟ ایول اگه اینجوریه انشالله میاد
نقل قول
+1 #51 p 2017-01-10 20:34
نقل کردن MYLOVE PERSPOLIS:
بخدا ایمون زاید برا ذخیره طارمی خیلی خوبه
دیگه چ چیزی از این و اکراینی ها کم داره؟؟؟
تو امریکاهم ک اقای گل شده،چرا جذبش نمیکنید؟؟
ولی بهتره دنبال ی دفاع وسط باشیم بخدا خرج الکیه،سامان میتوته مهاجم نوک بازی کنه،تو ماشین سازیم مهاجم نوک بود ک ب کیسه هم گل زد

ذخیره طارمی؟؟؟؟!!! :-|
نقل قول
-5 #50 حسین 2017-01-10 18:40
خدا کنه بیاد ب نظر من خط حمله با تجربه نیاز داره 8)
نقل قول
0 #49 سیدمحمد 2017-01-10 18:36
نقل کردن perspolis:
آقا حامی مالی تیم گفته مهاجم خرجی بدون محدودیت قیمت و با کیفیت بگیرید این جور بازیکن ها 80% سود اند میان رو نیمکت میشینن بعد هم هرچی از باشگاه و ترکاشوند میپرسن این بی کیفیت ها چی اند پاسخ نمیدن
از برانکو هم میپرسن اینا چیه میگه عملکرد مثبتی داشتند

نقل کردن perspolis:
آقا حامی مالی تیم گفته مهاجم خرجی بدون محدودیت قیمت و با کیفیت بگیرید این جور بازیکن ها 80% سود اند میان رو نیمکت میشینن بعد هم هرچی از باشگاه و ترکاشوند میپرسن این بی کیفیت ها چی اند پاسخ نمیدن
از برانکو هم میپرسن اینا چیه میگه عملکرد مثبتی داشتند

دقیقا همینجوریه
نقل قول
+4 #48 رامین حاذق اصل 2017-01-10 18:31
بازم دلال بازی. ما بازیکن خارجی که شما بیارین نمی خوایم . بهتره خارجی های تو لیگ خودمون بگیرید .
نقل قول
0 #47 علیرضا 2017-01-10 18:11
نقل کردن p:
این هم مثل بنگستون و پریموف میشه عاقبتش کلا تیم پرسپولیس با مهاجم خارجی مشکل داره اصلا پاس نمیدن بهشون
تعداد پاس های رسیده به پریموف در حضور طارمی رو با تعداد پاس هایی که تو بازی های تدارکاتی بهش میرسه مقایسه کنید ....

چرا منفی میدین خب راست میگه بنده خدا تو پرسپولیس به مهاجم خارجی کم پاس میدن برا همیته که مهاجما تو پرسپولیس موفق نیستن آرفی، بنگستون،ابراهیم توره هم که 11 تا زد پترووویچ تغذیه ش میکرد
نقل قول
+2 #46 سام 2017-01-10 17:02
ایجنتش را زده رضا اسپرت تو ترانسفر مارکت.بهش نمیاد مهاجم تاپی باشه .ولی اگه برانکو شخص برانکو انتخابش کرده باشه باید اعتماد کرد.خدایی این چند ساله بعد از ایمون زاید مهاجم خارجی به درد بخوری نگرفتیم ایشالا امسال که سال آسیا هستش یه مهاجم خوب بگیریم

مهاجم درجه 1 اروپایی هم که عمرا تیمای ایرانی بتونن بگیرن چه پرسپولیس چه استقلال پس باید فکر درجه 2 به بعد باشیم
نقل قول
+2 #45 esmaeil 2017-01-10 16:54
خارجی فقط گادوین منشا.
داخلی محمد عباسزاده.
هم متعصبه هم ارزون.
امتحانشم پس داده
نقل قول
+1 #44 محمدانصاریفرد 2017-01-10 16:53
باسلام به نظر بنده باید عباسزاده را جذب کنند چون عاشق پرسپولییه
نقل قول
+1 #43 حسن 2017-01-10 16:48
بنظرم مهاجم خوب الان پیدا نمیشه
باشه هم قیمتش بالاس
الان به همین داشته هامون اکتفا کنیم اخر فصل میگیریم خب
از مرحله گدوهی اسیا هم که میایم بالا
به طارمی.علی پور.امیری و .... اعتماد کنیم
نقل قول
+1 #42 exit 2017-01-10 16:21
نقل کردن exit:
32 سالشه و قدش 180 هستش.از نظر بدنی حداقل مثل اوکراینی ها اضافه وزن داره و این اواخر در یک بازی دوستانه با چلسی با مربیگری کونته،گل دوم راپید وین به چلسی رو به ثمر رسوند

نقل کردن exit:
32 سالشه و قدش 180 هستش.از نظر بدنی حداقل مثل اوکراینی ها اضافه وزن داره و این اواخر در یک بازی دوستانه با چلسی با مربیگری کونته،گل دوم راپید وین به چلسی رو به ثمر رسوند

نقل کردن exit:
32 سالشه و قدش 180 هستش.از نظر بدنی حداقل مثل اوکراینی ها اضافه وزن داره و این اواخر در یک بازی دوستانه با چلسی با مربیگری کونته،گل دوم راپید وین به چلسی رو به ثمر رسوند

حداقل مث اوکراینی ها اضافه وزن نداره.(ن جا افتاد)
نقل قول
+2 #41 یک هوادار دلسوز* 2017-01-10 16:07
نقل کردن شهاب:
برانکو هم دلال شده چیه این اخه افتضاحه عباس زاده رو ول کردنه دنبال اینا میرن.خستمون کردی اقای برانکو اون از بنگستون لوبانوف اینم از اوکراینات حالا اینو کجای دلمون بزاریم.

بی ادب! به بنگستونه باسن طلایی توهین نکن! :eek:
نقل قول
+1 #40 BOBBY-FISCHER 2017-01-10 16:06
راپیدوین 14 بازی 4 گل کل کارنامش 210 بازی 70 گل چپ ها هم هست و 32 ساله 182 سانت قد
نقل قول
+1 #39 نیما 2017-01-10 16:05
ای کاش رالوف هلندی تو تیم بود
نقل قول
+1 #38 سبحان 2017-01-10 16:03
چرا همش بازیکنای پیر خارجی باید جذب کنیم الان الهلال بازیکن جوون آرژانتینی داره مگیره اونوقت ما......
نقل قول
+38 #37 ۶۶۶ 2017-01-10 15:50
لوکا ماریچ برن بیارن تادفاع هم تقویت بشه
نقل قول
+39 #36 حجت 2017-01-10 15:49
خداکنه بازیکن خوبی باشه ولی عباس زاده خودمون بهتر از اینه
نقل قول
+27 #35 perspolis 2017-01-10 15:45
آقا حامی مالی تیم گفته مهاجم خرجی بدون محدودیت قیمت و با کیفیت بگیرید این جور بازیکن ها 80% سود اند میان رو نیمکت میشینن بعد هم هرچی از باشگاه و ترکاشوند میپرسن این بی کیفیت ها چی اند پاسخ نمیدن
از برانکو هم میپرسن اینا چیه میگه عملکرد مثبتی داشتند
نقل قول
+28 #34 صالح 2017-01-10 15:45
لیگی که بازی میکنه پر هزینه هست و بهش فرصت خود نمایی ندادن، نمیشه گفت خوبه یا بده، ولی قیمتش فوق العاده ارزان هست و یک چهارم طارمی هست ، کاش یک مهاجم خوب بخرن
نقل قول
+35 #33 Reza 2017-01-10 15:43
نقل کردن شهاب:
برانکو هم دلال شده چیه این اخه افتضاحه عباس زاده رو ول کردنه دنبال اینا میرن.خستمون کردی اقای برانکو اون از بنگستون لوبانوف اینم از اوکراینات حالا اینو کجای دلمون بزاریم.

دلال اون منصوريانه برو سايت خودتون كيسه كش
نقل قول
+18 #32 bahman 2017-01-10 15:41
میشه از بهترشم اورد
نقل قول
-65 #31 Omidredo 2017-01-10 15:28
همین که به فکر مهاجم هست برانکو باید به فال نیک گرفت ، در مورد کیفیت مهاجم هم برانکو از ما بهتر میدونه بازیکن بی کیفیت تو کت طرفدار نمیره ،،، ایشاا.. اول قهرمانی لیگ بعد صعود از گروهی از جام باشگاها آسیا بکوب قرمز رو ...
نقل قول
+64 #30 esmaeil 2017-01-10 15:28
ای کاش بجای پراهیچ همون لوکا ماریچ خودمونو بیارن.
نقل قول
-27 #29 p 2017-01-10 15:24
این هم مثل بنگستون و پریموف میشه عاقبتش کلا تیم پرسپولیس با مهاجم خارجی مشکل داره اصلا پاس نمیدن بهشون
تعداد پاس های رسیده به پریموف در حضور طارمی رو با تعداد پاس هایی که تو بازی های تدارکاتی بهش میرسه مقایسه کنید ....
نقل قول
+27 #28 علی 2017-01-10 15:22
سلام من گلهای زدش دیدم بیشتر پنالتی بوده همش میزنه سمت راست.به نظر تموم کننده میاد ولی ظاهرا از نظر بدنی صعیفه.اینا مثل تخم مرغ شانسی می مونن تا بازی نکنه معلوم نمیشه.
نقل قول
+22 #27 Iman 2017-01-10 15:20
انشاله كه بازيكن خوب و گلزني باشه
نقل قول
+25 #26 MYLOVE PERSPOLIS 2017-01-10 15:13
بخدا ایمون زاید برا ذخیره طارمی خیلی خوبه
دیگه چ چیزی از این و اکراینی ها کم داره؟؟؟
تو امریکاهم ک اقای گل شده،چرا جذبش نمیکنید؟؟
ولی بهتره دنبال ی دفاع وسط باشیم بخدا خرج الکیه،سامان میتوته مهاجم نوک بازی کنه،تو ماشین سازیم مهاجم نوک بود ک ب کیسه هم گل زد
نقل قول
+42 #25 روح افزایی 2017-01-10 15:11
یکی بره کچلو ببنده به درختی چیزی نره سراغش :lol:
نقل قول
-7 #24 مهدي سرخ 2017-01-10 15:10
بريد امارش نگاه كنيد بعد منفي بديد خوب باشه ٣٢ ساله جوونه ببخشيد !
نقل قول
+17 #23 حسین 2017-01-10 15:09
اینامهاجم درجه یک اروپایی نمیارندپس بهترتادیگه تیمهامحمدعباس زاده رانگرفتن باهاش قراردادببندند‌.
نقل قول
+11 #22 ناصر مورینیو 2017-01-10 15:06
امیدوارم بازیکن خوبی باشه .
نقل قول
+17 #21 مجید 2017-01-10 15:05
فاز اینایی که میگن پیره رو متوجه نمیشم واقعا! اگر به حساب شما باشه که بازیکنی که ۳۰ رو رد میکنه باید از فوتبال خداحافظی کنه که! رونالدو ۳۱ سالشه شد بهترین بازیکن و بوفون با ۳۸ سال سن بهترین دروازه بان دنیاست... اندکی تامل......
نقل قول
-79 #20 شهاب 2017-01-10 15:01
برانکو هم دلال شده چیه این اخه افتضاحه عباس زاده رو ول کردنه دنبال اینا میرن.خستمون کردی اقای برانکو اون از بنگستون لوبانوف اینم از اوکراینات حالا اینو کجای دلمون بزاریم.
نقل قول
+16 #19 ایمان سررشته داری 2017-01-10 14:58
بازیکن خیلی خوبی من فیلم بازیهاشو دیدم پنالتی هم خیلی خوب می زنه همین چند ماه پیش بازی دوستان به چلسی گل زد
نقل قول
+19 #18 پرسپولیس اسیایی 2017-01-10 14:55
نقل کردن pouya:
آمارش خیلی ضعیفه یکیه مثل اوکراینیا این فصلم کلا دوتا بازی کرده

خرید برانکو بد نمیشه رادوشوویچ هم نمونه خرید برانکو هست
نقل قول
+16 #17 حسین 2017-01-10 14:52
اگر با نظر برانکو اومده حتما ی قابلیتی داره چون اول فصل ترکاشوند بازیکن خارجی رو میگرفت ولی اینبار خود برانکو دست به کار شده
نقل قول
+11 #16 مرتضی 2017-01-10 14:49
باسلام
این مهاجم اسپانیایی دقیقا شبیه سید صالحیست همچین اندام و شکل بازی دارد.
بنظر من برای مهاجم دوم تیم خوبه اگه اطلاعاتم درست باشه قیمتش پایینه.
نقل قول
-2 #15 احمدرضا 2017-01-10 14:47
32سالشه پیره امارش ضعیفه یه نیم فصل دوتا بازی بدرد نمی خوره تازه تگه قرار اینو بیارین چه کاریه ایمون زاید بیارین
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


ads