ads

ads

ads

 


دلیل صادر نشدن کارت بازی بازیکنان پرسپولیس مشخص شد

( 6 Votes ) 

پرسپولیس نیوز : کارت بازی سامان نریمان و سروش رفیعی دو بازیکن جدید پرسپولیس صادر نشده است.

 سامان نریمان جهان و سروش رفیعی دو خرید جدید پرسپولیس در نیم فصل امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را ثبت کردند اما کارت بازی آنها هنوز صادر نشده است.

محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات اعلام کرده پرسپولیسی ها مدارک لازم برای ثبت قرارداد این دو بازیکن در سازمان لیگ را ارائ نکرده اند اما مشکل چیز دیگری است.

فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده طبق قانون باید ۱۰ درصد بدهی های باشگاه پرداخت شود تا کارت بازی دو بازیکن جدید صادر شود.

چند تیم لیگ برتری از نقل و انتقالات محروم شده اند و تا زمانی که ۱۰ درصد از بدهی های خود را پرداخت نکنند نمی توانند قرارداد جدیدی را ثبت کنند به همین دلیل کارت بازی دو بازیکن جدید پرسپولیس صادر نشده است.

طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده ما امسال بیشتر از ۱۰ درصد از بدهی ها را پرداخت کرده ایم اما تاج تاکید کرده طبق قانونی که در سازمان لیگ تصویب شده است این بدهی مربوط به حال حاضر است و در نیم فصل باید ۱۰ درصد از بدهی های باقی مانده پرداخت شود تا مجوز نقل و انتقالات صادر شود.

در همین راستا رایزنی های طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس برای این که بتواند مجوز صدور کارت بازی این بازیکنان را بگیرد ادامه دارد.
 





نظرات   

-30 #14 پرسپوشیش پاوه 2017-01-12 00:29
ای تو روحتون که نمیخواین یه آب خوش از گلوی ۵۰میلیون آدم پایین بره.بکوب قرمزه رو....
نقل قول
+13 #13 AmIr AlOOnE 2017-01-12 00:22
خدایی راست گفتن . هر فصل ده درصد اگه بدهی ها رو پرداخت کنن دل من هوادار الان نباید شور بازی جمعه رو بزنه
نقل قول
+20 #12 محمدحسام 2017-01-11 23:28
یعنی تراکتور پرداخت کرده که کارت عالیشاه فورا صادرشد!!!
نقل قول
+15 #11 سرخ آتشین6&4 2017-01-11 23:21
خداازتون نگذره من نمیدونم آخ چرا؟معنی این کارا یعنی چی ؟ب ما ک رسید آسمون هر بهانه ای ک میخان میارن.آخ کی میخاین دست بردارین .ینی خاااااااک
نقل قول
+14 #10 قابوس 2017-01-11 23:19
خدایا این تاج پفکی را هم سرنگون بفرمایید. حکایت یک صندلی و دو نفر اصفهانی همینجاست.
نقل قول
+12 #9 آریا 2017-01-11 22:59
خیلی مسخره هست الان اگه بازیکن کیسه بودندقانون دورمیزدن مثل محرومیت رحمتی همیشه دورش زدن هیچ وقت محروم نشد بسه بابا ماهم طرفداریم دل داریم پرسپولیس زدندگیمونه
نقل قول
+11 #8 ناصر مورینیو 2017-01-11 22:46
به دوتاشون بازی مقابل سایپا نیاز داریم .استادیوم ازادی باید پر بشه. انشالله تراکتور هم ببازه
نقل قول
+11 #7 شهناز۶آتیشه 2017-01-11 22:27
به ما که رسید آسمون تپید،اگه تیم استقلال بازیکن بگیره تو چند ثانیه کارتش صادر میشه،چقدر از سروش وسامان ترسیدن ،دارن سنگ اندازی میکنند تا تراکتور رو قهرمان کنند،اینها هم راه جدید درآمد زایی رو از امثال حسن زاده یاد گرفتن،کور خوندن ما قهرمانیم ????????????????????????
نقل قول
+10 #6 نمی تونید ما رو نابو 2017-01-11 22:18
مسخره تر ازاین دیگه وجود نداره عقده ایهای بی شرف موفقیت پرسپولیس خاریه تو چشم این باند اصفهانی و مافیای تراکتور یادتون باشه هر جور شده فردا باید کارت بازی سروش واسه بازی جمعه صادر بشه اون ۱۰درصد رو بندازین ور این بی پدرها
نقل قول
+10 #5 افشین 2017-01-11 22:16
یا خدااااااااا.تورو خدا کارت لازی هر دوتاشونو بگیرین که رضاییانم نیست دردسر نشه تو اولین بازی.۳ امتیاز این بازی خیلی مهمه.ما هم میایییم استادیوم پررش میکنیم.کارت سروش رفیعی رو که حتما باید بگیرن.
نقل قول
+11 #4 arashshirazy 2017-01-11 22:00
یعنی چیزی حدود هفت هشت ملیارد باید تا فردا پرداخت شه تا این دو تا بتونن جمعه بازی کنن؟
نقل قول
+12 #3 HSn 2017-01-11 21:57
واقعا خیلی مسخرست مسخره . هه . همه تیما‌ بازیکن گرفتن کارتشم گرفتن‌به‌پرسپولیس که میرسه باید فلان باید به امان بابا خجالتم‌خوب چیزیه بترسید از ۴۰ ملیون هوادار عاشق صبر ما هم حد و‌اندازه ای داره یا ذوب‌اهن میاد برا مسلمان حق رشد میخواد یا کیروش‌میاد با برانکو دعوا یا فولاد میاد ادعا میکنه برا رفیعی . همه انگار با پرسپولیس دشمنی دارن . جای اینکه حمایت کنین همچین‌تیمی بدون بازیکن‌خارجی انقد پیشرفته و مدرن داره بازی میکنه تو‌ لیگ‌ همش حاشیه میسازن هی چوب لا چرخمون میزارنذ. خسته شدیم دیگه . اه
نقل قول
+12 #2 صادق 2017-01-11 21:47
سلام. اقای تاج نیم فصل دوم جزو این فصل حساب نمیشه ؟!ما در شروع فصل بیش از مقدار مقرر بدهی ها رو پرداخت کردیم ،الان چی شده از ثبت قرارداد بازیکنای تاثیرگذار جدیدمون ممانعت میکنید؟!دیگه چه بامبولی مونده که سر ما بیارید ؟!از ترس میگید مدارک ثبت قرارداد در هیات فوتبال به دست ما نرسیده ؟!قسم به روح خدا ،اگه بازیکنای ما به بازی سایپا نرسند ،فدراسيون رو بر سرت خراب میکنیم. صبر و تحمل ما هم جلو این سنگ اندازی ها حد و اندازه داره. مشکلاتتون با برانکو هیچ ربطی به تیم نداره ،اگه بازیکنان ما نرسند قسم میخورم روزگارتو سیاه میکنیم.
نقل قول
+7 #1 حسين 2017-01-11 21:38
چه مسخره
يعني بيشتر از اون چيزي كه مشخص شده بود نبايد ميدادند و الان بايد دوباره پول بدن :eek: :-|
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


ads