ads

ads

ads

 


انتشار مجموعه اسناد مظلومیت پرسپولیس / پرسپولیس مافیاست یا قربانی مافیا؟

پرسپولیس نیوز : در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس به رهبری برانکو ایوانکوویچ مقتدرانه به صدر جدول رقابت های لیگ برتر تکیه زده عده ای شکست خورده و مغموم، تمام تلاش خود را برای سیاه نمایی و نسبت دادن تهمت های ناروا به سرخپوشان به کار بسته اند.

یک بار از برنامه ریزی به نفع پرسپولیس می گویند در حالی که تیمشان فصل قبل سهمیه هم کسب نکرده بود و کسی پیش بینی نمی کرد جزو مدعیان باشد که بازی هایش را همزمان برنامه ریزی کنند و بار دیگر از ناداوری می گویند که 180 درجه با  نظر کارشناسان اختلاف دارد و بررسی ها نشان می دهد اگر اشتباهات داوری را نادیده بگیریم اختلافشان با صدر جدول دو برابر می شود!

در شرایطی که پرسپولیس سال های سال است از بی عدالتی ها و ناداوری ها ضربه خورده و قهرمانی های متعدد را از دست داده این فصل همه چیز برعکس شده و عده ای شکست خورده سعی دارند با بهانه های واهی واقعیت را وارونه جلوه دهند و پرسپولیس را دست پرورده مافیای فوتبال و موفقیت هایش را نشات گرفته از کمک دست های پشت پرده جلوه می دهند و هیچ دلی محکمی هم برای آن ارائه نمی کنند.

تنها تفاوت پرسپولس امسال با سال های گذشته این است که آن قدر قوی شده که حتی اشتباهات داوری را هم شکست می دهد و با وجود مردود اعلام شدن گل ها و چشم پوشی از پنالتی هایش در کمال ناباوری همگان برنده از زمین خارج می شود!

به همین خاطر لازم دیدیم تنها بخشی از ناداوری های برجسته طی سه سال اخیر علیه پرسپولیس را مرور کنیم که بدون هیچ اغراقی سه جام قهرمانی مسلم را از چنگ سرخپوشان ربوده و تقدیم رقبای مستقیمش کرده است. ذکر یک نکته مهم ضروری است که این ها تنها بخشی از اشتباهات واضح و پر سر و صدای رخ داده است و از ذکر جزییات فهرست بلندبالای ناداوری ها علیه پرسپولیس در این مدت به دلیل پرهیز از زیاده گویی خودداری کرده ایم. جایی برای ذکر بی عدالتی ها در مدیریت، برنامه ریزی و برخوردهای انضباطی هم در این مطلب وجود نداشت:

لیگ سیزدهم - هفته 22: آرش افشین با کمک دست به پرسپولیس گل زد و قهرمان لیگ عوض شد. فولاد یک امتیاز بیشتر داشت و یک امتیاز هم از پرسپولیس کسر شد تا جای قهرمان و نایب قهرمان عوض شود! با حذف این اشتباه سه امتیاز از فولاد کسر و سه امتیاز به پرسپولیس اضافه می‌شد.

نظر کارشناس داوری:

 

لیگ پانزدهم - هفته 4 :
برخورد توپ به سینه بنگر پنالتی اعلام شد
خطای منجر به گل ذوب آهن اشتباه بود
پنالتی پرسپولیس باید تکرار میشد
اخراج بنگر اشتباه بود
پرسپولیس با تفاضل گل کمتر قهرمان نشد!

نظر کارشناس - داور:

 

لیگ پانزدهم - هفته 6: صالحی برخورد توپ به سر رضاییان را پنالتی گرفت تا پرسپولیس دو بر یک شکست بخورد. پرسپولیس یک امتیاز از دست داد و با تفاضل گل کمتر قهرمان نشد!

نظر کارشناس - مسئول:

 

لیگ پانزدهم - هفته 19:
یک پنالتی روی طارمی اعلام نشد
یک بازیکن ذوب آهن باید اخراج می شد
پنالتی پرسپولیس باید تکرار می شد
پرسپولیس با تفاضل گل کمتر قهرمان نشد!

نظر کارشناس:

 

لیگ پانزدهم -هفته 21: گل تساوی خطای دقیقه 91 سایپا در حالی که بازیکن تیم با دست و پا روی لوبانوف خطا کرد. پرسپولیس دو امتیاز از دست داد و با تفاضل گل قهرمانی را از دست داد!

نظر کارشناس:

جام حذفی 95-94 - یک هشتم نهایی:
توپ به سینه ایمان صادقی خورد
دروازه بان پرسپولیس اخراج و تیمش دقیقه 22 ده نفره شد
طارمی در مسابقه قبل به اشتباه اخراج و محروم شد
پرسپولیس باخت و یک جام از دست داد!

نظر کارشناس:

 

چه مافیای مظلومی است این پرسپولیس، سه جام قهرمانی اش را در سه سال گرفتند و این مافیا با دست های پشت پرده کثیف کاری از دستش برنیامد! پرسپولیس اگر مافیا داشت قهرمانی را با تفاضل گل  از دست نمی داد و مانند لیگ دوازدهم کافی بود محسن ترکی یک هفته به لیگ برگردد و یک سوت بزند و یک پنالتی بگیرد تا این تیم به راحتی  آب خوردن قهرمان شود.
همه این موارد با نظر مستند کارشناس داوری ارائه شد و مانند ادعاهای پوچ و بی سر و ته تراکتورسازی خبری از غوغاسالاری بی پشتوانه و از روی خیال و توهم نبود. در شرایطی که روز، شب جلوه داده می شود و مظهر فساد، حرف از ناپاکی می زند وظیفه داریم واقعیت ها را بازگو کنیم تا مقابل جعل تاریخی کسانی که تا خرخره در فساد و تباهی غرق شده اند بایستیم.

* حسن مهدوی - پرسپولیس نیوز





نظرات   

+3 #19 سعید.م 2017-01-31 20:41
خیلیییییییییییییی عذر میخوام, الان رفرش کردم دیدم نظرم رو اونجا زیر تیتر "حاتمی به کمیته انظباطی میرود؟" چاپ کردین. خیلی ممنونم. :oops:
نظرم رو اینجا هم بچاپ مرجع جان. خیلی مبسوطه, انگشتم تاول زد خدایی, تو بی نظیریییییی... 8)
نقل قول
+3 #18 صادق پرسپولیسی 2017-01-31 20:22
نقل کردن علی:
عباس زاده امروزم دو تا گل دیگه زد و 17 گله شد . حیفه که راحت میتونست کنار طارمی بازی کنه.


آقای عزیز عباس زاده بدرد همون دسته یک میخوره همون جوری که بختیار و ساسان بدرد شهرستان میخورن نه پرسپولیس و استقلال تا دیدی چند گل زد باز داغ کردی عباس زاده یک سالم تو پرسپولیس بود چیکار کرد مگه
نقل قول
+6 #17 زنده باد پرسپولیس 2017-01-31 20:20
بازی پرسپولیس سپاهان وشاهکار قهرمانی یادتون رفت
نقل قول
+6 #16 زنده باد پرسپولیس 2017-01-31 20:18
با عرض سلام شاهکار محسن قهرمانی در بازی معروف پرسپولیس با سپاهان ذکر نکردی دیگه اون نشون میده چی به چی بود
نقل قول
+5 #15 سعید.م 2017-01-31 20:04
با تحسین متن فوق و با گلایه از اینکه چرا نظر بنده رو ذیل تیتر حاتمی به کمیته انضباطی احضار میشود؟ درج نکردید, خواستم بگم برای اثبات حقانیت و مظلومیت پرسپولیس نیازی به رجوع به تاریخ نیست, گریزی به همین چند هفته اخیر کافیه. اینکه پرسپولیس یک تنه با همه ناعدالتیها میجنگه و به لطف خدا برنده از زمین خارج میشه به هیچ وجه رافع مسئولیت داوران محترم برای یک داوری منصفانه نیست. مگه نه اینکه قهرمان فصل گذشته با تفاضل گل مشخص شد؟ در همین چند هفته اخیر چند گل و پنالتی دیده نشد؟ مدیریت محترم پرسپولیس کبیر, شما بر مسندی نشسته اید که طرفدارانش جمعیتی به اندازه چند کشور اروپایی دارن. شما امروز در قبال 40میلیون نفر مسئول و فردا پاسخگویید. اجازه ندید نشر اکاذیب درباره عشق ما اینقدر ساده و کم هزینه باشه.
نقل قول
+1 #14 r26king 2017-01-31 20:01
تورو خدا ادمین بچاپ...تورو خدا.....
برید ببینید عباس زاده چه کرده...۱۷گله شده...تورو خدا ادمین در موردش چاپ کن شاید یه اتفاقی بیفته...عالیه‌.فکر کن کنار این ستاره ها میترکونه
نقل قول
+3 #13 محمد 2017-01-31 20:01
نمیدونم چرا اینقدر اینا گریه میکنند...این همه داوران تو چند ساله گذشته حق ما رو خوردن و قهرمانی رو از ما گرفتن...ولی به لطف خدا که امسال پرسپولیس بی هیچ بی عدالتی و با بازیهای خوب خودش داره قهرمان میشه گریه شون گرفته...ان شاالله تو آسیا میفهمند که این پرسپولیس چی هست...به امید خدا ان شالله هم تو لیگ هم تو آسیا قهرمانیم
نقل قول
+3 #12 سینه چاک سرخ 2017-01-31 19:17
هوادارای عزیز مرجع جان لطفا قضیه هل دادن داور توسط اون کیانی رو پگیری کنید که محرومش کنن نباید فرقی بین ما و ترتر باشه چجوریه پیام صادقیان سه ماه محروم شد اما این تا الان کمیته انظباطی حکمی نداده بعد میگن پرسپولیس مافیا هستحتما باید به حرفای کیانی حاتمی و اون مربی بیشعورشون که تهمت زدن به پرسپولیس برسن شهر هرت که نیس و گرنه روز بازی از خجالت همشون درمیایم
نقل قول
+47 #11 پرسپولیس زلزله 2017-01-31 18:07
ساعت بازی پرسپولیس و سوراختورسازیو به این دلیل تغییر دادن تا کسانی که نمی تونن بیان ورزشگاه،جا خالی بمونه و هواداران سوراختور جای پرسپولیسو بگیرن ولی کور خوندن.
باج نمی دیم
90 % پرسپولیس
و فقط و فقط 10% سوراختور
آقای طاهری عزیز
اجازه ندید یک دهم درصد هم سوراختور بیشتر بگیره
نباید حق ما ضایع بشه
نقل قول
+27 #10 Shahoo 2017-01-31 17:54
عالی بود سپاس واقعا این حق خوریها فقط واسه این فصل نیست تو همه ادوار ناحقی های زیادی چه از نظر داوری چه از لحاظ دیگر به پرسپولیس شده اینو حتی رقبا هم میدونن مگه اینکه اونایی که خیلی از روی تعصب حساب کنن...تیم پرسپولیس از اول تاسیس به عنوان یه تیم مردمی شناخته شده طرفداراشم چون به هیچ حذب و جای خاصی ارتباط ندارن همیشه بهش ظلم شده امیدوارم یه روز برسه که همه بازیها نتیجه ش داخل زمین مشخص شه
نقل قول
+30 #9 Eminem 2017-01-31 17:30
قلعه نویی:«فوتبال ما یکی از فوتبال های پاک دنیا است و من اعتقاد دارم برخی ها به دنبال این هستن که آنرا ناپاک نشان دهند.»در پاسخ به این که آیا هفته آتی، فوتبال ایران پاک خواهد بود، بیان کرد: فوتبال ما پاک است. متاسفانه عده‌ای می‌خواستند فوتبال را از مردم بگیرند و با افکار خراب خود هنوز هم می‌خواهند جوانان را از ورزشگاه‌ها خارج کنند. :D قلعه‌نویی می‌گوید هفته آخر فوتبال ایران پاک خواهد بود.

واعظ: آقای قلعه‌نویی شما که مدام از دست‌های پشت پرده در فوتبال سخن می‌گفتید،چه شده که اکنون فوتبال را پاک می‌دانید؟آیا آن را با آب توبه پاک کردند؟
نتیجه میگیریم که هر وقت امیرمافیا نتیجه نگیره فوتبال ناپاکه و اگر تیمش نتیجه بگیره فوتبال پاکه!! :-x
نقل قول
+37 #8 اِبی 2017-01-31 17:29
وطن فروشا فقط جون سگ میکنن
ما نباید اسیر حاشیه بشیم تو شرایط خوب اگه بچه ها خودشون باشن راحت میبریم فقط باید خودشون باشن
نقل قول
+46 #7 علی 2017-01-31 17:29
عباس زاده امروزم دو تا گل دیگه زد و 17 گله شد . حیفه که راحت میتونست کنار طارمی بازی کنه.
نقل قول
+33 #6 پرسپولیس افسونگرآسیا 2017-01-31 17:23
متاسفانه به همین شکل که اسناد ودلائل قطعی دلالت دارد براحتی جام های مختلف را از پرسپولیس گرفتند پرسپولیس میلیونها هوادار دارد و مردمی است وهواداران مظلوم میدانند چه بر سر پرسپولیس آورده اند به همین دلیل علیرغم کارشکنی های آشکار ونهان درمقابل ظلم مقاومت کرده ومیکنند واینک نتیجه همان مقاومت ها را دارد می گیرند انشاالله با فتح لیگ و درخشش درجام باشگاههای آسیا خستگی از تن میلیونها هوادار تیفوسی عاشق خارج شود
نقل قول
+31 #5 Eminem 2017-01-31 17:18
یک نکته جالب هم راجع به امیرمافیا بگم.زمانی که امیرمافیا مربی کیسه بود و هر بازی این تیم از ناداوری ها و پنالتی های مشکوک و نگرفتن پنالتی حریفان منتفع میشد، بحث پیگیری مافیا و دستهای پشت پرده از طرف مجلس و نهادهای نظارتی شد.از اون موقع تا قبل از شروع لیگ برتر این فصل قلعه نویی میگه که "خدا لعنت کسانی که میگن فوتبال ایران ناپاکه و با این کارهاشون خانواده ها و مردم رو از استادیوم ها فراری دادن".منظورش هم امثال فردوسیپور هست.تا حالا هزار بار از این مصاحبه ها کرده که دیگه فکر کنم همتون حفظید.حالا که پرسپولیس که اینهمه داوریها علیهش هست ازشون جلو افتاده نوچه هاش رو جلو انداخته تا بگن فوتبال ناپاکه و میخوان پرسپولیس رو قهرمان کنند! :-x خودش هم میگه دستهای پشت پرده
نقل قول
+47 #4 مهدی 2017-01-31 17:12
زمانی که مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود همین اشتباه داوران باعث شد پرسپولیس قهرمان نشه .
نقل قول
+48 #3 امیرعلی 2017-01-31 17:08
پس لیگ پارسال بازی با استقلال خوزستان دور رفت چی!!؟
همون بازی اشتباهات داوری نبود جامون با استقلال خوزستان عوض میشد!
نقل قول
+43 #2 Mohsen Fatahzadeh 2017-01-31 17:08
دمتون گرم ، لطفا از روابط رسانه اى تون استفاده كنين و به حد كافى وافى انتشارا بدين
نقل قول
+48 #1 سيروس 2017-01-31 16:58
چاه كن هميشه ته چاست. اگر تيراختور بخواد به همين روند ادامه بده كه اميدوارم بده، بالاخره با همين افشاگريها آتيشش دامن ناپاك خودش رو خواهد گرفت.
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


ads