ads

ads

ads

 


توهین زشت و زننده دو استقلالی به پرسپولیس +عکس

( 5 Votes ) 

مدافع برزیلی تیم استقلال در پستی اینستاگرامی به سبک هواداران استادیومی پرسپولیسی ها را خطاب کرده است.

 آخرین پست اینستاگرامی پادوانی، مدافع برزیلی استقلال برای پرسپولیسی ها حسابی حساسیت برانگیز است. او در پست خود علاوه بر استفاده از عباراتی مثل «فقط آبی، فقط استقلال»، و «نه پرسپولیس»، در ادامه از عباراتی استفاده کرده که خوشایند پرسپولیسی ها نیست.

بدتر آن که پست او با استقبال ویژه و بدتری از سوی سرور جپاروف و رابسون جانواریو هم مواجه شده است.
هافبک ازبکستانی سپاهان که اخیرا اعلام کرده در پایان فصل به استقلال بازخواهد گشت، در واکنش به این پست نوشته: برادر من نمی‌داند معنی (...) چیست. یک نفر به من گفت معنی اش چیست. گفت یعنی پرسپولیس. جپاروف در ادامه این کامنت از شکلک خنده هم استفاده کرده و اینطور به نظر می‌رسد که او با این که معنی این کلمه را می‌داند این کامنت شیطنت‌آمیز را نوشته است.


 





نظرات   

+6 #22 یونس شیرالی 2017-03-20 16:24
برا ادب کردن این بی ادب میریزیم تو پیچش تا بفهمه دنیا دست کیه و حد و حدود خودشو بدونه
نقل قول
+4 #21 رضا 2017-03-20 16:05
مدیران باشگاه نباید در این مورد ساکت باشند،باید از طریق کمیته انضباطی این بی احترامی رو پیگیری کنند.
نقل قول
+2 #20 مهدی 2017-03-20 15:42
یعنی اقای پاوانی با اون قیافه ی زشتت فش مینویسی براچی فک میکنی ما فش بلد نیستیم اصلا فش برای چیه فقط اگه یه پرسپولی اسمتو بده کمیته اخلاق اون وقت دوباره فش بده
نقل قول
+5 #19 مجید 2017-03-20 13:02
همه پرسپولیسی ها باید این پست را ریپورت کنند تا کلا بی شخصیت از اینستاگرام بیرون بشه
نقل قول
+15 #18 پرسپولیس سرور استقلا 2017-03-19 22:50
یکی به این کثافتهای کیسه کش بگه آخه بی شعورایه لایی خور شما مال این حرفت نیستین.دهنتون رو ببندین وگرنه با درک...نی از این مملکت میندازیمتون بیرون.
حالا دیگه این سه تا آشغال اومدن قاطی آدما.
نقل قول
+19 #17 حسن 2017-03-19 22:35
دست پرورده ی علی کچله از این بیشتر ازش انتظار نمیره
نقل قول
+15 #16 Alireza Seraji 2017-03-19 18:07
این برزیلی و ازبکی اول برن زبان انگلیسی یاد بگیرند بعد برای ما کری بخوانند
نقل قول
+13 #15 پرسپولیس افسونگرآسیا 2017-03-19 17:56
بنده خدا نمیدونه اون شیش تا شکلک نماد 6 بار سوراخ شدن کیسه هاست قطعا درآینده اون نمادها را برمی داره از هرنمادی استفاده کنند سوژه میشن، کیسه کش لقب ونماد واقعی اونها تا ابد است
نقل قول
+13 #14 سام 2017-03-19 16:56
بس که احمقن این اف سی شامپو ها 6 تا شکلک گذاشته
نقل قول
+8 #13 سجاد 4610 2017-03-19 16:46
فردا که پولت رو ندادن به گه خوردن افتادی بعد میری شکایت میکنی کیسه به گه خوردن میفته عجله نکن.. راستی از موقعی که پکیج مواد بهداشتی دادن ظاهرت تمیز تر شده پاندا
نقل قول
+8 #12 rza_black 2017-03-19 14:58
بی عرضگی از مسئولین باشگاهه که یه کیسه کش میادو اینجوری حرف میزنه, اگه مثل مترسک تو باشگاه ساکت نمونن اونوقت این مرتیکه دیلاق اینجوری حرف نمیزد
نقل قول
+8 #11 محمد احمدی 2017-03-19 14:23
مرتیکه دراز کیسه کش????????????????????????
نقل قول
+7 #10 علیرضا جعفری امیدیه 2017-03-19 14:17
مردک شما هنوز خیلی جوجه هستید که بخواید باشگاه بزرگ پرسپولیس را بشناسید . البته عجیب نیست هرکسی که کیسه کش میشه فرهنگ و شعورش هم تغییر میکنه واین به شماها هم سرایت کرده میگی نه خب یه کیسه کش بامنطق و بافرهنگ معرفی کنید ماهم خوشحال میشیم ولی افسوس که نیست.
نقل قول
+9 #9 محمدصادق@6@ 2017-03-19 12:27
اینا فقط میخوان خودشونه ثابت کنن و نشون بدن. دارن پاچه خواری استقلال میکنن
نقل قول
+3 #8 علی 2017-03-19 12:20
تماما تقصیر مربی و بازیکنای خودمونه . اگه دربی رو دقت میکردن اگه برانکو دقت میکرد و کمال رو زودتر میکشید بیرون تا محروم نشه در دربی باشه و میدونست دربی برای ما اندازه یه جام با ارزشه و بازیکنای ما هم مغرور نمیشدن و دقت میکردن الان دربی رو برده بودیم و زبونه اینا هم کوتاه بود . انشاا...دربی بعد معلوم میشه کت تن کیه.
نقل قول
+7 #7 پرسپولیسی صدآتیشه 2017-03-19 12:16
کیسه کش ها خیلی بیخود کردین که به سرورتون توهین کردین بار آخرتون باشه که چنین کاری انجام دادین. داشتن یه ذره شخصیت هم خیلی خوبه.
نقل قول
+11 #6 6در4 2017-03-19 12:09
باشه بابا اطلا تو کاجی :lol:
نقل قول
+10 #5 محمدحسام 2017-03-19 11:58
خودشونم از6تایی بودنشون لذت میبرن که 6تاشکلک گ :ذاشتن... :P :P :P :P :P :P
نقل قول
+5 #4 محمدرضا 2017-03-19 11:10
هواداران ارتش سرخ پيش به سوي پيجاشون کيسه هاي تازه به دوران رسيده :-x
نقل قول
+5 #3 امیر 2017-03-19 09:34
ما با بازی ها عالیمون و زحمات بچه ها تو صدر جدول لیگ ایران هستیم و بازیکنامون تو صدر بازیکنان اسیا 2017 هستند !!! 8) اما این کیسه ها با اینکار ها تو صدر اخبار محلات قرار میگیرند !! :P این بچه هم خواسته یجوری از عقده هاش رو خالی کنه !! :-*
مرچع جون مادرت بچاپ
نقل قول
+5 #2 عزیز 2017-03-19 09:27
پر پرسپولیسی که اسم استقلال را بیاره پرسپولیسی نیست.
اسامی منتخب برای تیم سوم پایتخت

1- کیسه

2- استفراق
نقل قول
+107 #1 ژیگول 2017-03-19 03:44
شیش تا شکلک گذاشته خخخخخخ :D :D :D :D :D :D
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


 

اخبار داغ


ads