ads

ads

ads

 


کتک کاری دو استقلالی روی نیمکت جلوی چشم دوربین ها +تصاویر

( 2 Votes ) 

پرسپولیس نیوز : دو بازیکن استقلال در انتهای بازی مقابل فولاد درگیری شدید پیدا کردند.

یعقوب کریمی و امید نورافکن در دقایق پایانی دیدار استقلال و فولاد درگیری شدیدی پیدا کردند که کار را به جاهای باریک کشاند.

 

هنگامی که علیرضا منصوریان از زمین مسابقه اخراج شد امید نورافکن بعد از تعویض با یعقوب کریمی درگیری پیدا کرد.

نورافکن بعد از تعویض باعصبانیت بطری آب را به سمت نیمکت پرتاب کرد که این بطری ظاهرا به یعقوب کریمی برخورد کرده و به این کار نورافکن معترض شده است.

 


 


 


 


 


 


 





نظرات   

-9 #44 ادرینا 2017-04-02 15:50
دوستانی ک بمن منفی دادن یعنی ب تیم بد کردن برانکو با بازیکنا رفیق نیست برزای و یه بازیکن کیسه اول فصل کتک کاری کردن منصوریان روشو اونور کرد بهشون توجه نکرد اما دستیاراشو واسه گوشمالی دادن بهشون فرستاد محرومشون هم نکرد چون میدونه این چیزا پیش میاد .بیایید واقع بین باشیم برانکو با بلد کردن و بررگ کردن این حرکات بیشتر از همه تیمو میبره تو حاشیه در ضمن سبک بازیش و چیدمانش هم خیلی تکراری شده درس عبرت هم نمیگیره حتی قشقایی از پا درش اورد منطقی فکر کنیم کاش برانکو خودشو درست کنه تا مشکلاتمون حل شه.مرجع خواهشا بچاپ
نقل قول
+2 #43 مهدی ۵۹ 2017-04-02 15:22
نقل کردن عاشمی:
دوستان محترم بازی روی اون چمن داغون اصلا فوتبالی نمیشه بازی کرد که بعضیا تحلیل میکنن پرسپولیس تو آبادان خوب بوده یا بد بوده. اصلا تو آبادان رو اون چمن فوتبالی بازی نمیشه کرد

چمن آزادی هم بد بود.چمن بازی باالریان هم بد بود؟گاهی وقتها مربی هم به تلنگر نیاز داره؟همش دماغشو بالا میگیره . با هرزمینی باهرهوایی باید تاکتیک مناسب داشت.والله ما دلسوزیم وشما هم دلسوزید که نظر میدید .مخلص شما.
نقل قول
+11 #42 پرسپولیس افسونگرآسیا 2017-04-02 13:22
کیسه کش های بی ظرفیت
نقل قول
+9 #41 عاشمی 2017-04-02 13:03
دوستان محترم بازی روی اون چمن داغون اصلا فوتبالی نمیشه بازی کرد که بعضیا تحلیل میکنن پرسپولیس تو آبادان خوب بوده یا بد بوده. اصلا تو آبادان رو اون چمن فوتبالی بازی نمیشه کرد
نقل قول
-3 #40 دختر پرسپولیسی 2017-04-02 12:42
نقل کردن پرسپولیس 5:
اینا همدیگه رو هم بکشند بازی بعدی رو میبرن ، بدون تمرین اومدن بازی قبلی لیگ رو بردن ، اما ما چی ؟ رامین داره تو کیش میگرده چون تو تمرین دعوا کرده ، کریم خان هم راپورت داده پیاز داغش رو هم زیاد کرده .حا لا ببینید کدوم یک از این استقلالی هایی که دعوا کردند اخراج میشه ؟ هیچکدوم، چون هوادارای استقلال مثل ما نیستند که هر رفتاری رو تحمل کنند . هر بلایی برانکو سر ما میاره صدامون در نمیاد ، اون از پارسال مثل سریش چسبید گفت سید جلال رو نمیخوام این از امسالش . اون از تکنیک و تاکتیک و تعویض و بازی خوانی نداشته اش .

احسنت مهم اینه که حرف دل خیلی ها رو زدی مثل و این منفی ها هم نظر مارو تغییر نمیده
نقل قول
-9 #39 ادرینا 2017-04-02 11:27
درسته برانکو میگه نظم تیمی مهمه اما اینو بدونه تو هر تیمی اینجور حوادث هست مدیریتش مهمه ن اینکه بگیری همه رو اخراج کنی صادقیان عباس زاده رضاییان گابریل و...تا کی میخوای این روندو ادامه بدی ایا با اینکار مشکل حل شد نتیجش فقط از دست دادن امتیاز و قهرمانی میشه و قوت گرفتن رقبا.بنظر من بعضی وقتا برای دوری از حاشیه باید از کنارش بگذری و بزرگ منشانه جل کنی نه اینکه با اینکار تیمو به فنا بدی بازیکنای کیسه از اول فصل تا حالا کلی کتک کاری کردن اما چنان مدیریت کردن ک اب از اب تکون نخورد شما هم باید اینکارو کنی .مرجع ازت خواهش میکنم تو رو خدا بچاپ
نقل قول
+16 #38 محسن 2017-04-02 10:47
لطفا تماشاگرانی که قصد حمایت ندارن و با یک باخت رنگشون پریده و با نادانی میخوان همه رو نگران کنن اینجا پیام نذارن شاید استقلالی ها براشون بی انضباطی یه بچه 18 ساله و کتک کاریش مهم نباشه ولی برای ما مهمه حتی اگه رامین باشه تازه ایشون الان تو کیش چکار میکنه اینگونه لج بازی ها از سوی رضاییان خودش رو از بین میبره لطفا حمایت کنید اگر نمیتوانید لااقل ساکت باشید
نقل قول
-9 #37 کوهیار 2017-04-02 10:27
پرسپولیس بزرگتر از برانکوه جناب برانکو دیگه احساس میکنه مالک پرسپولیسه تمام باختامون بخاطر ضعف برانکو در مهره چینی و تعویضه و بازی دادن به بازیکنان ضعیفی مثل ماهینی و ربیع خواه و علی پور
پارسال با سماجت سر نخواستن سید جلال و اسرار به بازی دادن سوشا قهرمانیو ازمون گرفت
برانکو برا توجیح اشتباهاتش دوباره همون اشتباهاتو تکرار میکنه که بگه کارش درست بوده
تیم8 تا ملی پوش داره و مسلمان که از همه بهتره هر کی باشه تیمو قهرمان میکنه کاش این تیم دست دنیزلی بود تا میفهمیدین فوتبال چیه
نقل قول
+8 #36 پرسپولیسی 2017-04-02 10:13
آدم وقتی علی کریمی رو نگاه میکنه میبینه پرسپولیسی واقعی اونه. علی کریمی هم میفهمه برانکو اشتباه کرده و با ربیع خواه و ماهینی عملا پیستون راست و چپمون فلجه. علی کریمی هم میفهمه که برانکو نباید علیپور رو بیاره و باید به کرملاچعب بازی بده اما به جای انتقاد میاد حمایت میکنه میفهمید حمایت. حالا میگید چکارکنیم ؟ میخواید برانکو رو اعدام کنیم؟ بعضی هارو باش تورو خدا همون کاری رو میکنند که رقبا میخوان. طرف نوشته وای ماداریم میلرزیم و میترسیم و فقط و فقط انتقاد میکنن.
بذارید راحتتون کنم برانکو هم دیر تعویض میکنه و هم بدتعویض میکنه هم قرار نیست رامینو بیاره حالا میگید چکار کنیم ؟؟ حمایت کنیم تا 7 امتیاز رو بیاریم و قهرمان بشیم یا بزنیم تو سرو کله هم؟؟ به امید قهرمانی پرسپولیس و ناامیدی دشمنامون
نقل قول
+9 #35 حسین بختیاری 2017-04-02 09:58
نقل کردن اتوبوس ابی:
اگه ۶ امتیاز کم کنند و یه بازی هم ببازیم دیگه هیچی تمام زحمات مون هدر میره

ما صد در صد قهرمانیم من ک حتی یک درصدم شک ندارم ک قهرمان نشیم
نقل قول
-7 #34 پرسپولیس افسونگرآسیا 2017-04-02 09:15
کیسه ها وکیسه کش ها تنها چیزی که براشون مهم است بردن به هرشکل است اصلا هم براشون اهمیت نداره که سهمیه یک تیم دیگه ایرانی را تو آسیا می گیرن وبعد تو مرحله گروهی حذف میشن این دعواها امری عادی است واز ذات وتربیت اونهاست به این دونفر اشاره هم نمی تونند بکنند به همان دلائل که عرض کردم اما این بارخودشون را بکشند هم سهمیه نمی تونند بگیرند هفته دیگه گسترش یقه شون را می گیره ، بدجوری هم میگیره
نقل قول
+7 #33 خانم پرسپولیسی 2017-04-02 09:07
چرا رَم کردن????..... یه مشت وحشی عقب مونده......
نقل قول
+4 #32 ahmad 2017-04-02 08:33
متاسفانه تاکتیک وارنج یکنواخت تیم برای حریفان روشده وتیم هم بدموقع افت کرده.چقدرجالبه که بازی به مشکل میخوره علیپورمثلاتعویض میشه که ناجی مابشه.راستی دوستان محسن مسلمان رودیدین اینه مهندس تیم ما؟کلابرانکونشون دادتوی تمرین دادن وانظباط تیمی عالیه امامربی باهوش وبازیخونی نیست.
نقل قول
+9 #31 میثم 2017-04-02 08:30
هنوز 20 سالش نشده ، یه فصل فیکس استقلال نبوده ، یه بازی ملی نداشته اینجوری میکنه ، وای به حال 4 سال دیگش . امثالشو تو پرسپولیس هم داریم ، ا
این جور بازیکن ها نگاه بکنن به یه سری بازیکنا که از نظر فنی خیلی برتر از اونها بودن و کجا رفتن ، ببینن و درس بگیرن از مرحوم مهرداد اولادی که خیلی ها میگن بعد کریمی بهترین بازیکن 15 سال اخیر ایران بوده ، از رضا حقیقی که میگفتن کریم باقری دوم ایرانه ، بعد پرسپولیس 10 تا تیم عوض کرده و واسه هیچ کدوم نتونسته 5 بازی انجام بده . از پیام صادقیان که گفتن 10 سال خط جلو تیم ملیو بیمه میکنه ، 2 ساله 3 بازی پیاپی نتونسته ریتم متوسط به بالاشو نگه داره و ...
ای کاش ده درصد بازیکن های ایران رویکردی مثل حاجی انصاری و محسن کریمی داشتن ...
نقل قول
0 #30 كيسه پاره كن 2017-04-02 04:14
ادمين عزيز سه تا كامنت آخر رو بخون تعداد ديسلايكاشونم ببين، نميدونم با وجود اينكه تابلوئه يه مشت كيسه كش بي ناموسن چجوري اين كامنتا توي سايت هواداري پرسپوليس تاييد شده!!!!
نقل قول
+6 #29 hamiiiiiiiiiiiiid 2017-04-02 03:39
نقل کردن پرسپولیس 5:
اینا همدیگه رو هم بکشند بازی بعدی رو میبرن ، بدون تمرین اومدن بازی قبلی لیگ رو بردن ، اما ما..........ر بلایی برانکو سر ما میاره صدامون در نمیاد ، اون از پارسال مثل سریش چسبید گفت سید جلال رو نمیخوام این از امسالش . اون از تکنیک و تاکتیک و تعویض و بازی خوانی نداشته اش ، . دوستان بخدا از دلهره تکرار داستان پارسال مثل بید می لرزم چون تجربه 40 سال پیگیری فوتبالم میگه تو شرایط جالبی قرار نداریم .


شما 40ساله فوتبال دنبال میکنید؟
باید ب عرض برسونم که ب شدت آدم بی لیاقت و نمک نشناسی هستین
پرسپولیس قهرمانم نشه برانکو یدونست
نقل قول
-4 #28 پرسپولیسی ام 2017-04-02 03:00
بخدا قسم این بی اعصابی ها اثرات دوپینگه . دست رو قرآن میذارم نیم فصل دوم همه بازیکناشون دوپینگ کردن به سیم آخر زدن که آبروریزی نیم فصل اول رو جبران کنن . فدراسیون ، وزارت ورزش ، کمیته داوران، انضباطی و استیناف ، سازمان لیگ و فدراسیون ضد دوپینگ همشون در جریان هستن و ماسمالی میکنن مثل قضیه ایران پوریان و قبل تر فرهاد مجیدی که مدیر برنامه یکی بازیکنا شاهد بود و آبروشو برد ، بعد از بازی ذوب و کیسه سرمربی ذوب گفت بازیکنای کیسه غیر عادی دوندگی داشتن اونم بدون مربی بدنساز کسی صداش در نیومد چون اگه ادامه میدادن گندش در میومد ، آخه چطور میشه تیمی که نیم فصل اول افتضاح بود الادن دوم جدول باشه اونم با بازیای ضعیف و به لطف دوندگی . مربی بدنسازشون که رفت برنامشون شروع شد
نقل قول
+2 #27 بهزاد 2017-04-02 02:37
خواهشا بازی بعدی یه بنر بزرگ با متن "استقلال دوپینگی" ببرید ورزشگاه......
نقل قول
-1 #26 محمدارتش سرخ آبادان 2017-04-02 02:36
مربی حرفه توی اینجور مواقع بازیکن رو یکی دو جلسه میفرسته رو سکوها که بهش شک بده اونوقت اگه درست شد بازیش میده و اگه نشد که تو ذخیره میذارتش و تو مواقع نیاز بازیش میده تا آخر فصل میذارش تو لیست مازاد ...نه اینکه بلاتکلیف بذاره اونو و تیم رو سوژه ی رسانه ها کنه و تو مهمترین زمان حاشیه درست بشه واسه باشگاه
نقل قول
0 #25 حسین6 2017-04-02 02:22
کجان سینه چاکای برانکو.... نمیبینین تعویض بلد نیست بکنه!! نمیبینین لجبازی با رامین کار دستمون داده؟ نمیبینین ب اشتباه احمدزاده رو برد چپ وتیم کاملا تو هافبک ضعیف شد؟ نمیبینین دیگه تیم پرس نمیکنه؟ نمیبینین ربیع خواه رو اعصابه و عین پسر برانکو شده؟؟ نمیبینین امیری الکی کلا باید باشه؟ نمیبینین برانکو اصلا ب حرف هیچکس گوش نمیده و تیمش هنگ کرده ؟؟؟ نمیبینین واقعا؟؟ بازم حمایت کنین کورکورانه،، مطمىن باشین این تیم بره تو بحران ایشون اون قدرتو نداره ک تیمو جمع کنه... خدارحم کنه ب ما
نقل قول
+5 #24 پویان پرسپولیسی 2017-04-02 01:55
دو بازی آینده تیم محبوبمون خیلی مهمن ، امیدوارم همه متوجه اهمیت بازی مقابل پیکان و بعد از اون مقابل الریان باشیم و زحمات زیاد چند ساله رو به هدر ندیم
نقل قول
+4 #23 محسن 2017-04-02 01:39
اقای برانکو تنبیه رامین تموم نشد؟؟
اگه نیازی به ایشون نداری تکلیفشو مشخص کن.تا کی باید تنبیه بشه؟؟ الان چنتا بازیه ما از سمت راست ارسال نداریم؟؟ رامین یه مهاجم بود .بر خلاف شخصیتتون خیلی ادم کینه ایی هستید.بس کنید دیگه.نزارید رامین از دست بدیم بعدا حسرتشو بخوریم.
نقل قول
+4 #22 fahim 2017-04-02 01:27
نقل کردن سیدعلی:
آقای برانکو انشاا.. قهرمان میشیم نه اینکه حتما قهرمان میش

ادم باید دلش با خدا باشه نه زبونش
نقل قول
+2 #21 fahim 2017-04-02 01:26
بعضا تا دیروز بازیکن بی انظبات نمیخواستن حالا رامین دوست شدن
یعنی یه تیم نباید تو یه فصل سه تا باخت بیاره؟
بخدا ناشکریت بهترین امتیازاتو گرفتیم هر نوع رکوردیو زدیم انواع و اقسام تلسمارو با برانکو شکستیم حالا این بازی خوب نبودیم ولی خوشگلم که تیم بازی میکنه بسه دیگه بعضیا جوگیر نشید دیگه
نقل قول
+3 #20 حمید 2017-04-02 01:23
این تیم وارث قلب شیر نیست؛ این تیم اینجوری پیش بره قلب بز به ارث میزاره؛
اینا امروز خیلی بیخیال بودن ناسلامتی تازه شارژ مالی هم شدن! اینا میخوستن کادوی سال 96بهمون بدن پس چی شد؟ اینا خیلی راحت میگن میبریم آخه چرا اینقدر تو فوتبال میگی راحت میبری؟ مگه فوتبال کشکه که اینقدر ساده گرفتی و حریف رو دست کم میگیری؟ به نظر من ممنونع المصاحبه اش کنید تا اینقدر الکی نگن میبریم.
نقل قول
+3 #19 nima 2017-04-02 01:10
نقل کردن پرسپولیس 5:
اینا همدیگه رو هم بکشند بازی بعدی رو میبرن ، بدون تمرین اومدن بازی قبلی لیگ رو بردن ، اما ما چی ؟ رامین داره تو کیش میگرده چون تو تمرین دعوا کرده ، کریم خان هم راپورت داده پیاز داغش رو هم زیاد کرده .حا لا ببینید کدوم یک از این استقلالی هایی که دعوا کردند اخراج میشه ؟...

عشقم اگه حافظت یاری نمیکنه بگم این تیم و این موقعیت جدول رو برانکو ساخته. وگرنه همچنان شیشمون گرو نه بود.
این جمله آخر هم نشون میده سن شما حدود 20 هست و نمیتونی تجربه 40 سال داشته باشی. تجربه نشون میده به هر قیمتی , دقیقا هر قیمتی نظم مهمترین چیز هست.
کریم باقری هم پیاز داغ زیاد نکرده , پر رو بازی خود رضاییان بعد از اخراج موضوع رو این شکلی کرده , اطلاعاتت رو ببر بالا
نقل قول
+7 #18 amir ali24 2017-04-02 01:06
سلام
دعوای اینها هیچ ربطی به ما نداره اینا مثل ما نیستن بازیکناشونا یک ماه الاف کنن فوری میبخشن فردا هم بازی میدن
این ما هوادارا هستیم که ضرر میکنیم...
رامین تو هر تیمی که باشه برای اون تیم نعمت....
از برانکو میخوایم که رامین را به خاطر ما هوادارا که شده ببخشه ...
فکر کنه پسرشه ودر آخر به امید قهرمانی پرسپولیسی کبیر...
نقل قول
-3 #17 شیش تاییا 2017-04-02 00:44
[quote name="نجمه"]جدي جدي ترسناك شد شرايط ???????????????? ديگه مطمئن نيستم از بازي تيّم و متاسفانه استقلال شايد هر ٥ تا بازي رو ببره .
خفه شو کیسه کش بیشرف. گم شو برو سگدونیت. هفته بعدم میبینمت عوضی
نقل قول
+4 #16 Shanti fathi 2017-04-02 00:38
این کارا ی نقشه از طرف کیسه کشاست.
معمولاً هرکسی تو کیسه اعتراض بکنه، دیگه بازی های بعدی صد در صد فیکس بازی میکنه.
نورافکن با این کارش خودشو بیمه کرد تا آخرفصل.
نقل قول
+3 #15 پویان پرسپولیسی 2017-04-02 00:07
دو بازی آینده مقابل پیکان و الریان خیلی برامون مهمه ، باید آزادی رو برای رقبا جهنم کنیم و با تمام قوا از پرسپولیس حمایت کنیم
نقل قول
+2 #14 مهران 2017-04-02 00:02
من کاری به نتایج برانکو با پرسپولیس ندارم اما کلا انتقادات زیادی به کار برانکو وارده , بسیار ادم ریسک ناپذیر و لایتغیر و محافظه کاریه , و بعضا لج باز ,,, مثلا دلیل اصرار بر استفاده از ربیع خواه در جناح چپ که پست غیر تخصصی اش هست و نشوندن محرمی رو نمیکت و بعد تعویض دقایق آخر اونها چیه ....دلیل عدم بازی دادن به جوانهایی مثل کرملا چعب و ... چیه ,,, کلا تیمش تاکتیک یکنواختی داره که جلوی تیم های که دفاعی بازی کنن و یا تاکتیک شناور داشته باشن به مشکل برمیخوره ...
نقل قول
+3 #13 مرتضی 2017-04-01 23:49
نقل کردن سیدعلی:
آقای برانکو انشاا.. قهرمان میشیم نه اینکه حتما قهرمان میش

گل گفتی...از وقتی برانکو گفت حتماً قهرمان میشیم بازیکنا شل گرفتن...هیچ کاری بدون اذن خدا انجام نمیشه..ان شا الله قهرمانیم(اگر خدا بخواهد)
نقل قول
0 #12 سیدمحمد گلباف 2017-04-01 23:40
بخدا حیف رامین داریم از دستش میدم آخه هیچ کس نیست به برانکو بگه این ربیعخواه چی داره از وقتی بازگشته به ترکیب تیم نتیجه نمیگره بخدا در حد پرسپولیس نیست
نقل قول
+4 #11 Lyric2015m@gmail.com 2017-04-01 23:37
ضعف پرسپولیس بیرانونده یه ضربه سر معمولی اومد سمت گل گل شد ، بازی کیسه سه تا توپ اومد سه تا گل خورد ، بازی الریان سه تا توب اومد سه تا گل خورد ، مقصر اصلی هم برانکو هست اگه بازی بعد از دربی میذاشتش رو نیمکت به خودش میومد ولی با بازی دادنش روحیه و اعتماد ب نفسو از بیرانوند گرفت، قضیه رامینم کاش میذاشت آخر فصل تصمیمشو میگرفت که تیم ضربه نخوره ، برانکو سیاستش تو مدیریت برعکسه بجای برطرف کردن حاشیه ، حاشیه رو درست میکنه مثل دعواش با کیروش که فقط پرسپولیس ، هوادارا ضرر کردن و تیم کیروش نتیجه گرفت و پرسپولیسیای بی عقل هم با سر رفتن ورزشگاهو پر کردن
نقل قول
-5 #10 amir 2017-04-01 23:34
نقل کردن پرسپولیس 5:
... اون از تکنیک و تاکتیک و تعویض و بازی خوانی نداشته اش ، . دوستان بخدا از دلهره تکرار داستان پارسال مثل بید می لرزم چون تجربه 40 سال پیگیری فوتبالم میگه تو شرایط جالبی قرار نداریم .

خفه شو کیسه کش تو نمیخاد تفرقه بین ما بندازی برگرد پیش کچلت تو طویلت
نقل قول
+3 #9 علی پرسپولیسس 2017-04-01 23:31
اگر کسی توبه کنه خداوند می بخشد اما اگر رضاییان اشتباه کند برانکو نمی بخشد.. خیلی جالبه
نقل قول
+2 #8 علی پرسپولیسس 2017-04-01 23:29
پیکان هم مثل صنعت بازی خواهد کرد مواظب باشید خودتان را جمع کنید.
نقل قول
+3 #7 علی 2017-04-01 23:24
میدونم نظرمو تایید نمیکنید ولی فکر نمیکنید این خبر هیچ ربطی به پرسپولیس و هواداراش نداره.خواهشا از این نوع اخبار خاله زنکی و حاشیه ای مربوط به رقیب تو سایت کار نکنید.
نقل قول
-130 #6 پرسپولیس 5 2017-04-01 23:16
اینا همدیگه رو هم بکشند بازی بعدی رو میبرن ، بدون تمرین اومدن بازی قبلی لیگ رو بردن ، اما ما چی ؟ رامین داره تو کیش میگرده چون تو تمرین دعوا کرده ، کریم خان هم راپورت داده پیاز داغش رو هم زیاد کرده .حا لا ببینید کدوم یک از این استقلالی هایی که دعوا کردند اخراج میشه ؟ هیچکدوم، چون هوادارای استقلال مثل ما نیستند که هر رفتاری رو تحمل کنند . هر بلایی برانکو سر ما میاره صدامون در نمیاد ، اون از پارسال مثل سریش چسبید گفت سید جلال رو نمیخوام این از امسالش . اون از تکنیک و تاکتیک و تعویض و بازی خوانی نداشته اش ، . دوستان بخدا از دلهره تکرار داستان پارسال مثل بید می لرزم چون تجربه 40 سال پیگیری فوتبالم میگه تو شرایط جالبی قرار نداریم .
نقل قول
-82 #5 نجمه 2017-04-01 23:11
جدي جدي ترسناك شد شرايط ???????????????? ديگه مطمئن نيستم از بازي تيّم و متاسفانه استقلال شايد هر ٥ تا بازي رو ببره ????????????اينقدرهم بيخيال بودن بد تازه خطر كسر امتيازم هست تازه خطر حذف تو اسيا هم هست ????????????يك كم واقع بين باشيم تيّم ضعيف شده بد موقع هم ضعيف شده باخت امروز از بأخت به استقلال هم بدتر بود خيلي بي تاكتيك و برنامه بودن ???????????? من خيلي نگرانم . اميدم كم شده بايد به خودشون بيان و از اين خواب بيدار شن . اخر سال و اول سال رو زهرمار كردن????????????????????
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


 

اخبار داغ


ads