ads

ads

ads

 


گادوین منشا با پرسپولیس به توافق رسید

( 27 Votes ) 

پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس از جمله باشگاههایی است که از میانه های فصل به فکر جذب بازیکن برای فصل آینده بوده است.

 بر اساس آخرین خبرها پرسپولیس با گادوین منشا مهاجم خوب پیکان به توافق رسیده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، منشا فصل بعد در پرسپولیس بازی خواهد کرد. پرسپولیس از نیم فصل خواهان به خدمت گرفتن مهاجم نیجریه ای باشگاه پیکان بود.

این انتقال قرار بود در نیم فصل صورت پذیرد اما مجید جلالی و باشگاه پیکان با این انتقال مخالفت کردند و البته منشا تحت قرارداد باشگاه پیکان بود و پرسپولیسی ها هم فقط برای صدور مجوز انتقال منشا به پرسپولیس، باید یک میلیارد تومان می پرداختند.

ظاهرا مبلغ پیشنهادی مدیربرنامه منشا به پرسپولیس رقمی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار است و پرسپولیس هم قبول کرده که با منشا قرارداد ببندد و حتی برخی خبرهای تایید نشده حاکی از پرداخت پیش پرداخت به مدیربرنامه های منشا است.

تراکتورسازی تبریز هم از جمله باشگاههای بود که خواهان عقد قرارداد با منشا بود اما با توجه به محرومیت تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، نمی تواند با منشا قرارداد ببندد. البته امروز خبر آمد که پرسپولیس هم جزو باشگاههایی است که نمی تواند با با خارجی ها قرارداد جدید ببندد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاق هایی خواهد افتاد.





نظرات   

+1 #37 REDYAS 2017-04-07 03:16
منشا خیلی خوبه ولی فکر کنم تو مبلغ قراردادش شیطنت میکنن انقدر نیست ولی اگه هم با قیمت بالا بگیرن ارزش داره مثلا اون دو تا اکراینی گرفتن چه سودی داشت ولی این واقعا خوبه , من شخصا به شجاع و عباس زاده اعتقادی ندارم چون بازیکنان پر حاشیه ای هستن و از بین عبدالله زاده . سعد ناطق , پراهیچ, سعید آقایی میشه چند تاشونو واسه خط دفاعی جذب کرد یه هافبک خارجی خوب مثل تاباتا هم بتونن گیر بیارن خیلی خوب میشه مهاجمم که کاش به کرملاچعب فرصت بازی بدن من اطمینان دارم بازیکن خوبیه , نمیدونم چرا برانکو دیر تعویض میکنه و به تیم اصلی خیلی فشار میاره مثلا نریمان جهان که شده ساسان انصاری اول فصل که کم بازی میده بهش در صورتیکه بازیکن خوبیه
اماده میشیم واسه جشن
نقل قول
+7 #36 بهزادی 3 به استقلال 2017-04-06 21:32
منشا عالیه حرف نداره
نقل قول
+9 #35 بهرام 2017-04-06 21:02
دوستان میدونند قیمت منشا در پیکان چقدر بوده ؟ صد هزار تا ، چه اتفاقی افتاده که قیمتش شش . هفت برابر شده ؟ شخصا با این نوع خرید مخالفم . معتقد هستم که روی نیمکت خودمان بازیکن جوانان و ناب داریم ( کرملاچعب ) چرا اقای برانکو از این بازیکنان استفاده نمی کند ؟ این جوانان در صورت اعتماد هم اینده پرسپولیس را تضمین می کند هم هزینه اضافه
روی دست باشگاه نمی گذارد . پیشنهاد من به مدیریت باشگاه تاکید به استفاده و بازیکن سازی است . چرا با وجود این جوانان با انگیزه هزینه بی مورد بکنیم . کمی واقع بین باشیم . طارمی را دائی از لیگ یک اورد و به او فرصت و اعتماد کرد . حالا ثمره انرا می بینیم .
نقل قول
+7 #34 milad_001 2017-04-06 15:52
منشا بازیکن فوق العاده ایه! هیچ شکی توش نیست...
اما چرا ما باید اینقدر پول زیادی به بازیکن های خارجی بدیم که بعدها توی پرداختش به مشکل بخوریم؟
منشا برای یک فصل با پیکان فقط 100 هزار دلار گرفت! حالا ما باید 600-700 هزار دلار بهش بدیم! این پول میشه بالای دو میلیارد!!! بعد مردم بیچاره به خاطر عشقشون به پرسپولیس باید پولشو بدن :|
ضمناً سازمان لیگ اجازه گرفتن بازیکن خارجی رو فعلا به پرسپولیس و بقیه تیم ها نمیده! اینو یادتون باشه
نقل قول
+8 #33 پوریا پرسپولیسی 2017-04-06 15:20
یه مشت کیسه کش بدبخت که زورشون گرفته همچین اسطوره ای مثل طارمی تو لیگ ایران خوش میدرخشه
نقل قول
+5 #32 Keyvan 2017-04-06 13:58
باشگاه پیکان با چیزی حدود دویست هزارتا قرارداد میبنده باهاش اونوقت ما میایم ششصد هزاذتا میدیم با این پول برین بگردین بازیکن بهتر هست پیدا کنین درسته خوبه ولی ازین بهترم هست باشگاه باید به فکر بازیکن سازی باشه مثل انصاری و قراداد بلند مدت ببنده تا بتونه ترانسفر کنه و درامد زایی کنه نه که همیشه خرج کنه ویکی مثل 'ژوزه درست کنه که بعدا توش بمونه البته دلیل اصلیشم دولتی بودن باشگاهه چون مدیرا بعد یه مدت عوض میشن و به حال فکر میکنن نه اینده
نقل قول
+5 #31 Nightbat 2017-04-06 13:43
مگه نگفتن از خرید بازیکن خارجی محرومیم ؟!؟!؟
نقل قول
+1 #30 سعید یوسفی 2017-04-06 12:53
احتمالاً این مبلغ برای بیش از یک فصل باشه. چون بعید میدونم پرسپولیس پول به این زیادی رو به بازیکنی بده.
نقل قول
+5 #29 بانوی سرخ 27 2017-04-06 12:43
تبریک ب همه پرسپولیسها عزیز بابت بردشیرینمون واقعا جای رامینم خیلی خالی بود افف ای کاش اخراج نمیشدی
خداروشکرکه بردیم
پیش ب سوی ستاره ای حقیقی
نقل قول
-3 #28 سینا 2017-04-06 12:37
آقا ول کنین بازیکن خارجی رو به خدا محمد عباس زاده از این بهتره با تعصب شما دروازبان فصل قبل استقلال خوزستان رو ببینید الان به چه روزی اونده تو گسترش امیدوارم آقای طاهری محمد عباس زاده رو بیاره
نقل قول
+2 #27 نیما 2017-04-06 12:18
فکر نکنم ما از بازیکن خارجی محروم باشیم درسته تو سایت ها این خبر را. گذاشتن ولی فیفا هنوز هیچی نگفته اونایی که این خبر را منتشر کردند سند بیارن مثلا عکس
نقل قول
+1 #26 hossein 2017-04-06 11:50
منشأ بازيكن قدرتي و خوبيه ولي بنظرم گزينه هاي بهتري هم وجود داره!
وخيليم گران قيمّت هس و نگراني ماهواداران اينه بعدادردسر نشه برامون مث ژوزه!
ما برأي فصل بعد ب مدافع وسط و چپ نياز صد درصد داريم ويك مهاجم گلزن
بنظرم بهترين گزينه محمدعباس زاده باشه خدايش خَيلي بازيكن ايده ال و گلزني ست
و ميتونه خودشو با مهدي طارمي ست كنه چونً هردو فرم بازي شون يكيه:-)
شجاع خليل زاده هم دركنارسيدجلال ميتونه سد بزرگي باشه برامون و در خط دفاع
چپ ميلاد محمدي عاليه
پيش ب سوي قهرماني ارتش سرخ ❤❤❤❤❤❤
نقل قول
+3 #25 veise 2017-04-06 10:24
نقل کردن hamed:
نقل کردن بهزاد:
بابا به خدا اینم مثل طارمی بدرد نمیخوره آخه چرا قبول نمیکنید...؟؟؟
طارمی نیمه اول انقدر شل بازی میکرد که میخواستم سرم رو بکوبم به دیوار... این آقا تو تیم ملی خودشو جر میده اونوقت تو تیمی که گندش کرده اصلا مایه نمیذاره...
آخه بدبخت فکر کردی کیروش تو جام جهانی به تو بازی میده تازه اگه هم بازی بده آخه تو به قطر به زور گل میزنی میخوای بری جلو اسپانیا و برزیل چیکار کنی؟؟؟


عزیزم خیییلی سوختی نهههه؟:)))) بسوز عزیزم که سوختنت ادامه خواهد داشت. چون در جام جهانی مهاجم اول ایرانه


ااااااااااااااااااااینجوووووووووووووووور سوختی :lol: :D
سوزش حالا حالاها ادامه داره
نقل قول
+1 #24 عادل 2017-04-06 09:15
فصل آینده اگه بتونین همین بازیکنا رو ۹۰٪ حفظ کنن با برگشتن احمد نورالهی و جذب مدافع وسط و مدافع چپ و مهاجم تمام کننده ای مثل منشا هیچ تیمی حریفمون نخواهد شد .. فقط باید یکم رو تاکتیک تیم هم کار بشه همه دست پرسپولیس رو خوندن و ۹۰ دقیقه ۱۰ نفری دفاع میکنن و ضدحمله میزنن در ضمن یه تشکر هم جوون با انگیزه بکنم مثل صادق محرمی که به همه نشون داد چقدر باکیفیت و آینده داره
نقل قول
+2 #23 دختر پرسپولیسی 2017-04-06 09:07
کاش الان برای بازی های اسیایی داشتیمش.این جلالی کیسه نذاشت نیم فصل بیاد عقده ای
نقل قول
+8 #22 رضا 2017-04-06 08:29
من يك سي نودي هستم شما چطور؟؟؟؟؟
نقل قول
-2 #21 پرسپولیسی 2017-04-06 08:25
در اینکه منشا بازیکن خوبی هست شکی نیست ولی مهاجم خارجی تو پرسپولیس جواب نمیده حتی اگه بهترین باشه.شما ابراهیم توره ایمون زاید(هر چن عالی بود ولی چرا تمدید نشد قراردادش) اشپیتیم آرفی ماته دراگچوویچ و .... را به یاد بیارید بعد متوجه می شید مهاجم خارجی تو پرسپولیس جواب نمیده
نقل قول
+4 #20 حسین 2017-04-06 07:40
سلام با این همه انتقاد به نظرم ربیع خواه خیلی خوب بازی کرد دمش گرم ولی یه بازیکن طراز بالاتر از اون نیاز داریم هرچی باشه پرسپولیسیم
بیروانوند
انصاری.شجاع.سید.صادق
کمال
وحید.محسن.سروش
منشا.طارمی
نیمکت:فرشاد با تعصب.عباس زاده.علیپور.کرمی.یه هافبک دفاعی خوب جانشین کمال هم میخوایم که ایران فقط عزت الهی به درد بخوره بهتره خارجی بیاره.برای قهرمانی میایم اسیا
نقل قول
0 #19 ولی اله عرب جعفری 2017-04-06 06:10
من موندم آخه ما که محرومیم اونوقت چطور میخاند قراداد ببندن!
نقل قول
-4 #18 mohammad.7 2017-04-06 04:43
عزیزم خیییلی سوختی نهههه؟:)))) بسوز عزیزم که سوختنت ادامه خواهد داشت. چون در جام جهانی مهاجم اول ایرانه
بااب چیچیو تا کسی انتقاد میکنه، زارتی بهش میگین استقلالی؟؟؟؟؟یذره انصاف داشته باش....خب راست میگه....طارمی اصلا خوب نوبود و واقعا افتضاح بازی کرد
نقل قول
+1 #17 زهرا666 2017-04-06 02:17
نقل کردن ارماان:
صادق باراني كري را باخته بود.كري را نه در زمين كه در رسانه ها استارت زد وقتي وعده داد با گل من برنده شويم موهايم را از ته مي تراشم.
او اما باخت.بدهم باخت و طارمي جواب كري را در زمين داد.يك هيس و بعد بيخيالي و انتظار براي واكنش حريف.قدم هايش را كوتاه كرد و قطعا زير چشمي باراني را مي پاييد.كسي كه نحوه عبور از خط آفسايد را چهار چشمي رصد مي كند باراني را هم مي ديد حتما.ماند و حريف كري خوان را به رختكن فرستاد. يكي ماشين اصلاح را آماده كند.آقا معلم ،ناظم را صدا بزند.موهاي اين رفيق مان دانش آموزي نيست!
????

عالی گفتی لاییییک شدید،دم مهدی گررممم
نقل قول
+1 #16 مصطفی 2017-04-06 02:01
به به چه خط حمله ای بشه با وجود طارمی و منشا برا سال بعد، مرسی آقای برانکو و طاهری،فقط اگه بشه برا دفاع هم شجاع خلیل زاده رو بگیریم دیگه عالیه.
نقل قول
0 #15 پرسپولیس 2017-04-06 01:59
خیلی هم عالی ????????????????
نقل قول
+149 #14 مرادی 2017-04-06 01:42
منشا بازیکن خوبی هست ولی به نظر من طارمی مهاجم لول بالاتری هست و خرید منشا در صورتی خوبه که قرار باشه زوج طارمی در خط حمله بشه چون خبرهایی هست مبنی بر ترانسفر مهدی.

ولی زوج طارمی-منشا عجب زوجی بشه. همه ی تیما رو جر می دیم
نقل قول
+77 #13 محمد 2017-04-06 01:14
اقا اخر چیشد محرومیم از جذب بازیکن خارجی یا نه
یکی جواب بده
زنده باد سرور همه پرسپولیس
لطفا جواب بدید
نقل قول
+136 #12 hamed 2017-04-06 00:48
نقل کردن بهزاد:
بابا به خدا اینم مثل طارمی بدرد نمیخوره آخه چرا قبول نمیکنید...؟؟؟
طارمی نیمه اول انقدر شل بازی میکرد که میخواستم سرم رو بکوبم به دیوار... این آقا تو تیم ملی خودشو جر میده اونوقت تو تیمی که گندش کرده اصلا مایه نمیذاره...
آخه بدبخت فکر کردی کیروش تو جام جهانی به تو بازی میده تازه اگه هم بازی بده آخه تو به قطر به زور گل میزنی میخوای بری جلو اسپانیا و برزیل چیکار کنی؟؟؟


عزیزم خیییلی سوختی نهههه؟:)))) بسوز عزیزم که سوختنت ادامه خواهد داشت. چون در جام جهانی مهاجم اول ایرانه
نقل قول
+131 #11 Ali 2017-04-06 00:47
نقل کردن بهزاد:
بابا به خدا اینم مثل طارمی بدرد نمیخوره آخه چرا قبول نمیکنید...؟؟؟
طارمی نیمه اول انقدر شل بازی میکرد که میخواستم سرم رو بکوبم به دیوار... این آقا تو تیم ملی خودشو جر میده اونوقت تو تیمی که گندش کرده اصلا مایه نمیذاره...
آخه بدبخت فکر کردی کیروش تو جام جهانی به تو بازی میده تازه اگه هم بازی بده آخه تو به قطر به زور گل میزنی میخوای بری جلو اسپانیا و برزیل چیکار کنی؟؟؟

سلام کیسه کش بدبخت!گاوه شماچندتاگل زده؟؟12امتیازسوزش داره نه؟؟؟ :lol:
نقل قول
+162 #10 ارماان 2017-04-06 00:45
صادق باراني كري را باخته بود.كري را نه در زمين كه در رسانه ها استارت زد وقتي وعده داد با گل من برنده شويم موهايم را از ته مي تراشم.
او اما باخت.بدهم باخت و طارمي جواب كري را در زمين داد.يك هيس و بعد بيخيالي و انتظار براي واكنش حريف.قدم هايش را كوتاه كرد و قطعا زير چشمي باراني را مي پاييد.كسي كه نحوه عبور از خط آفسايد را چهار چشمي رصد مي كند باراني را هم مي ديد حتما.ماند و حريف كري خوان را به رختكن فرستاد. يكي ماشين اصلاح را آماده كند.آقا معلم ،ناظم را صدا بزند.موهاي اين رفيق مان دانش آموزي نيست!
????
نقل قول
+109 #9 Ebrahim 2017-04-06 00:36
نقل کردن بهزاد:
بابا به خدا اینم مثل طارمی بدرد نمیخوره آخه چرا قبول نمیکنید...؟؟؟
طارمی نیمه اول انقدر شل بازی میکرد که میخواستم سرم رو بکوبم به دیوار... این آقا تو تیم ملی خودشو جر میده اونوقت تو تیمی که گندش کرده اصلا مایه نمیذاره...
آخه بدبخت فکر کردی کیروش تو جام جهانی به تو بازی میده تازه اگه هم بازی بده آخه تو به قطر به زور گل میزنی میخوای بری جلو اسپانیا و برزیل چیکار کنی؟؟؟


کیسه کش بدبخت برو آب بریز اونجا که داره میسوزه و مسواک بزن و بخواب
نقل قول
+98 #8 رضا 2017-04-06 00:34
نقل کردن بهزاد:
بابا به خدا اینم مثل طارمی بدرد نمیخوره آخه چرا قبول نمیکنید...؟؟؟
طارمی نیمه اول انقدر شل بازی میکرد که میخواستم سرم رو بکوبم به دیوار... این آقا تو تیم ملی خودشو جر میده اونوقت تو تیمی که گندش کرده اصلا مایه نمیذاره...
آخه بدبخت فکر کردی کیروش تو جام جهانی به تو بازی میده تازه اگه هم بازی بده آخه تو به قطر به زور گل میزنی میخوای بری جلو اسپانیا و برزیل چیکار کنی؟؟؟

چیه؟ بد جوری سوختی
حرص نخور جاش و پماد بمال
نقل قول
+116 #7 قرمز 2017-04-06 00:31
از آقای طاهری متشکرم.
به خاطر اینکه همیشه یک قدم جلوتر از همه است. بهترین های تیم رو حفظ کرد و بهترین های لیگ رو برای فصل بعد میخواد بیاره. من که همه جوره قبولش دارم.
نقل قول
-30 #6 Soheil 2017-04-06 00:29
بابا خيلى گرونه ! ترو خدا يه ژوزه ديگه درست نكننين ، اصلا خارجى نيارين چون امكان نداره واسمون دردسر نشه ! غير ژوزه ٣ ٤ تا بازيكن هستن كه بايد پولشون و بديم ، يكى مثل طارمى بسازيد ، روى نيمكتم چندتا جوون آينده دار داريم ، بازم جوون جذب كنيد جاى خارجى !
نقل قول
+11 #5 Hamid Iwes 2017-04-06 00:28
اگه میخوان 600 هزار دلار بدن ، بدن به یه خارجی درجه یک نه این
درسته خیلی خوبه ولی فوقش 200 تا میارزه
محمد عباس زاده خودمون از این بهتره
نقل قول
+103 #4 پرسپولیسی آتیشی 2017-04-06 00:17
انشالله بیاد ومثل این فصل بدرخشه.پرسپولیس زلزله همینه
نقل قول
-313 #3 بهزاد 2017-04-06 00:11
بابا به خدا اینم مثل طارمی بدرد نمیخوره آخه چرا قبول نمیکنید...؟؟؟
طارمی نیمه اول انقدر شل بازی میکرد که میخواستم سرم رو بکوبم به دیوار... این آقا تو تیم ملی خودشو جر میده اونوقت تو تیمی که گندش کرده اصلا مایه نمیذاره...
آخه بدبخت فکر کردی کیروش تو جام جهانی به تو بازی میده تازه اگه هم بازی بده آخه تو به قطر به زور گل میزنی میخوای بری جلو اسپانیا و برزیل چیکار کنی؟؟؟
نقل قول
+133 #2 مسعود 2017-04-06 00:04
نتیجه ی ثبات مدیریت و کادر فنی همینه
بعد از خلیل زاده، منشا هم تو مشت ماس
مجموعه یپرسپولیس کارش رو خوب بلده و داره چراغ خاموش، بار خودشو واسه قهرمانیِ فصل بعد می بنده!
فقط یه نگرانی دارم... اونم تغییر هیئت مدیره و مدیرعامل در صورت تغییر احتمالیِ دولته
نقل قول
+187 #1 این قرمز منه عشق منه 2017-04-06 00:00
دم طاهری گرم چراغ خاموش تیم فصل بعد رو بسته , خدایی هرکی میتونه از طریق ۳۰۹۰ کمک کنه
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


 

اخبار داغ


ads