ads

ads

ads

 


درخواست برای اهدای جام در آزادی / هیچ جا خانه خود آدم نمی‌شود

پرسپولیس نیوز : فاصله دست نیافتنی امتیازات پرسپولیس با رقبایش باعث شده خیلی ها این تیم را قهرمان لیگ شانزدهم دانسته و بحث باقی مانده تنها به زمان قطعی شدن این قهرمانی برمی گردد.

آخرین مسابقه پرسپولیس در لیگ برتر مقابل سیاه جامگان و در زمین حریف برگزار می شود و همین مسئله باعث شده شایعاتی مبنی بر درخواست برای تغییر میزبان بازی و یا تغییر زمان اهدای جام به راه بیفتد.

هوشنگ نصیرزاده عضو کمیته تعیین مقررات فدراسیون فوتبال امروز در مصاحبه ای اعلام کرده «اهدای جام به تیم قهرمان به نوعی اختتامیه لیگ به حساب می‌آید و مرسوم نیست که بخواهند قبل از پایان لیگ جام داده و مراسم اختتامیه بگیرند.»

پرسپولیس به احتمال زیاد زودتر از هفته پایانی قهرمان می شود و اصرار فدراسیون و مسئولان آن برای اهدای جام و برگزاری مراسم در هفته آخر برای این که برنامه های خودشان به هم نخورد محلی از اعراب ندارد و برخلاف صحبت های هوشنگ نصیرزاده این اتفاق غیرمعمولی نیست و در کشورهای صاحب فوتبال هم اهدای جام در اولین بازی خانگی تیم قهرمان پس از مسجل شدن قهرمانی مسبوق به سابقه است.
هر تیمی تمایل دارد در خانه خودش جشن قهرمانی را برگزار کند و از بد حادثه بازی آخر فصل پرسپولیس در زمین حریف برنامه ریزی شده است اما خوشبختانه این تیم طوری عمل کرد که می تواند زودتر از هفته آخر قهرمان شود.
پرسپولیس حتی می تواند در بازی با ماشین سازی چهار هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خودش را قطعی کند و آن وقت دو بازی پیاپی مقابل پدیده و ذوب آهن در تهران بهترین فرصت برای دعوت یکصد هزار نفری به آزادی و برگزاری جشن قهرمانی این تیم در ورزشگاه خانگی است.

صد هزار نفری که در تمام طول فصل از تیمشان حمایت کردند و به عنوان یار دوازدهم در این قهرمانی سهم بسزایی دارند و حق دارند قهرمانی باشکوه تیمشان را از نزدیک تماشا کنند.

این حق هواداران است که در بهترین و بزرگ‌ترین ورزشگاه کشور بهترین اتفاق ده سال اخیر تیمشان را تماشا کنند و هیچ جایی مثل یک ورزشگاه صد هزار نفری نمی تواند عظمت پرسپولیس و قهرمانی اش را به رخ کشیده، تصاویر دیدنی اش را ثبت کند و در معرض دید جهانیان قرار دهد.

در صورت لجبازی و مخالفت فدراسیون با این درخواست به حق پرسپولیسی ها باز هم این اتفاق نمی تواند مانع برنامه ریزی برای برگزاری یک جشن موازی و ثانویه با حضور صد هزار نفری هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی شود و شایسته است باشگاه پرسپولیس تا جایی که می تواند پای حمایت از هواداران وفادار خود بماند.

* نوشته hasan_mahdavi





نظرات   

+1 #20 ALIREZA 2017-04-08 10:42
برسبوليس و برسبوليسيها قهرماني با اقتدار بر همه سرخ دلان خجسته بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااد اي كاش رامين هم در اين جشن حضور داشت
برسبوليس هميشه محبوب ميماني زيرا هوادارانت بيشمار است
نقل قول
+3 #19 M 2017-04-08 02:14
هواداران پرطرفدارترین آسیاباید بدونند بعد از اینکه به ناحق چند قهرمانی را از گرفتند گرفتند اینبار نباید ساکت بنشینند و دست روی دست گزاشت حتی شده با اعتراضات چندصد هزار نفری و یا میلیونی فدارسیون فوتبال را روی سرشان خراب کنند تا مراسم قهرمانی در آزادی یا در بازی پدیده یا ذوب آهن که پرسپولیس میزبان است برگزار شود.♥⭐
نقل قول
+4 #18 محمدحسام 2017-04-07 23:50
نقل کردن محمدارتش سرخ آبادان:
دوستان تیم پدیده نتایجش زیاد مهم نیست. نمیشه باشون هماهنگی کرد بعد از هفته ی اخر باشون بازی کرد ؟؟؟

منظورت سیاه جامگانه دیگه!!!!
نقل قول
+11 #17 فیروز 2017-04-07 23:39
با اهدای سلام و تبریک دوستان پیشنهاد کنید ب مدیران باشگاه برای برگزاری جشن قهرمانی همه تیم زمان تحیول جام‌ پیراهن شماره 24کاپیتان نوروزی را بپوشن
نقل قول
+7 #16 پویا 2017-04-07 22:29
اگه بشه بازی با ذوب آهن جشن قهرمانی بگیریم اگرم نشد دکتر طاهری با مسئولان سیاه جامگان رایزنی کنه که اگه بشه تو آزادی بازی کنن مثلا فصل قبل سايپا اومد تو آزادی ولی اگه فدراسيون بخواد میشه بازی با ذوب این کارو کرد
نقل قول
+7 #15 امید 2017-04-07 22:11
مگر اینکه سیاه جامگان قبل از بازی اخر سقوطش قطعی باشه اون موقه بازی براشون مهم نیس قبول میکنن
نقل قول
-3 #14 Perspolis 2017-04-07 21:46
من اميدوارم از تيم امتياز كسر نكنن و پرونده اون پير خرفت حل شه ولي اگه قراره كم كنن كاش امسال كم كنن كه الان با باخت سوراختور شرايطمون خيلي خوبه.معني نداره ليگ بعدي از منفي شش شروع كنيم اين ظلمه بخدا!الان ازمون شش امتياز هم كم كنن پنج امتياز با تيم دوم اختلاف داريم ضمن اينكه اونا بازيهاي سختي دارن هم كقابل هم هم مقابل سپاهان.در اخر هرچي خدا مصلحت ميدونه انشالله پيش بياد و دل ما هوادارا نشكنه ❤❤❤( سه تا قلب به احترام سوراختور)
نقل قول
+4 #13 احسان 2017-04-07 21:31
داداشا مشهدم پرسپوليسي داره بزارين اينجا جشن بگيريم .. پرسپوليس هر وقت تو مشهد بازي داشته پر كرديم ورزشگاه رو فقط خودتونو نبينيد :-)
نقل قول
+11 #12 محمدارتش سرخ آبادان 2017-04-07 21:21
دوستان تیم پدیده نتایجش زیاد مهم نیست. نمیشه باشون هماهنگی کرد بعد از هفته ی اخر باشون بازی کرد ؟؟؟
نقل قول
+22 #11 مجاهد سرخ دل 2017-04-07 19:27
نمیشه با سیاهجامگان تو آزادی بازی کنیم اخه بازیا همزمانه و همون روز کیسه با سپاهان تو آزادی بازی داره
نقل قول
+40 #10 ۴*۶ تقلال 2017-04-07 18:37
باشگاه ۴*۶ تق لـــال دسته سومی فتوشاپی نجس هست...
دربی ۴-۲ من ورزشگاه بودم ، دقیقه ۲۴ وقتی نوروزی رو تشویق میکردیم چون ۱-۰ عقب بودن اونا سوت میزدن و به انسانی فوت شده هم بی احترامی کردند...
له شدن این تیم مقابل هرتیم داخلی و خارجی آرزوی همیشگیم هست...
مقابل داعش هم بازی کنن طرفدار داعش هستم...
فوتبال از سیاست جداست...
نقل قول
+34 #9 علی رضا 2017-04-07 17:56
قطعا فدراسیون کیسه کش که چشم دیدن سروری پرسپولیس رو ندارن هدفی جز به هم زدن وکم رونق کردن جشن قهرمانی رو ندارن ولی به کور چشم این نامردها در بازی ذوب آهن باشگاه باید حتی آگه شده با تهیه یک جام نمادین جشن ۱۰۰هزار نفری رو برگزار کنه و موجبات سوزش درست و حسابی کسانی که حداقل ۲بار با ناجوانمردی در این سالها جام رو از ارتش سرخ دزدیدن فراهم کنه چون این کمترین حق هواداران وفادار پرسپولیس هست و همه جای دنیا هم وقتی تیمی قبل از پایان بازیها قهرمان میشه همونوقت جشن میگیره و این فیلما و لجبازی ها فقط با پرسپولیس انجام میشه
نقل قول
+39 #8 اریا 2017-04-07 17:21
فدراسیون غلط کرده بازی با ذوب آهن تو آزادی هستیم و اونجا همه سرخ دلا به امید خداجشن قهرمانی و می گیریم فدراسیون نشون داده هیچ وقت دوست نداشته پرسپولیس قهرمان بشه وهمیشه چوب لای چرخ کرده ولی ما پرسپولیسها جشن خودمونومیگیریم حالا با کاپ یا بدون کاپ تاکورشوندهرانکه نتوان دید
نقل قول
+52 #7 dany 2017-04-07 17:14
استقلالی ها وقت قرعه کشی:آخ جون هفته آخر آزادی جشن قهرمانی :-x
.پرسپولیس وقت قرعه کشی:آه هفته آخر که آزادی بازی نداریم.پس باید چند هفته زودتر قهرمان بشیم..........،،اخر فصل فوق ما وقع.
نقل قول
+35 #6 محمد جهانی 2017-04-07 16:47
آتیش بگیرن این ۴تاییهایه
دسته سه ییییییییییییییی
نقل قول
+46 #5 پرسپولیس افسونگرآسیا 2017-04-07 16:17
پیشنهاد می شود به سیاه جامگان پیشنهاد شود معادل ظرفیت مشهد پول بلیط معمول را به آنها بدهیم و سیاه جامگان موافقت کنند که بازی درآزادی برگزار شود دلیلی ندارد آنها این پیشنهاد را نپذیرند
نقل قول
+76 #4 mohsen77 2017-04-07 16:16
پارسال لستر جامو یه هفته زود ترگرفت ,چون بازی اخرش توزمین چلسی بود.لیگ ما از لیگ انگلستان که حرفه ای تر نیست .ازاقتدارتیم ما دارن میترکن.
نقل قول
+33 #3 منم آرش 2017-04-07 16:04
در پاراگراف آخر استفاده از کلمه لجبازی؛ خودش لجبازی آفرین هست. ضمن اینکه از پرسپولیسیها بعید است.

به هر حال تا آخر فصل و بازیهای آسیایی ما هر بازی خانگی داشته باشیم خودش یک جشن ۱۰۰.۰۰۰ نفری است. :lol:
نقل قول
+56 #2 مهدوی کیا 2017-04-07 16:03
یه پیشنهاد به مشهدی ها
اگربه تهران بیاییدبا جوانان نمان بازی میکنیم
اگرمشهدباشد باتمام قوا به سراغ تان میایم
نقل قول
-150 #1 Hassan 2017-04-07 15:58
به کوری چشم استفراغی ها و منصوریان کچل وامیر مافیای بی وجدان و ترتری های بی معرفت بی هویت . بکوب قرمز قشنگ رو ...
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


 

اخبار داغ


ads