ads

ads

ads

 


نامه اعتراض آمیز صبا؛ جشن قهرمانی پرسپولیس باید هفته آخر باشد!

پرسپولیس نیوز : باشگاه صبای قم در نامه ای به سازمان لیگ برتر به برگزاری جشن قهرمانی زودهنگام پرسپولیس اعتراض کرد.

در شرایطی که طبق گفته مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در صورت قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در تبریز، جشن قهرمانی این تیم در هفته 28 لیگ برتر و بعد از بازی مقابل پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی می شود، باشگاه صبای قم به این موضوع اعتراض کرد.

صمد مرفاوی، سرمربی صبا با تایید این خبر گفت: اگر جشن قهرمانی پرسپولیس زودتر برگزار شود، آنها تیم دوم خود را هفته آخر به مشهد و بازی مقابل سیاه جامگان می فرستند که این به ضرر صبا که در کورس ماندن با سیاه جامگان است، تمام می شود.





نظرات   

+7 #15 امیر 2017-04-11 19:46
جوک سال
نقل قول
+5 #14 علیرضا 2017-04-11 19:13
آخه آدم نا حسابی اگر پرسپولیس همین هفته هم قهرمان شود که می تواند با ذخیره هایش بقیه بازیها را انجان بدهد.چه جشن قهرمانی بگیرد و چه نگیرد. شما چشم دیدن جشن بزرگی را برای پرسپولیس ندارید.
نقل قول
+4 #13 محمدحسام 2017-04-11 15:31
زیادی زرزر کنی با تیم نونهالان میریم مشهد!!!!
نقل قول
+32 #12 Reza 2017-04-11 14:41
مگه ما مدیر رسانه ای نداریم ،که هر خری می رسه واسه ما تعیین تکلیف میکنه، شما اگه عرضه داری جلو کیسه وا نده
نقل قول
+36 #11 پیام 2017-04-11 12:54
چه حرف خنده داری! ... مگه پرسپولیس جشن قهرمانی نگیره، قهرمان نمی شه! ... پرسپولیس اگر ماشین سازی رو ببره قهرمانه. چه جشن بگیره چه نگیره! ... اگر قرار باشه با تیم دوم بره مشهد، چه جشن بگیره چه نگیره این کار رو می کنه!
نقل قول
+23 #10 محسن 2017-04-11 12:46
نظر صمد اینکه پرسپولیس تاهفته آخر ببازه تا بازی سیاه جامگان حکم قهرمانی داشته باشه!!!آخیییییی
نقل قول
+23 #9 ali 2017-04-11 12:45
اخه خدا شفاتون بده پرسپولیس این هفته ببره قهرمان هستش چه باجشن چه بی چشن برای لیگ قهرمانان به بازیکن های اصلیش استراحت میده دیگه نخود مغزها این چیه که درخواست دادید .
نقل قول
+19 #8 میثاق 2017-04-11 12:40
آب که سر بالا بره مرغابی ابوعطا میخونه آخه یکی نیس بگه بهش تو اگه عرضه داشتی که کار تیمو با اون بازیکنای درپیتت به اینجا نمیکشوندی که دست به دامن جشن نگرفتن پرسپولیسیا بشی به تو چ ربطی داره جشن میگیریم خوبشم میگیریم تا کر و کور شد هر آنکه نتواند دید با فرزانه و حنیف و میثم مجیدی برین یه آب خنک پیدا کنین فقط
نقل قول
+20 #7 Iman Najafvand 2017-04-11 12:36
مثل تیم تراکتور بیانیه میدن اینا هم.
یادگرفتن بالاخره هرچی باشه دوتا سرمربی استقلالین.
این مکتب استقلال
نقل قول
+33 #6 آرش 2017-04-11 12:29
هدف صمد
نقل قول
+44 #5 محمد 2017-04-11 12:29
یاخدا اینا دیگه چی میگن؟؟؟
هر تیمی به فکر خودشه مشخصه تو بازی اخر صد در صد باید بازیکنای جوونمونو بازی بدیم به ما چه ربطی داره اخه کدوم تیم میخواد بیفته؟
همه ی دنیا همینه
نقل قول
+46 #4 محمد 2017-04-11 12:28
خخخ چه عقلی.. اینا اصلا عقلندارن خب وقتی قهرمانی قطعی شده که واسه پرسپولیس فرقی نداره همه تیمای ایران دشمن پرسپولیس شدن
نقل قول
+58 #3 KASRA 2017-04-11 12:27
سوراخ اون روزی که روبرو استقلوووووول عنایتی گذاشتی دفاع که اونا زرت گل بزنن فکر اینجا می کردی!!
به امید برد پرسپولیس در عمان..
نقل قول
+49 #2 پرسپولیس زلزله 2017-04-11 12:23
چه ربطی داشت؟
چون قهرمانیمون قطعی شده و تیم اولمون استراحت میکنه برای جام باشگاه های اسیا
در هر صورت ما با تیم دوم مون میریم مشهد و بعد پایان بازی به همرا تیم اولمون جامو می گیریم.
نقل قول
+54 #1 عاشق کمال گتوزو 2017-04-11 12:16
اب رو بریز همون جا که میسوزه
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


 

اخبار داغ


ads