ads

ads

ads

 


نیم صفحه اول روزنامه پیروزی چاپ فردا / 23 فروردین

 پرسپولیس نیوز:  نگاهی می اندازیم به نیم صفحه اول روزنامه پیروزی چاپ فردا 23 فروردین از طریق سایت خبری پرسپولیس:

 

 





نظرات   

+14 #27 بهروز موسعلی 2017-04-12 01:46
نقل کردن رها:
سلام...
بهتره کمی منطقی باشیم و ب داشته هایمان نگاه کنیم...
ما جام باشگاههای آسیا را از دست دادیم
ما شانسی برای صعود نداریم ....تمام اینها حذف از جام اسیا...ک تمام شد

چقدر ناامیدی .حالت خوبه مطمئنی ابی نیستی . کدام حذف فقط کارمون سخت تر شده با دو برد قطعا صعودیم باور کنید الهلال اون الهلال قبلی نیست تمام بازی هاش رو با تجربه در اورده و پنالتی . بازی رفتم می تونستیم برنده بشیم می دونستید الهلال پارسال یک هشتم از همین لوکوموتیو داغون باخت و حذف شد بزرگش نکنید با دو برد صعود می کنیم . ما پرسپولیسیمو حالا حالا تو جام هستیم.
نقل قول
+12 #26 amir ali24 2017-04-12 00:39
نقل کردن دیانا:
ببین کیسه ها چه کری واسمون میخوننن خدایا کرمتو شکر تا دیروز سرشون تو بشکه بود الان چی؟؟؟؟؟ برانکو خودت جوابشونو بده والا این دو روز مردم از سردرد جام قهرمانیم ک به جون من یکی زهر کردی دستت درد نکته

بزار هرچی میخوان بگن ما هم خدایی داریم نوبت اونها هم میشه. ما جام بردیم بالای سر از حسودی می ترکن ششتقلالیها.
نقل قول
+13 #25 سعید 2017-04-12 00:36
این آدم لجباز حرف بالاتر از سلطان را هم می زنه زمین حرف و عملش پر از تناقض هستش جلو خبرنگارا می گه شناسنامه باشگاه علی پروین هست ولی در عمل ساز دیگه ای را می زنه !؟جلو خبرنگار می گه همه دارایی باشگاه هوادار هست ولی در عمل کمترین توجهی به هوادار نداره!؟آقای برانکو یک بار دیگه بازی با الریان را ببین چند تا تک به تک با بیرانوند بازیکنان الریان شدن بدن بازیکنات خالی کرده و مشخص هستش تیمت به مشکل می خوره مگه اینکه معجزه کمکت کنه
نقل قول
-5 #24 ف.م 2017-04-12 00:27
نقل کردن amir ali24:
دشمنت شرمنده داداش مهدی منه هوادار یادم نمیره گلهای محشرت تو همون مهدی هستی بازی باخته مقابل الوحده را عوض کردی بردیم به امید خدا بازی های بعد جبران میکنی مهدی اقای گل.

پس خوبه که یادمونم نره که تو همون بازی اگه اون همه موقعیتو قبل اینکه گل بخوریم از دست نمی‌داد به اون وضع نمیوفتادیم که خدا رحم کرد تونستیم برگردیم به بازی .مهاجم بدی نیست ولی نه در حدی که گندش میکنید .مهاجمی که از این همه موقعیت 1 گل میزنه هنر نیست اگه ساسان یا منشارو جاش داشتیم ۲برابر این گل میزدن با این همه موقعیتی که هافبکامون میسازن
نقل قول
+5 #23 فرزانه 2017-04-12 00:14
ممنونیم سلطان ایکاش کادر فنی هم که مستقیم مسئول نتایج تیم و خون به دلی هوادارا هستن نصف شما نگران بودند اونوقت قطعا از یه مسئله کوچیک درون خانوادگی یه حاشیه واسه تیم نمیساختند.
نقل قول
+9 #22 علی 2017-04-11 23:36
فقط فصل بعد مهاجم نوک نباش همین کیروش یه چیز میدونست دیگه متاسفانه دست برانکو خالیه
نقل قول
+18 #21 امید 2017-04-11 23:35
این جناب طارمی موقعیت خراب کردنش یه طرف ، حرکاتش و حرفایی که بعد از فرصت سوزی میکنه حسابی رو اعصابه
اون از حرکتش به سمت تماشاگرا و اینم از حرفاش که میگه هر بازیکنی ممکنه پنالتی خراب کنه ، آخه برادر من هر بازیکنی که 90 درصد پنالتی هاشو گل میکنه اگه یکی رو هم خراب کنه همه می پذیرن نه اینکه یکی بیاد 90 درصد پنالتی هاشو خراب کنه بعد اگه دوباره بهش ندن بزنه قهر کنه و وقتی هم که تو یه بازی حساس پنالتی بهش میدن با یه چیپ مسخره خرابش کنه و بعدشم با پررویی انتظار داشته باشه همه به به و چه چهش کنن
من منکر زحماتت برای تیم نیستم ولی اخلاقای بچگانه ای داری که اگه کنارشون نذاری به هیچ جا نمیرسی
نقل قول
+11 #20 amir ali24 2017-04-11 23:11
دشمنت شرمنده داداش مهدی منه هوادار یادم نمیره گلهای محشرت تو همون مهدی هستی بازی باخته مقابل الوحده را عوض کردی بردیم به امید خدا بازی های بعد جبران میکنی مهدی اقای گل.
نقل قول
-7 #19 ف.م 2017-04-11 23:07
4 تا بازی تا اخر لیگ مونده قهرمانیمونم که قطعیه این طارمیو باید بزاره بیرون هم به نریمان جهان و کرملاچعب بازی بده هم ارزوی آقای گلیو به دل طارمی بزاره که شاید ادب شه یکم .بهترین تنبیهه واسش
نقل قول
-8 #18 رها 2017-04-11 23:05
سلام...
بهتره کمی منطقی باشیم و ب داشته هایمان نگاه کنیم...
ما جام باشگاههای آسیا را از دست دادیم و بهتره درس گیریم و بذای سال بعد بهتر منطقی تر دلسوزانه تر و بدون خودخاهی و لج بازی و اشتباهات کمتر برنامه ریزی کنیم...
ما شانسی برای صعود نداریم ...مقصر همه ما هستیم نه طارمی تنها....همه ما...از ماست ک بر ماست مقصر اصلی برانکو با لج بازی و کینه و بعد کریم باقری ک دعوارا او دید و بجای ارامش و گذشت و صبوری ب برانکو گزارش و اخراج کرد از تمرین...البته خود رضاییان هم مقصره....همه مقصرند ب نوعی....بهرحال تمام اینها حذف از جام اسیا...ک تمام شد
نقل قول
+14 #17 همه جا قرمز 2017-04-11 22:59
بله رامین پرستان :-| نه کارهای برانکو رو من هوادارا فراموش میکنم نه گل های حساسی که مهدی برامون زده نمونش دوتای الوحده از کارهای برانکو هم براتون بگم نمونش دوسال رویایی برای پرسپولیس ساخت با تمام کمبود ها و نامردی ها و ناداوری ها و سنگ اندازی پیشکسوتانی که پرسپولیس رو تا مرز سقوط از لیگ هم رسوندن و جالب هوادارانی که قبلا از اونا انتقاد میکردند حالا بخاطر کسی که اول فصل بخاطر پول دست پرسپولیس رو تو پوست گردو گذاشت و رفت خارج دارند از برانکو انتقاد میکنند اشکالی نداره صبر کنید تا برانکو از پرسپولیس بره اونوقت دوباره ته جدول دست و پا بزنید
نقل قول
+4 #16 محمد جهانی 2017-04-11 22:53
حیف حیف، خدا نگم چیکارت نکنه طارمی
نقل قول
+17 #15 اکبر 2017-04-11 22:36
برانکو لااقل برا بازی با الهلال رامین را بیار
سید جلال و رفیعی هم نیستن
نقل قول
-6 #14 دیانا 2017-04-11 22:35
ببین کیسه ها چه کری واسمون میخوننن خدایا کرمتو شکر تا دیروز سرشون تو بشکه بود الان چی؟؟؟؟؟ برانکو خودت جوابشونو بده والا این دو روز مردم از سردرد جام قهرمانیم ک به جون من یکی زهر کردی دستت درد نکته
نقل قول
+14 #13 شاهین سرخ 2017-04-11 22:27
شاهکار برانکو؟؟؟؟؟؟؟؟
تو اسیا تدبیری واسه بازیها نداشتیم قبول کنید تو اسیا با وجود گروه سختمون پر اشتباه بودیم
نقل قول
+12 #12 hirad 2017-04-11 22:24
بازی بعد تو آسیا وای چ حرصی باید بخوریم حالا نبود سروش میشهکاری کرد وای سید چجوری جاشو پرکنیم ای کاش الریان میبردیم صعود خیلی سخت شده
نقل قول
+14 #11 فقط رامین رضائیان 2017-04-11 22:24
اگر گادوین منشا نشد مهرداد محمدی مهاجم خوبیه چون پرسپولیسی شش آتیشه می باشد شک نکنید میترکونه با طارمی
نقل قول
+9 #10 Shanti fathi 2017-04-11 22:23
سلام دوستان.
من دیروز ورزشگاه بودم. واقعا قیمت بلیت هارو خیلییییییییییییی گرون کردن.
اگه قیمت پایین میفروختن، 100هزار هوادار میومد.
وقتی بلیط ارزون باشه، هم ورزشگاه هم پُر میشه، و هم اینکه پول بیشتری از فروش بلیط ها به باشگاه میرسه. و با یک تیر دو نشان میزنیم. و در آخر وقتی تماشاگر بیشتر باشه، فشار بیشتری به حریف میاد.
نقل قول
+9 #9 Mojtana 2017-04-11 22:19
از برانکو و طاهری ممنونیم بابت اینکه تیمی درست کردن که داریم لذتشو میبریم ولی متاسفیم براشون بخاطر اینکه تیممون یه دفاع چپ اصلی نداره.متاسفیم که یه دفاع تو ذخیرش نداره.متاسفیم که یه مهاجم ذخیره نداره که اقای طارمی یکم طعم نیمکتو بچشه،متاسفیم که هافک دفاعی ذخیره نداشت که داربیو اونجور واندیم بدون کمال.بیچاره هوادار
نقل قول
+14 #8 Reza 2017-04-11 22:15
تا وقتی ما پیشکسوت هامون اینقد احساسی هستن، از بازیکن و یه مشت بچه دبیرستانی از این بیشتر انتظار نمیره، اگه عرضه داشتید 10سال وضعیت تیم اینطور نبود، پیشکسوت های ما فقط موقع باخت و مساوی یه متر زبون دارن، کاش یکم از کریمی و میناوند یاد میگرفتید، اگه خیلی ادعا دارید کمیته فنی درست کنید که بازیکنای باکیفیت جذب بشه،دیگه دوره کدخدامنشی بسر اومده، حذف هم بشیم، تو این شرایط بهترین مربی برای پرسپولیس همین برانکو هست.
نقل قول
+4 #7 سرخ ماهشهري 2017-04-11 22:14
چند تا نظر ميدم خواهش ميكنم با منطق نظر بديد آقاي مهدي گلزنيت برامون خيلي مهمه اما برد پرسپوليس مهمتره لطفاً كمتر مصاحبه كن به نظرم بايد كنار برانكو از يحيي گل محمدي به عنوان دستيار استفاده بشه اگه خدا خواست و قهرمان شديم بازي با پديده بهتره از ي تركيب جوون استفاده ش فك ميكنم تركيب رادوشويچ محرمي حسيني و آقايي و انصاري و كرمي طاهرخاني و نريمان جهان و احمدزاده كرملا چعب و طارمي خوب باشه
نقل قول
+10 #6 پرسپولیس 5 2017-04-11 22:05
دیگه خواهشا تیتر روزنامه پیروزی فصل الخطاب قرار بگیره و همه دوباره به اتحاد قبلی مون برگردیم .از همین امشب از هر گونه بحث یا موضوع اختلاف بر انگیز دوری کنیم ، یادمون نره ما به هانی و هانا یه جام زیبا بدهکاریم ، پس هرچه زودتر ادای دین کنیم بهتره . انشاالله 26فروردین تکلیف جام یکسره میشه و با فراغ بال میریم برای بازی های آسیایی .به شرط اتحاد دشمن سوز دوباره ما.
نقل قول
+5 #5 Red Road 2017-04-11 22:02
خیلی بد شانس هست این تیم بخدا، این از اینهمه فرصت که حتی با اشتباه مسلم داور از دست میره و اونهم از قرعه گروه که با چه تیمهایی افتادیم! حریفهای ما رو با لوکوموتیو مقایسه کنین، میگن سه تا از بازیکنهای لوکوموتیو سوزنبان بودن، دو تاشون توی قطار بلیط سوراخ میکردن و بقیه شون هم مسافر بودن اصلن!
نقل قول
+5 #4 پرسپولیسیه صدآتیشه 2017-04-11 22:01
نباید به خاطر یک پنالتی با مهدی اینجوری رفتار میشد درسته که کارمون برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا سخت شد ولی فراموش نکنیم که مهدی گل های حساسی رو برای پرسپولیس به ثمر رسونده.بهتره که دیگه نتیجه ی به دست اومده در بازی مقابل الریان رو فراموش کنیم و فقط از تیممون حمایت کنیم چرا که بازی های بعدی تیم تو لیگ قهرمانان آسیا سخت تر هست.
نقل قول
+11 #3 پرسپولیسی 2017-04-11 21:59
دمت گرم سلطان که واقعا شناسنامه پرسپولیس هستی مظهر تعصب به پرسپولیس که دراین سن وسال هم نگران پرسپولیس هستی لطفابخاطر پرسپولیس هم که شده رامین رابرگردان وجلوی لجبازی وکینه توزی برانکو که به اسم انظباط داردتیم رانابود می کند محکم بایست وتاپرسپولیس درمقابل الهلال ازاعتبارفوتبال ایران دفاع کندلطفااین نظر راچاپ کنید
نقل قول
+9 #2 احسان 2017-04-11 21:58
باز دم سلطان گرم تورو خدا بیاریدش رفیعی وسید نیستن بازی با الهلال بازی مرگ وزندگی هستش تورو خدا به خاطر لجبازی وغرور پرسپولیس کبیر رو از آسیا حذف نکنید تورو خدا طر فدارای تهرانی برن دم باشگاه حرفای مارو برسونن چطور پول مارو میخوان از طریق 3090 وحساب بانکی اما یه بار نشده به حرف دل ما هوادارا صاحبان ودلسوختگان واقعی پرسپولیس گوش بدن
نقل قول
+9 #1 بختیاری 2017-04-11 21:55
علی سلطان زورتو بزن ببینم چکار میکنی
منکه دوس دارم رامین برگرده
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


 

اخبار داغ


ads