ads

ads

ads

 


حضور هواداران پرسپولیس پس از قهرمانی بر مزار «هادی نوروزی» با شیرینی

پرسپولیس نیوز :  برخی هواداران پرسپولیس پس از قهرمانی تیم‌شان در لیگ برتر بر مزار کاپیتان فقید خود حاضر شدند.

 پرسپولیسی‌ها که فصل گذشته هادی نوروزی، کاپیتان خود را از دست دادند قصد داشتند با قهرمانی در لیگ این موفقیت را به او تقدیم کنند. با این حال پرسپولیس یک فصل دیرتر به قهرمانی رسید و هواداران این تیم پس از قهرمانی سر مزار کاپیتان فقیدشان حاضر شدند.

هواداران پرسپولیس عصر امروز (شنبه) در کپورچال سر مزار هادی نوروزی حضور یافتند و شیرینی قهرمانی را پخش کردند تا به نوعی این قهرمانی را تقدیم کاپیتان فقیدشان کنند.





نظرات   

+22 #14 سعید 2017-04-15 23:36
همه با هم دهیم جام تو دستای هانی بیاد هادی با دستهای سلطان علی پروین.
نقل قول
+18 #13 سعید 2017-04-15 23:32
همه باهم جام توی دستایهانی بیاد هادی توسط علی پروین.
نقل قول
+24 #12 پرسپولیسیه صدآتیشه 2017-04-15 23:18
کاپیتان هادی بلند شو پرسپولیسمون قهرمان شد.
نقل قول
+29 #11 فرشاد 92 2017-04-15 22:53
از آقای طاهری تقاضا دارم سریع ب فکر نیمکت پرسپولیس باشن بازیکنان بزرگ و یه دستیار ایرانی قوی برای قهرمانی در آسیا
نقل قول
+36 #10 زهرا666 2017-04-15 22:35
این مصاحبه ی هادی قبل مرگش رو هرگز فراموش نمیکنم که گفت:حالا ببین کی گفتم این پرسپولیس قهرمان میشه...
ااره شد کاپیتان کجایی ببینی...؟
نقل قول
+33 #9 محمد 2017-04-15 22:31
روحت شاد 24 ابدی... جایت خالیست...
نقل قول
+35 #8 رامین903 2017-04-15 22:29
خود هوادارای با تعصب همه خبرو پخش کنید که چهارشنبه جشن خیابونی برپابشه
جدا از اینکه کیسه کشا مسخرمون میکنن اگه جشن نگیریم جدا از این سوزشاشون...ماهم حق داریم شادی کنیم برا دل خودمون.
نقل قول
+46 #7 تاجى 2017-04-15 22:27
از طرف يه استقلالى قهرمانى پرسپوليس را به هواداران اين تيم تبريك ميگم . ????????
روح هادى نوروزى عزيز هم شاد ????????????
نقل قول
+28 #6 رامین903 2017-04-15 22:26
اقا این چه برنامه ریزیه!!!!!!گناه ما چیه زودتر قهرمان شدیم!!!!!
چرا بازی چهارشنبه رو انداختن ۱۹شب که هوادارا نتونن برن تو خیابون شادی کنن؟؟؟؟؟!!!
هوادارا چه گناهی کردن ۱سال حرص خوردن چرا نباید مدیرا یه اعلامیه بذارن که چه موقع جشن خیابونی برپا بشه؟؟؟!!!!!!
۳هفته وقت مونده چرا درست برنامه نمیریزن؟!!!!!
هوادارا حق شادی دارن همشون که نمیتونن برن تو ورزشگاه که.
نقل قول
+27 #5 پویا 2017-04-15 22:26
قرارد بلند مدت با برانکو نوید اینو میده که تو آسیا میتونیم قهرمان بشیم و این عقده رو از بین ببریم ضمن اینکه پرسپولیس فصل بعدم احتمال قهرمانیش زیاده چون بازیکن مورد نیازو جذب کردیم از الان به این میگن مدیریت خوب مرسی آقای طاهری واقعا مرسی
نقل قول
+35 #4 فقط رامین رضائیان 2017-04-15 22:26
هادی جان دعا کن در دربی بعدی استقلال و علی منصوریان رو 6 تایی کنیم
نقل قول
+35 #3 محمد 2017-04-15 22:25
روحش شاد یادش گرامی جام چهارشنبه رو دست هانی یادگاره هادی بالا میره
نقل قول
+30 #2 فقط رامین رضائیان 2017-04-15 22:22
هادی جان زیباترین خاطره فوتبالیم بازی 4-2 دربی بود که تا ابد در ذهنم خواهد ماند عشق است مهدی طارمی
نقل قول
+27 #1 فقط رامین رضائیان 2017-04-15 22:19
هادی جان روحت شاد باد دعا کن طارمی تا ابد در پرسپولیس بمونه و به اروپا نره
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


 

اخبار داغ


ads