سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: اگر با باشگاه به توافق برسیم هیچ کس نمی تواند مانع حضورم روی نیمکت شهرداری در لیگ برتر شود.

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره صعود تیم شهرداری به لیگ برتر اظهار داشت: این صعود را به همه مردم تبریز تبریک می گویم. خدا را شکر می کنم که زحمات یکساله ما نتیجه داد و توانستیم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنیم.
وی ادامه داد: شهرداری سال گذشته سقوط کرد و خوشحالم که خیلی زود این تیم را برگرداندیم. در هفته های پایانی لیگ هجمه های زیادی علیه ما ایجاد کردند. هر روز گفتند ما به راهیان کرمانشاه پول می دهیم و تبانی می کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم اما خوشحالم با این نتایجی که رقم خورد همه چیز از بین رفت.
سرمربی شهرداری تبریز همچنین گفت: شهرداری بعد از شیرین فراز و تراکتورسازی سومین تیمی بود که با هدایت من به لیگ برتر صعود می کرد. این افتخار را فقط و فقط لطف خدا می دانم و از همه بازیکنان و اعضای تیم تشکر می کنم. از همه مهمتر این بود که یک تیم دیگر از تبریز به لیگ برتر آمد و مطمئن باشید فوتبال تبریز شایستگی داشتن 3 تیم در لیگ برتر را داشت و خوشحالم که این اتفاق رخ داد.
کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا سال بعد هم در شهرداری خواهد ماند، بیان داشت: اگر خدا بخواهد این اتفاق می افتد.
وی درباره اینکه گفته می شود در لیگ برتر نمی تواند مربیگری کند، افزود: این مسائل ارزشی ندارد که بخواهم درباره اش صحبت کنم. اگر با باشگاه به توافق برسیم هیچ کس نمی تواند مانع حضورم روی نیمکت شهرداری در لیگ برتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)