مرجع خبری پرسپولیس: در شهریور ماه سال 1352 دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دوازدهمین بار در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند. این بازی تاریخی و عجیب که فیلم آن تا را به امروز کسی ندیده است تا دقیقه 30 بدون گل دنبال می شد تا اینکه…

 

چند سالي است مستندسازي ورزشي در بين فيلم‌سازان رواج يافته است. در اين چند سال ديده‌ايم كارگردانان جوان و بعضا با تجربه‌ها دست به ساختن فيلم‌هاي ورزشي زده‌اند. اكثر اين فيلم‌هاي ساخته شده در حوزه فوتبال بوده است.

 

بعد از ساختن فيلم‌هايي چون كدام استقلال كدام پيروزي، مردان پرسپوليس و آبي استقلالي  اين بار 6 گل خورده استقلال از پرسپوليس روايت تازه مستندسازان شده است. فيلم مستند «شيش‌تايي‌ها» ساخته كريم مقدم با موضوع برد صفر-6 پرسپوليس در سال 52، اوايل هفته وارد شبكه خانگي شده است. اين مستند ناگفته‌هاي تازه‌اي از دربي دو تيم قرمز و آبي را به تصوير مي‌كشد كه در آن پرسپوليس 6 گل به استقلال زد. در اين مستند گل‌هاي بازي، حواشي و مصاحبه با بازيكنان دو تيم گنجانده شده است.

 

 

 

نسخه  کامل این فیلم مستند جذاب را می توانید از طریق پست و با پرداخت هزینه پس از تحویل کالا از خبرگزاری مرجع خبری باشگاه پرسپولیس تهیه کنید. (اینجا کلیک کنید)

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)