نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که درخواست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برای 18 تیمی شدن لیگ برتر در فصل سیزدهم "به هیچ عنوان" پذیرفته نمی‌شود.

محمدهادی آیت‌اللهی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با وجود درخواست مدیران باشگاه های لیگ برتر برای 18 تیمی ماندن لیگ برتر در فصل‌ آینده، فصل 93 – 92 لیگ برتر، طبق مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، 16 تیمی خواهد بود.

وی در ادامه گفت: اکنون برنامه‌های فصل آینده لیگ برتر در حال طراحی است و از آن جایی که نقل و انتقالات لیگ برتر از 21 اردیبهشت آغاز می‌شود، فرصتی برای تغییر تعداد تیم‌ها نیست.

 دیروز (سه‌شنبه)، مدیران باشگاه‌های لیگ برتر در جلسه‌ای با حضور مهدی تاج از فدراسیون فوتبال خواستند که فصل سیزدهم لیگ برتر هم مانند فصل جاری با 18 تیم برگزار شود. این درخواست از سوی 17 مدیرعامل امضا شد و تنها امضای منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پای این درخواست دیده نمی‌شود که به دلیل غیبت وی در این جلسه بوده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: اگر هیات رئیسه فدراسیون برای بررسی درخواست مدیران لیگ برتری جلسه ای تشکیل دهد، هر آن چه در آن جلسه به تصویب برسد در فصل 94 – 93 لیگ برتر اعمال می‌شود.

آیت‌اللهی در پایان از جلسه سرمربی تیم ملی با کفاشیان خبر داد و افزود: این جلسه امروز (چهارشنبه) برگزار شد و فردا (پنج‌شنبه) هم احتمالا کی‌روش با تاج دیدار می‌کند تا درباره برنامه‌های تیم ملی و لیگ برتر با یکدیگر بحث کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)