خبرگزاری پرسپولیس : مراسم برترین‌های فوتبال قاره آسیا فردا در کوالالامپور برگزار می‌شود. این در حالی است که تعداد خبرنگاران ایرانی ثبت نام کرده برای حضور در این مراسم از خبرنگاران محلی بیشتر است.

بر اساس لیست خبرنگاران دعوت شده برای حضور در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا نام حدود 100 خبرنگار و عکاس دیده می‌شود که از این تعداد 20 درصد آنها ایرانی هستند.

بر اساس این لیست حدود 20 خبرنگار و عکاس ایرانی از رسانه‌های مختلف برای حضور در این رویداد مهم ثبت نام کرده و درخواست آنها پذیرفته شده است، این در حالی است که به طور معمول تعداد قابل توجهی از این افراد در مراسم حضور پیدا نمی‌کنند؛ مساله‌ای که گلایه همیشگی بخش رسانه‌ای AFC را به دنبال داشته است.

خبرنگاران کره‌ای با 22 نفر در صدر قرار دارند و پس از ایران خبرنگاران و عکاسان مالزیایی با 19 ثبت نام کننده در مکان سوم از نظر تعداد ثبت نام کنندگان قرار دارند.

سنگاپور، آمریکا، انگلیس، چین، ژاپن، قطر، مالزی، امارات، استرالیا، کویت و ایران از جمله کشورهایی هستند که خبرنگاران آنها برای حضور در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا دعوت شده‌اند.

مراسم معرفی برترین‌های فوتبال آسیا فردا پنج شنبه در هتل ماندارین کوالالامپور برگزار خواهد شد و علی کریمی به عنوان یکی از سه نامزد دریافت عنوان برترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)