پرسپولیس نیوز: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، سالگرد شهادت امام مهرپرور، پناه غریبان و درماندگان، حضرت امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛ روزهای حزن‌انگیز ماه صفر تمامی ندارد. روزهایی که جمعی از بهترین و برگزیده‌ترین بندگان خدا به سویش عروج کردند.

ایران منزل‌گاه عشق شد وقتی ارادت به حضرت علی (ع) در خانه دل مردمانش جای گرفت و خورشید معرفت، آن زمان که هشتمین ستاره پر فروغ امامت و ولایت آن را به قدم‌های مبارک خویش مزین و متبرک ساخت تا امروز بارگاهش نگینی در میان خیل عظیم دوستداران اهل بیت و ائمه اطهار باشد.

امام همامی که سایه پر مهر و دست شفیع خویش را بی دریغ نه فقط بر زندگی عاشقان خود که بر سر همگان گسترانید. مظهر دانایی، درایت و دانش الهی بود و توطئه و مکر دشمنانش را به سان پدرانش با فدا ساختن جان، خنثی کرد.

در بارگاه با عظمتش غریبی معنا ندارد و در آشتانش همه قریبند. آوازه بزرگواری، جوانمردی و شفاعتش دل‌های عاشق را از هر توطئه‌ای به سوی خود می‌خواند. آقا و سروری که چون او را بخوانید، فریاد و تمنایی را بی پاسخ نمی‌گذارد. دل را جلا می‌دهد، ذهن را شفا و شفیع جان‌ها و روح‌ها در محضر حق تعالی است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس سالروز شهادت امام مهرپرور حضرت آقا امام رضا (ع) را به حضرت ولیعصر (عج)، مسلمان و شیعیان جهان، ملت شریف ایران و به ویژه هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید. باشد که رهروانی آگاه و روشن ضمیر باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)