پرسپولیس نیوز: مدیر تیم مشکی‌پوشان گفت: باید تیم ما در ورزشگاه خانگی هوادار بیشتری داشته باشد و پرسپولیس باید از حق اختصاص ۱۰ درصد ورزشگاه به تماشاگرانش استفاده کند.

آرمین رهبر، اظهار کرد: استان خراسان رضوی مثل آذربایجان شرقی نیست، کار هیات فوتبال آذربایجان شرقی در راه ندادن هواداران استقلال را تایید نمی‌کنم اما قانون می‌گوید حق تیم مهمان فقط استفاده از ١٠ درصد ورزشگاه برای تماشاگرانشان است.

وی افزود: روال کار در مشهد متفاوت است و می‌گویند هر که زودتر پشت در ورزشگاه بود وارد شود، و این قانونی من درآوردی است.

تماشاگر مشهدی دیرتر به ورزشگاه میاید زیرا ورزشگاه ما امکانات ندارد و هوادار باید در خانه خود ناهار بخورد بعد به سمت ورزشگاه حرکت کند.

وی ادامه داد: هوادار ما وقتی میاید نباید با ورزشگاه قرمز روبه‌رو شود، در این صورت حق ما ضایع می‌شود، ما لیگ حرفه‌ای داریم و طبق قوانین سهمیه هواداران تیم میهمان فقط ١٠ درصد است، اما در بازی با تیم‌های پرسپولیس و استقلال همیشه حقمان را می‌خورند.

مدیر تیم مشکی‌پوشان افزود: با همکاری کانون هواداران باشگاه این امکان را داریم که هواداران مشکی‌پوشان و پرسپولیس را تشخیص دهیم، این حق مسلم ماست که در این بازی حساس هوادار غالب ورزشگاه، هوادار ما باشد و پرسپولیس باید از حق اختصاص ۱۰ درصدی ورزشگاه به تماشاگرانش استفاده کند.

رهبر در پایان خاطرنشان کرد: نباید این بازی را به چشم یک مورد امنیتی نگاه کنیم. در تبریز به این موضوع ورزشی نگاه ورزشی داشتند و اتفاق خاصی هم رخ نداد، مشکی‌پوشان تنها میزبان نیست اداره کل، هیات فوتبال خراسان رضوی و فرمانداری مشهد هم میزبان هستند و باید همه برای نفع تیم شهرمان کار کنیم نه اینکه تیم‌های میهمان در مشهد میزبان باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)