مرجع خبری پرسپولیس (14:19) : / یکشنبه 15 دی

خبر اختصاصی مرجع خبری : سازمان مجوز برکناری مصطفوی را صادر کرد / عباس انصاری فرد جانشین داریوش خان می شود

 داریوش مصطفوی برای فرار از بحران ناکامی تیمش توپ را به زمین افشین پیروانی انداخت . او که عمر مدیریتش در پرسپولیس به سر رسیده خواسته ناکامی را به گردن کادرفنی بیاندازد
درحالی که مقامات مسئول در سازمان ورزش از برکناری او در 24 ساعت آینده و حکم جانشینی او به نام عباس انصاری فرد می‌خورد.

معاون سازمان و رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای پس از باخت پرسپولیس مقابل ذوب آهن در نامه ای به  به رییس هیات پرسپولیس خواستار رسیدگی سریع به روند نزولی تیم فوتبال این باشگاه و برون رفت از وضعیت فعلی به منظور پاسخگویی به انتظار هواداران پیروزی شد.

در نامه‌ی کیومرث هاشمی به حسین هدایتی آمده است:« متاسفانه روند رو به نزول تیم فوتبال آن باشگاه در مسابقات لیگ برتر تاثیر نامطلوبی بر روی احساسات میلیونها هوادار دلسوخته و دائمی آن در سطح کشور و اقصی نقاط جهان داشته که در همین جا باید از سعه صدر و بردباری این هواداران در قبال نتایج حاصله تشکر و قدردانی شود. از طرف دیگر در روزهای پایانی سال این تیم باید در مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا از اعتبار و کیان کشور و خود دفاع کند که روند مذکور نوید مثبتی از این حضور بدست نمی دهد. انتظار می رفت هیات مدیره این باشگاه مردمی و پرطرفدار با اتخاذ تصمیمات منطقی و حساب شده مشکلات حاشیه ای را به حداقل رسانده و پاسخگوی خواست علاقمندان باشگاه باشد که این امر مهم تاکنون محقق نشده است. این در حالی است که کمک های سازمان حسب تعهد انجام شده به همراه فرصت های مالی دیگر به موقع در اختیار آن باشگاه قرار گرفته است.

شایسته است به قید فوریت و با تشکیل جلسات هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه و بررسی وسیع و همه جانبه وضعیت موجود به همراه تحلیل های لازم و ارایه پیشنهادات و راهکارهای علمی و موثر حداکثر تا قبل از مسابقه بعدی تیم اقدام عاجل صورت گرفته و نتیجه گزارش شود. بدیهی است این آخرین فرصت برای مجموعه مدیریتی آن باشگاه است. » این نامه که خطابش به داریوش حسین هدایتی است ، این حق را به او می دهد تا بتواند حکم به برکناری داریوش مصطفوی برای ایجاد شوک در تیم بدهد.

 داریوش مصطفوی درست پس از باخت تیمش برابر ذوب آهن ، کادرفنی را مقصر دانست و گفت:« کادر فنی باید پاسخگوی شکست و ناکامی های اخیر باشد. بازی امروز در حد نام پرسپولیس و بازیکنان بزرگش نبود. ما 3 گل خوردیم که هر 3 روی اشتباهات فردی بود. بعضی‌ از روزها می‌باختیم، اما به حق نبود. آن زمان به بازیکنان پاداش می‌دادیم اما امروز بد بازی کردیم و ناکام بودیم. هیچ کس در حد و نام پرسپولیس نبود و کم کاری از بازیکنان دیده شد. هیئت مدیره، کمتیه فنی و کمیته انضباطی در خصوص باخت مقابل ملوان و ذوب‌آهن جلسه‌ تشکیل می‌دهند. کادر فنی باید در جلسه هیئت مدیره گزارشی از عملکرد پرسپولیس ارائه و دلایل ناکامی پرسپولیس را بازگو کند. جلسه هیئت مدیره ظرف چند روز آینده تشکیل خواهد شد و در خصوص عملکرد بازیکنان و بازی ضعیف آنها تصمیم‌گیری و نظر خود را اعلام خواهیم کرد.»

این درحالی است که با ورود سعیدلو به عنوان رئیس مجمع ، در اولین اقدام مصطفوی از مدیریت پرسپولیس کنار گذاشته می شود و حکم مدیریت تیم به نام عباس انصاری فرد ، مدیر پیشین پرسپولیس و دوست صمیمی معاون اجرایی رئیس جمهوری صادر می شود تا اینگونه هم پرونده مصطفوی بسته شود و هم زمینه برای کوتاه شدن دست هدایتی از پرسپولیس باز شود. انصاری فرد ادعا دارد اسپانسری آلمانی دارد که می تواند هزینه های پرسپولیس را تامین کند . البته قدیمی های پرسپولیس این ادعا را هم مثل سریال چک های بی محل این مدیر قدیمی پرسپولیس می دانند که هنوز هم پاس نشده اند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)