پرسپولیس نیوز : سازمان لیگ مدعی است از ماه آبان خواسته سرمربی تیم ملی فوتبال را به باشگاه‌ها ابلاغ کرده است.

پس از قرعه کشی جام جهانی و مشخص شدن گروه ایران کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان که شرایط را سخت تر از همیشه دید نسبت به مشکلات انتقادات شدیدی مطرح کرد و در نهایت بین کی‌روش و تاج جلسه ای برگزار شد.

بعد از این جلسه عنوان شد که یکی از پیشنهادهای کارلوس کی‌روش برای در اختیار داشتن بیشتر ملی پوشان در اردوهای تیم ملی این است که از بعد از ژانویه بعد از هر هفته از بازی های لیگ ملی پوشان مدنظر او به مدت یک و نیم روز در اختیار کمپ تیم ملی باشند و سپس به تمرینات باشگاهی اضافه شوند.

این درحالی بود که بعد از این پیشنهاد مربیان لیگ برتری نسبت به این پیشنهاد واکنش های متفاوتی داشتند که البته از بین همه این واکنش ها عکس العمل برانکو سرمربی پرسپولیس بیش از سایر مربیان مورد توجه بود.

سرمربی پرسپولیس از وقتی که این پیشنهاد مطرح شده هر بار که با این پرسش روبرو شده عنوان کرده باید ابتدا فدراسیون به صورت رسمی این خواسته را مطرح کند تا تصمیم گیری شود اما فدراسیون مدعی است که کی‌روش پیشنهاد خود را قبل از قرعه کشی جام جهانی یعنی در ماه آبان این خواسته را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده و فدراسیون نیز با امضای محمدرضا ساکت دبیرکل این خواسته را به سازمان لیگ اعلام کرده تا به باشگاه ها ابلاغ شود.سازمان لیگ در همان تاریخ خواسته سرمربی تیم ملی را به باشگاه ها ابلاغ کرده است.

اکنون باید منتظر شد و دید که قرار است بین فدراسیون فوتبال و باشگاه ها چه تعاملی به وجود می آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)