پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه سپاهان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر قرارداد سنگین بازیکنان خارجی این تیم واکنش نشان داد.

 درفصل جدید لیگ برتر مسئولان تیم فوتبال سپاهان  سعی کردند تا بازیکنان خوب و سطح بالایی را جذب کنند تا این تیم بتواند در لیگ نتایج خوبی را کسب کند.

بازیکنان جوان و اسم و رسم داری به تیم زردپوشان اصفهانی اضافه شدند تا  با حضور در این تیم بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند اما برخلاف انتظار هواداران و کادر فنی این تیم، بعضی از بازیکنان در حد و انتظار نامشان ظاهر نشدند.نیم فصل اول و دوم مسئولان باشگاه سپاهان تلاش کردند تا با جذب بازیکنان مد نظر سرمربی شرایط تیم تغییر کند اما با توجه به حضور بازیکنان سطح اول در این تیم سپاهان آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفت.

اکنون شایعاتی مطرح شده که بازیکنان خارجی سپاهان که کیفیت خیلی خاصی هم از خود نشان نداده اند با رقم بالایی جذب این تیم شده اند.

در همین خصوص تابش سرپرست باشگاه سپاهان نسبت به عقد قرارداد با بازیکنان خارجی با مبالغ سنگین واکنش نشان داد و گفت:واقعا نمی دانم این اخبار از کجا منتشر می شود، متاسفم برای کسانی که این اخبار را منتشر کردند، این مسائل کاملا کذب است،ما با چنین مبالغی که گفته می شود این بازیکنان را جذب نکردیم. این موضوع برای بازیکنان ایرانی و هر بازیکنی که به سپاهان اضافه می شود صدق می کند، در حال حاضر جلسه ای با مسئولین حقوقی باشگاه برگزار کردیم تا در خصوص این موضوع شفاف سازی کنیم ،تا دوستان مطلع شوند با چه مبلغی این بازیکنان را جذب کرده ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)