پرسپولیس نیوز : گلزن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می‌گوید که به احترام از دست رفتگان حادثه سانچی بعد از گلزنی خوشحالی نکرد.

اسماعیل فرهادی گلزن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز برابر پرسپولیس بعد از پایان بازی، گفت: من در ورزشگاه آزادی تا به حال گلزنی نکرده بودم. قبل از بازی گفته بودم اگر گلزنی کنم به خاطر جان باختگان حادثه سانچی خوشحالی نکنم.

او در مورد بازی هم گفت: بازی مقابل صدرنشین لیگ بسیار سخت بود. می‌توانستیم برنده بازی باشیم اگر دقت کرده بودیم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم. باز خدا را شکر می‌کنم که یک امتیاز از این ورزشگاه به دست آوردیم.

فرهادی در مورد صحبت‌های مربی تیمش مبنی بر اینکه آنها می‌توانستند پرسپولیس با نتیجه سه بر یک شکست بدهند نیز بیان کرد: ما در ضد حمله بسیار خوب عمل می‌کردیم و اگر دقت می‌کردیم شاید این نتیجه رقم می‌خورد البته پرسپولیسی‌ها هم موقعیت‌های خوبی به دست آوردند.

گلزن گسترش فولاد در مورد داوری هم بیان کرد: در مورد داوری من چیز خاصی ندیدم و بهتر است که کارشناسان داوری در این مورد صحبت کنند. اگر بازیکنان پرسپولیس به داوری اعتراض داشتند به خاطر نتیجه‌ای که مقابل تماشاگران‌شان به دست آوردند، بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)