پرسپولیس نیوز :بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه بگوید در دربی بازی می‌کنیم و در حیطه ما نیست که بگوییم دوست داریم این بازی را انجام دهیم یا خیر.

وحید امیری پس از بازگشت پرسپولیس از اردوی اوکراین گفت: با امکاناتی که آنجا فراهم بود و با تمرینات فشرده‌ای که داشتیم امیدوارم سال خوبی داشته باشیم. بچه‌ها در این اردو زحمت زیادی کشیدند و امیدوارم بتوانیم امسال هم هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد مصدومیتش گفت:‌ بعد از سفر به اوکراین خواب‌مان تنظیم نبود و در همان روز اول فشار زیادی آوردم و در تمریناتم دیسکم آسیب دید. از پزشکان به خاطر رسیدگی‌‌شان تشکر می‌کنم و در حال حاضر به خوبی آماده‌ام.

امیری در مورد دیدارهای تدارکاتی پرسپولیس در اوکراین گفت: این دیدارها به منظور مشخص شدن نقاط ضعف برگزار می شود. سال گذشته هم در چند بازی بد بودیم و شکست خوردیم و همان‌ها برای ما درس عبرت شد و زنگ خطری بود. امسال هم امیدوارم این بازی‌ها باعث شود تا نقاط ضعف‌مان مشخص شده و با آمادگی وارد مسابقات شویم.

بازیکن پرسپولیس گفت: به دنبال شروع خوب در لیگ هستیم چون شروع خوب باعث می‌شود انتهای خوبی هم داشته باشیم. امسال نفرات خوبی را جذب کردیم از لحاظ مهره به وحدت رسیدیم و امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس دوست دارند در دربی ۸۵ حاضر شوند، گفت: ما سرباز باشگاه هستیم و در این بین رضایت ما ملاک نیست و به نظر ما بستگی ندارد. باشگاه بگوید بازی می‌کنیم و در حیطه ما نیست که بگوییم دوست داریم یا خیر. چون حقوق‌مان را از باشگاه می‌گیریم آنها باید در این زمینه تصمیم‌گیرنده باشند.

امیری درباره حضور در سوپرکاپ گفت: امیدوارم این جام را هم ببریم و هواداران را خوشحال کنیم.

بازیکن سابق نفت در مورد اینکه علی کریمی گفته بود پشت سر این تیم آه و ناله وجود دارد، اظهار داشت: علی آقا خودش تاج سر ما و بزرگ فوتبال است و هر چه بگوید درست است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)