پرسپولیس نیوز: مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر امضای برانکو پای برگه قرارداد جدیدش هستند.

برانکو ایوانکوویچ باز هم تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را به تعویق انداخت تا این ذهنیت در بین هواداران پرسپولیس ایجاد شود که شاید مرد کروات چندان علاقه‌مند به این کار نیست و یا دوست ندارد در این مقطع در مورد آینده‌اش در فوتبال ایران تصمیم بگیرد. نکته قابل توجه اینکه قرارداد زلاتکو ایوانکوویچ هم به توصیه برادرش فقط برای مدت چهار ماه با باشگاه پرسپولیس امضا شده است تا تردید‌هایی که پیرامون تمدید قرارداد برانکو وجود دارد، بیشتر از قبل شود.

برانکو تا قبل از هفته پیش دلیل عدم تمدید قرارداد خود با پرسپولیس را طلب بازیکنان و همکارانش عنوان کرده بود که سرپرست باشگاه پرسپولیس با همه این نفرات تسویه حساب کرد تا مقدمات برای تمدید قرارداد مرد کروات فراهم شود. با این حال باز هم برانکو امضای نهایی را پای برگه قراردادش انجام نداد و آن را به آخر هفته‌ای که گذشت موکول کرد که باز هم این کار صورت نگرفت. با توجه به اینکه امروز (یکشنبه) تمرین پرسپولیس تعطیل است انتظار می‌رفت برانکو پاسخ مثبت را به مسئولان باشگاه پرسپولیس داده و برای تمدید قرارداد راهی باشگاه شود، اما فعلاً تماسی در این زمینه با گرشاسبی و دیگر مسئولان باشگاهش نداشته است.

دلیل طفره رفتن برانکو برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس مشخص نیست و خودش هم در این زمینه غیرمستقیم پاسخ اصحاب رسانه را داده است. باید دید در نهایت او چه تصمیمی برای آینده‌اش در فوتبال ایران می‌گیرد و در پرسپولیس می‌ماند یا به تیمی دیگر می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)