مرجع خبري پرسپوليس: مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به اينكه در تيم ديده نمي‌شوم، در نيم‌فصل از آن جدا مي‌شوم.

 به گزارش مرجع خبري پرسپوليس به نقل از فارس، نبي‌الله باقري ها نسبت به نيمكت نشيني در اين تيم اظهار داشت: بازيكني هستم كه در 3 سال حضورم، هيچ گاه مصاحبه جنجالي نكردم. به قدري صبورم كه در بدترين روزها هم كسي از من حاشيه‌اي نديد؛ به طوري كه به هرجا مي روم، به من مي گويند چطور اين همه بي حاشيه بوده‌ام.
وي افزود: نيمكت نشيني در دربي طاقت را از من گرفت. ديگر نمي خواهم سكوت كنم. بعد از 3 سال بازي در پرسپوليس فهميده ام كه هرچه سر به زيرتر باشم، بيشتر حقم خورده مي شود. ياد گرفته ام ديگر ساكت نباشم تا حقم خورده نشود.
اين مدافع عنوان كرد: در پرسپوليس با هيچ بازيكن و شخص خاصي مشكل ندارم. با تك تك بازيكنان رفيق هستم؛ اما هميشه سرم به كارم بوده است. در تمرينات با كسي حرفي نمي زنم و هميشه با انگيزه و با تمام وجود تمرين و بازي كرده ام.

وي با بيان اينكه نيمكت نشيني در دربي آن هم در اوج آمادگي انگيزه را از او گرفته است، گفت: در بازي با پيكان هم تا آخرين لحظه در تركيب بودم. دقايق آخر به دليل برخي اتفاقات از تركيب كنار گذاشته شدم. دلم نمي خواست در آستانه دربي حرفي بزنم چون اهميت آن را مي دانستم. ديگر تحمل ندارم. چند روزي است انگيزه اي ندارم.
باقري‌ها با اشاره به پيشنهادهاي ابتداي فصل، گفت: قبل از فصل پيشنهادهاي مالي بسيار خوبي داشتم؛ اما از هيچكدام از اين پيشنهادها حرفي نزدم تا نگويند در حال بازار گرمي هستم. هرچه به گذشته فكر مي كنم، نمي‌توام نسبت به اتفاقاتي كه رخ داده بي تفاوت باشم. بازيكني بودم كه از ليگ دسته اول آمدم و به قدري تلاش كردم تا توانستم جايگاه خود را در اين تيم پيدا كنم.
مدافع پرسپوليس تاكيد كرد: هيچوقت دنبال شلوغ كاري نبوده ام. وقتي مي دانم در تمرين عملكرد خوبي دارم و كرانچار هم در هر بازي كه حضور داشته ام از عملكردم رضايت داشته، دليل ندارد از او دليل نيمكت نشيني ام را بپرسم. هميشه بازيكني بوده ام كه مي گفتم بايد آن قدر جنگيد تا حق را گرفت.
باقري ها تصريح كرد: در پرسپوليس هرقدر بي حاشيه تر باشي، كنار گذاشته مي‌شوي. با شرايطي كه پيش آمده، در نيم فصل جدا مي‌شوم و سه روز ديگر هم به باشگاه مي‌روم تا تكليفم را روشن كنند. در اين تيم حس رقابت از بين رفته است. فقط از مربيان مي خواهم حس رقابت را از بازيكنان نگيريد. سئوال من از باشگاه اين است كه چرا انگيزه هاي يك بازيكن را به راحتي از بين مي بريد؟
اين بازيكن با بيان اينكه حس مي كند باشگاه براي او ارزشي قائل نيست، گفت: زمان پول دادن كه مي شود كمترين دريافتي براي من است؛ اما يك بار هم اعتراض نكردم. اين در حاليست كه از خيلي بازيكنان فعلي كسوت بيشتري دارم. آيا اين طرز برخورد درست است؟ چون صداي نبي ا… باقري ها در نمي آيد بايد اين طور با شخصيتم بازي كنند؟ انگار من در اين تيم وجود ندارم.
باقري ها خاطر نشان ساخت: اميدوارم با بازگشت آقاي كاشاني به اين باشگاه مشكلات تيم هم برطرف شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)