پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با تلاش و جنگندگی بازیکنان صعود دراماتیکی به مرحله نیمه نهایی آسیا داشتیم.

برانکو ایوانکوویچ بعد از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان گفت: اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم چرا که توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و به یک برد با اهمیت دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: ما در تمام دقایق بازی مسلط بودیم و جنگیدیم. تمام بازیکن تیم من عالی ظاهر شدند و توانستند برابر تیمی که بازیکنان باکیفیت زیادی داشت به برتری دست پیدا کنند و نمایش زیبایی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از هوادارانمان چه در ایران و چه در ابوظبی که به ما کمک کردند تا به بازی برگردیم و به نتیجه دلخواه برسیم تشکر می کنم. این حمایت ها باعث شد با یک بازی دراماتیک بتوانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

برانکو با تمجید از عملکرد محسن ربیع خواه که عنوان برترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد گفت: او موفق شد نقشی که بین دفاع و هافبک و چیزی که از او خواستیم را به بهترین شکل به انجام برساند. من به او بابت این عملکرد تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا نیز گفته بودم تیم الاهلی هشت بازیکن ملی پوش دارد. با این حال در بازی امشب ما بهتر بودیم و توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی در مورد دیدار با الهلال عربستان نیز گفت: این تیم پرافتخارترین تیم آسیاست و بازی شب گذشته این تیم برابر العین امارات را دیدم. آنها خیلی قول هستند و بازی ما با الهلال یک جنگ تمام عیار است. در این دیدار هر تیمی بیشتر و بهتر بجنگد برنده می شود و به مرحله بعدی صعود می کند.

برانکو با بیان اینکه بعد از تساوی یک بر یک کار ما برای تصمیم گیری هم سخت شد گفت: در این شرایط به خوبی هم نمی توانستیم حمله کنیم چرا که احتمال خوردن گل دوم را داشتیم واین کار را سخت تر می کرد. با این حال با تفکر بازی کردیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض هایی که انجام داد و از آن به عنوان تعویض های طلایی یاد می شود گفت: با به میدان فرستادن بازیکنانی مثل رسن، منشا و مصلح توانستیم بهتر کار کنیم و به موفقیت برسیم چرا که خون تازه ای در تیم ما به راه افتاد. ما فصل گذشته فقط ۱۳ بازیکن داشتیم و دستمان روی نیمکت خالی بود اما امسال بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم که می‌توانیم تعویض کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)