پرسپولیس نیوز : برانکو ایوانکوویچ در جمع مربیان لیگ برتری که در کلاس مربیگری فدراسیون فوتبال حضور دارند، گفت: مایه خوشحالی که است که به ارتقای سطح فنی مربیان ایرانی کمک کنم.

 در ابتدای تمرین پرسپولیس، مربیان حاضر در کلاس مربیگری فدراسیون فوتبال با مدرسی مرتضی محصص حاضر شدند تا از تمرین شاگردان برانکو و نحوه کار برانکو یادداشت برداری کنند.

در ابتدای تمرین برانکو در جمع مربیان با اشاره به نتایج تیمش در فصل جاری و عملکرد بازیکنانش گفت‌: مسابقات فشرده‌ای در فصل جاری داشته‌ایم که نیاز به آمادگی بسیار بالایی داشت. تیم ما با این حال کمترین مصدومان را داشت و تقریبا همه بازیکنان‌مان از آمادگی بدنی بسیار خوبی برخوردار هستند.

سرمربی کروات پرسپولیس در ادامه‌ با اشاره به برنامه تمرینی امروز تیمش گفت‌: امروز (دوشنبه) ‌روی تمرینات هوازی کار می‌کنیم. یک فوتبال درون تیمی هم خواهیم داشت.

برانکو در جمع این مربیان گفت: حضور شما اینجا برای ما مایه مباهات هست و خوشحالم که در تمرین پرسپوطلیس حاضر هستید. مطمئنا هر کمکی از دست من برای رشد دانش مربیان برآید، کوتاهی نخواهم کرد. امروز هم تمرین پرفشاری داریم و می تواند از آن نکته برداری کنید.

برانکو در ادامه‌ به جزئیات این تمرین پرداخت و عملکرد بازیکنانش در بازی‌های مختلف را تشریح کرد.

او تاکید کرد که از هر کمکی برای ارتقای سطح فنی مربیان ایرانی دریغ نخواهد کرد و حضور مربیان ایرانی در تمرین امروز پرسپولیس مایه خوشحالی و مربیان پرسپولیس است.

در این کلاس مربیگری مربیان مختلفی مانند مجید صالح، فرهاد پورغلامی، کریم قنبری، رضا رجبی و … حضور دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)