پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در رسانه‌ها می‌خوانیم نفت مشکلات زیادی دارد مثل خیلی تیم‌‌های دیگر اما همین مشکلات انگیزه مضاعف به آنها می‌دهد مقابل ما بهتر باشند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ظاهراً نیم‌فصل برای شما (خبرنگاران) تمام شده است، چرا که تعدادتان از روزهای گذشته کمتر است، اما نیم‌فصل هنوز برای ما تمام نشده است و یک بازی سنگین را مقابل صنعت نفت آبادان پیش‌رو داریم.

مشکلات می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف به تیم صنعت نفت بدهد
وی در ادامه افزود: طبیعی است که ما دوست داریم این فصل را به بهترین نحو ممکن به پایان رسانده و هواداران عزیزمان را خوشحال کنیم. اگرچه در روزهای اخیر رسانه‌ها در مورد مشکلات زیاد تیم صنعت نفت صحبت کردند، در حالی که خیلی از تیم‌ها با این مشکل مواجه هستند، اما همین مشکل می‌تواند انگیزه مضاعفی را برای تیم حریف ایجاد کند. آنها هم قطعاً با نتیجه خوب می‌خواهند راهی تعطیلات شده و مشکلات‌شان را برطرف سازند.

حریف فردای‌مان را دست‌کم نمی‌گیریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از صنعت نفت یادآور شد: آنها نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده‌اند و با بازیکنانی مانند باتیستا، شیمبا و… در کنار بازیکنان قدیمی‌شان که خطرناک هستند، تیمی قوی را تشکیل داده‌اند. نفتی‌ها مقابل سپاهان و استقلال خیلی خوب ظاهر شدند و مهم‌ترین مسئله برای ما این است که حریف‌مان را دست‌کم نخواهیم گرفت. در خصوص تیم خودمان هم باید بگویم خوشبختانه همه در سلامت هستند و فقط مهدی طارمی و احمد نوراللهی نمی‌توانند ما را همراهی کنند. ما بشار رسن را هم داریم. انتظارم ارائه یک بازی زیبا از شاگردانم است تا از این طریق از هواداران‌مان بابت حمایت‌های خوب‌شان تشکر کنیم.

ادامه دارد …

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)