پرسپولیس نیوز :دیدار تیم‌های الهلال و پرسپولیس در نیمه اول با برتری تیم عربستانی خاتمه یافت.

تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی به مصاف هم رفتند که نیمه اول با برتری ۲ بر صفر الهلال به پایان رسید.

الهلال در این مسابقه با ترکیب؛ المعیوف، هوساوی، البریک، الحافظ، الشهرانی، عطیف، میلیسی، سالم الدوساری، ادواردو، الفرح و خربین از ابتدا مقابل پرسپولیس به میدان آمده است.

برای پرسپولیس در این مسابقه علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسین ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا،‌ علی علیپور راهی میدان شده‌اند.

دقیقه ۲: سانتر علیپور روی دروازه الهلال با ضربه سر مدافع حریف در اختیار عمر المعیوف دروازه‌بان تیم سعودی قرار گرفت.

دقیقه ۸: اشتباه حسین ماهینی باعث شد سالم الدوساری با توپ‌ربایی و پاس در عرض او به کارلوس ادواردو همراه شد که ضربه مهاجم الهلال را بیرانوند به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۱۸: به دنبال حرکات ترکیبی بازیکن الهلال پشت محوطه جریمه پرسپولیس، نیکولاس میلیسی در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت خوب شد که ضربه او از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: همکاری خوب منشا و احمدزاده در نهایت با پاس عرضی شماره ۱۰ پرسپولیس به امیری همراه شد که ضربه این بازیکن از روی خط محوطه جریمه الهلال در اختیار المعیوف قرار گرفت.

دقیقه ۲۱: حرکت خوب علیپور با فرار او به داخل محوطه جریمه الهلال همراه شد اما دخالت احمدزاده و گرفتن توپ باعث شد ضربه هافبک پرسپولیس به مدافعان الهلال برخورد کند.

دقیقه ۲۸: پاس در عرض وحید امیری به محسن مسلمان با شوت هافبک پرسپولیس از پشت محوطه جریمه الهلال همراه شد که با اختلاف از بالای دروازه سعودی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: سانتر محمد بریک از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس با ضربه سر چکشی محمد خربین در پشت شجاع خلیل‌زاده همراه شد و الهلال به گل نخست خود دست یافت.

دقیقه ۳۲: ضربه سالم الدوساری از داخل محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: اشتباه فرشاد احمدزاده باعث شد یاسر الشهرانی با یک شوت زمینی از پشت محوطه جریمه گل دوم الهلال را بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)