پرسپولیس نیوز: روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و خبرنگاران پرسپولیس پذیرای کمک‌های مردمی خواهند بود.

زلزله اخیر در استان کرمانشاه و آسیب دیدگی هزاران نفر از اهالی شهرستان‌های قصر شیرین، سرپل ذهاب و روستاهای اطراف باعث شد تا دل هر دردمندی بابت این اتفاقات به درد بیاید. در این راستا اعضای باشگاه و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس هم در اقداماتی خداپسندانه و با به راه انداختن کمپین‌های خودجوش و مردمی کمک های نقدی و غیرنقدی فراوانی را برای کمک به آسیب دیدگان فراهم کردند که در قالب چند کاروان، این کمک ها به دست مردم این خطه قهرمان پرور خواهد رسید.
در این خصوص و در راستای کمک‌های سایر ارکان باشگاه بزرگ پرسپولیس، بخش روابط عمومی این باشگاه با همراهی خبرنگاران حوزه پرمخاطب پرسپولیس در نظر دارد فردا و از ساعت ۱۴ با حضور در ورزشگاه شهید درفشی فر کمک‌های مردمی را برای فرستادن به استان کرمانشاه جمع آوری کند.
همچنین قرار است فردا و در این ورزشگاه ۵ پیراهن اصلی تیم فوتبال پرسپولیس که توسط بازیکنان محبوب این تیم امضا شده است رونمایی و برای فروش به نفع زلزله زدگان، به مزایده گذاشته شود.
امید است این اقدامات مرهمی بر دل زخم خوردگان کردهای پر غرور کشورمان باشد و آنها بدانند که در این شرایط هواداران پرسپولیس همراه با سایر مردم ایران در کنار آنها خواهند بود.
آدرس مجموعه: میدان علامه جعفری ( نور) – بلوار آیت الله کاشانی – بعد از جنت آباد – خیابان بهمنی نژاد – بالاتر از آتش نشانی – مجموعه فرهنگی – ورزشی درفشی فر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)