مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل شركت فرابورس در نامه‌اي جزييات ورود پرسپوليس به بازار بورس را اعلام كرد كه طبق آن پرسپوليس ابتدا بايد مسير سودآوري را طي كند و در غير اين‌صورت مجبور است به همان شيوه عمومي وارد بورس شود. در همين رابطه هفته آينده كاشاني در جلسه‌اي با مديران شركت فرابورس شركت مي‌كند.

 

در دعواي ليدرهاي پرسپوليس شنيديم كه باشگاه خط داده تا عليه هدايتي حرف بزنند. اما عليپور در پاسخ به اين شايعه مي‌گويد: «كسي از طرف باشگاه حرف نزده و هر كسي معترض است از مراجع قانوني پيگيري كند.»

بازيكنان و مربيان پرسپوليس صبح ديروز در محل باشگاه حاضر شدند و بعد از تماشاي گزيده‌هايي از فيلم بازي‌هاي چند هفته گذشته ابومسلم، شنونده صحبت‌هاي زلاتكو كرانچار بودند.

به مناسبت روز جهاني ديابت و به منظور جلب توجه جامعه نسبت به اين بيماري، بازيكنان پرسپوليس پيش از بازي امروز همراه با 22 كودك ديابتي وارد زمين شدند اين برنامه با همكاري انجمن آموزش ديابت گابريك و انجمن ديابت ايران انجام شد

 

 

عباس انصاري‌فرد در آخرين مصاحبه‌اش مدعي شد بندي در قرارداد كرانچار هست كه قبل از سه ماهه شدن همكاري‌اش با پرسپوليس، باشگاه مي‌توانست فقط حقوق يك ماه او را بپردازد و بركنارش كند اما مدير روابط عمومي پرسپوليس مي‌گويد كه مفاد قرارداد مربي كروات به دقت بررسي شده و چنين بندي در آن وجود ندارد. او معتقد است كه اين بحث براي تخريب كاشاني مطرح شده.
بعد از توافق با شهرداري براي كمك به پرسپوليس، آشوري مدير مالي باشگاه چك كمك شهرداري را ديروز دريافت كرده اما باشگاه تمايلي به افشاي مبلغ اين چك ندارد.
 
سعيد حلافي كه جدايي‌اش از پرسپوليس و حضور او در فولاد قطعي به نظر مي رسيد ممكن است نيم‌فصل دوم را هم تهران بگذراند. او حالا از راه‌آهن هم پيشنهاد دارد و شايد با عقب‌نشيني اهوازي‌ها، ليگ را در تهران ادامه بدهد.
در ادامه دعواهاي رسانه‌اي ليدرها، حبيب كاشاني 4 ليدر اصلي پرسپوليس را ديروز عصر به باشگاه احضار كرد تا مطمئن شود كه آنها نقشي در ماجرا نداشته‌اند.
به گفته دكتر زرينه مشكل كتف ميثاق تا حدود زيادي برطرف شده اما او براي حضور در بازي امروز مشكل دارد. مصدوميت شيث هم بهبود پيدا كرده و خليلي از چند روز ديگر به تمرين‌ها برمي‌گردد. در عوض جلال اكبري دچار سرماخوردگي شده و امروز بازي نمي‌كند.
 

  ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و ابومسلم در چارچوب هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 در حضور بيش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي آغاز شد و با برتری پرسپولیس به پایان رسید.اين ديدار در نيمه اول با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد. پرسپولیس در این نیمه یک بازی پرانتقاد و ضعیف را در برابر تیم انتهای جدولی ابومسلم انجام داد اما در نهایت در نیمه دوم با دومین گل کریم باقری سه امتیاز این بازی را به حساب خود اضافه کرد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)