پرسپولیس نیوز : مربی پیشین نفت می‌گوید بیرانوند باید در قبال مطالباتش از باشگاه نفت صبورتر باشد.

محسن سیدی درباره جلسه‌ای که طلبکاران باشگاه نفت تهران دیروز (یک‌شنبه) با سمیعی مدیرعامل باشگاه نفت داشتند اظهار کرد: ما به عنوان نماینده طلبکاران دوره اول نفت که مربوط به سال ۹۴ می‌شوند به دفتر باشگاه نفت رفتیم. پس از صحبت‌هایی که با سمیعی داشتیم انرژی خوبی گرفتیم. سمیعی دنبال راهکارهایی است تا وضعیت طلبکاران مشخص شود. در صحبتی که با او داشتیم قرار شد که صبورتر باشیم تا شرایط برای پرداخت مطالبماتمان فراهم شود.

مربی پیشین نفت تهران افزود: ما به صحبت‌های مالک جدید اعتماد کردیم. انتظار زیادی هم نداریم و می‌خواهیم دوستانه این مساله حل شود. طبق صحبت‌هایی هم که داشتیم قرار شد با برگزاری جلسه‌ای با حضور طلبکاران یا نمایندگان آن‌ها به یک نتیجه خوب برسند.

او در ادامه با ابراز خوشحالی از خرید باشگاه توسط تهران کاررسا که باعث شد نفت منحل نشود، گفت: روند انتقال باشگاه طولانی است و مدتی طول می‌کشد تا آن‌ها به باشگاه مشرف شوند. ما طلبکاران باید زمانی را به مالکان جدید بدهیم تا شرایط پرداخت بدهی را فراهم کنند. از آن‌جایی که ما شرایط تیم را درک می‌کنیم، خوشحال می‌شویم که یک جلسه با ما بگذارند. مدیران قدیمی نفت هم می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

سیدی با تاکید بر این که گروه طلبکاران اولیه نفت بسیار صبور بودند، تصریح کرد: طلبکاران در یک جاهایی که صداقت کاری از سوی مالک باشگاه وجود نداشت باعث می‌شد تا واکنش‌هایی نشان دهند. مالکان جدید می‌توانند با مدیران پیشین نفت مانند بهرام میرشیبانی که پیگیر مطالبات ما بودند به عنوان پیشکسوت و بزرگ‌تر صحبت کنند. ما هم هر کاری که بخواهیم انجام دهیم با این افراد مشورت می‌کنیم.

مربی فعلی سپیدرود با بیان این که گروه جدید مالکان نفت صداقت کاری دارند، گفت: در ۱۰ سالی که در نفت کار کردم،‌ بحث صداقت کاری این تیم را از باقی تیم‌ها متمایز می‌کرد. ما مانند یک خانواده بودیم و پول در باشگاه مساله‌ای نبود. ما در قبال مالکان قبلی هم حسن نیتمان را نشان دادیم. طلبکاران نفت تنها دنبال احترام متقابل هستند.

محسن سیدی که در زمان حضور علی بیرانوند در نفت، مربی او در این تیم بود، درباره ناراحتی بیرانوند از عدم پیگیری وضعیت مطالباتش از سوی باشگاه نفت بیان کرد: من شاهد بودم که علی‌رضا بیرانوند در هشت سالی که در نفت بود چقدر سختی کشید و چه افتخاراتی کسب کرد. من به عنوان مربی سابق و دوست بیرانوند،‌ از او می‌خواهم که صبور باشد. به این دلیل که اعتقاد دارم گروه جدید می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)