مرجع خبری پرسپولیس (16:14) : / یکشبه 15 دی

جلسه ی ظهر فردای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تکلیف مدیر عامل جدید این تیم را روشن می کند .

  نامه‌ای که به دستور علی‌آبادی و با امضای هاشمی نوشته شد، در حقیقت دستور جلسه ظهر فردای هیات مدیره این باشگاه است. جلسه‌ای که از حالا می‌توان نتایجش را پیش‌بینی کرد…

با نامه‌ای که با امضای کیومرث هاشمی معاون سازمان تربیت بدنی برای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نوشته شد، عملا حکم برکناری داریوش مصطفوی صادر شد. این عنوان مطلبی بود که دیروز بلافاصله بعد از باخت پرسپولیس به ذوب‌آهن روی خط ما قرار گرفت.

یکی از مدیران سازمان تربیت‌بدنی نامه هاشمی را با گفتگوی تلفنی محمد علی‌آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی با معاون اولش در ارتباط مستقیم می‌داند و می‌گوید: شاید آقای علی‌آبادی نمی‌خواست به طور مستقیم وارد این ماجرا شود؛ اما در هر حال باید بدانید این نامه، موضع رسمی سازمان تربیت‌بدنی است.
علی‌آبادی مدتهاست می‌خواهد مسائل باشگاه قرمز ایران را بررسی کند؛ اما به دلیل علاقه‌ای که به مصطفوی دارد مدام این کار را به تعویق می‌اندازد ولی دیگر اوضاع به گونه‌ای نیست که بتوان سکوت کرد.
سازمان تربیت‌‌بدنی که به هیچ عنوان نمی‌خواهد اختیار دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را از دست بدهد، باید در برابر نتایج بد این دو تیم هم پاسخگو باشد و همین مورد علی‌آبادی را وادار کرده با امضای هاشمی، نامه‌ای برای هیات مدیره باشگاه قرمز ایران بنویسد. نامه‌ای که به باشگاه ارسال شد، در حقیقت حکم پایان کار را برای مدیر این باشگاه صادر کرد. این احتمال، وقتی پررنگتر می‌شود که بدانیم برخی از اعضای هیات مدیره از همان ابتدای کار مصطفوی با مدیریت او بر این باشگاه مخالفت می‌کردند و فرد دیگری را پیشنهاد می‌دادند.
اگرچه از مدتها پیش بحث بازگشت علی سعیدلو، معاون اجرایی رئیس جمهور به این باشگاه مطرح بوده، اما خود او در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت تاکید کرد که فقط برای کمک حاشیه‌ای به این باشگاه باید روی او حساب باز کنند نه حضور اجرایی و مدیریتی. او به صراحت گفته با این وقت محدود، نه می‌تواند در باشگاه مدیریت کند و نه حضور فیزیکی برای مسائل اجرایی باشگاه داشته باشد.
مجید فرخزادی، سخنگوی باشگاه هم شاید باز همین سمت را در باشگاه داشته باشد. این توافقی است که در آخرین جلسه هیات مدیره صورت گرفت تا عباس انصاری‌فرد که یه هدایتی تازه برای باشگاه پیدا کرده بخت خودش را برای مدیریت بر این باشگاه پرحاشیه بیازماید
ظهر فردا، اعضای هیات مدیره در دفتر این باشگاه دور هم جمع می شوند تا مسائل این روزهای باشگاه را بررسی کنند، اما خود آنها هم می‌دانند که دلیل جلسه چیزی غیر از نامه رئیس نیست. در این جلسه که قرار نیست سعیدلو در آن حضور داشته باشد، اعضا ابتدا گزارش مدیر را گوش می‌دهند و سپس درباره مسائل تشکیلاتی باشگاه تصمیم‌گیری می‌شود.

خبر اختصاصی مرجع خبری // امانت دار باشید . استفاده ازین مطلب با ذکر نام مرجع خبری بلا مانع است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)