پرسپولیس نیوز: ظهر امروز کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا با هدف رسیدن به استانداردهای جهانی عرصه داوری تشکیل جلسه داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC ظهر امروز در مقر این کنفدراسیون (کوالالامپور) با هدف رسیدن به استانداردهای جهانی در عرصه داوری و قضاوت در فوتبال تشکیل جلسه داد.  این جلسه به نوعی بهانه‌ای بود برای افتتاح رسمی آکادمی داوران AFC که قرار است فردا در کوالالامپور رسماً کار خود را آغاز کنند.

چونگ مونگ گیو ریاست این جلسه را بر عهده داشت و در ابتدای سخنان مهم خود تصریح کرد: AFC در کنار کونکاکاف تلاش می‌کند به سطح جهانی داوری برسد و شاید در رقابت‌های لیگ قهرمانان دو قاره با تبادل داوران بتوانیم پیشرفت‌های بیشتری داشته باشیم.

در این جلسه به چشم‌انداز و مأموریت کمیته داوران AFC اشاره شد و حاضران در نهایت صورتجلسه‌ای را امضاء کردند که بر طبق آن کلیه کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا متعهد به تلاش برای ارتقاء سطح داوری در قاره کهن خواهند بود.

مونگ‌گیو در پایان سخنان خود اشاره کرد: داوران آسیایی باید به سقف جهانی برسند و هر قضاوت در سطح جهانی برای ما یک افتخار است. باید به حقوق داوران توجه شود و اطمینان دارم که آکادمی داوران AFC در آینده نقش مهمی در رسیدن ما به اهداف تعیین شده ایفا خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)