پرسپولیس نیوز: پژمان جمشیدی برای بازی در فیلم سوءتفاهم نامزد دریافت سیمرغ بازیگر مکمل مرد شد؛ اتفاقی که یک موفقیت بزرگ برای این فوتبالیست سابق تیم ملی و پرسپولیس محسوب می‌شد اما متأسفانه تمسخر برخی از اصحاب رسانه‌های سینمایی را در پی داشت؛ لحظه‌ای که محمدرضا فروتن از داوران جشنواره سی‌وششم نامش را خواند…

این رفتار زشت و تأسف‌آور واکنش اهالی فوتبال، رسانه‌های ورزشی و خاصه پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشت که همگی از پژمان جمشیدی حمایت کردند. حتی بزرگانی همچون پرویز پرستویی، کمال تبریزی، رسول صدرعاملی و محمدرضا فروتن لب به تحسین جمشیدی گشودند و این انتخاب را حق او دانستند.
هرچند پژمان جمشیدی با حضور در برنامه «هفت» اعلام کرد کوچکترین دلخوری از خبرنگاران سینمایی ندارد اما از همه کسانی که پس از آن ماجرای تلخ از او حمایت کردند، قدردانی کرد اما پژمان جمشیدی به این نیز بسنده نکرد و دیروز همراه با محمد پنجعلی، رضا شاهرودی و ادموند بزیک به محل تمرین پرسپولیس رفت تا هم از حمایت قرمزپوشان تشکر کرده و هم دیداری تازه کند. در همین راستا با پژمان جمشیدی تماس گرفتیم که با او گپ فوتبالی بزنیم.
*چه شد که سر تمرین پرسپولیس رفتی؟
راستش را بخواهید ۲ ماهی می‌شد که می‌خواستم سر تمرین پرسپولیس بروم. تیم سابق خودم که خاطرات زیادی از آن دارم ولی متأسفانه فرصت نمی‌شد. هر دفعه کاری پیش می‌آمد یا سر فیلمبرداری بودم و… بالاخره تصمیم گرفتم امروز (جمعه) سر تمرین بیایم.
*این حضور یک‌ جور تشکر از پرسپولیسی‌ها بابت حمایت اخیر پس از ماجرای سینما رسانه و کاندیدا شدن شما برای فیلم سوءتفاهم و مسائل پس از آن نبود؟
به هر حال آمدم که هم به بچه‌ها سر بزنم و هم تشکر کنم. خوشحالم امروز دوستان قدیمی‌ام آقایان محمد پنجعلی، رضا شاهرودی و ادموند بزیک را دیدم. خاطرات گذشته زنده شد و واقعاً لذت بردیم.
*برانکو چه برخوردی با تو داشت؟
مثل همیشه جنتلمن بود و برخورد بسیار خوبی داشت. بچه‌های پرسپولیس هم لطف کرده و به ما خوشامد گفتند و من هم برای آنها آرزوی موفقیت کردم.
*راستی نظرت در خصوص ماجرای اخیر علی کریمی، فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش چیست؟
من پست حمایتی از علی کریمی گذاشتم. علی رفیق قدیمی، دوست و همبازی‌ام بوده است.
*کارلوس کی‌روش به علی کریمی اتهام بزدل بودن زده است. نظرت در رابطه با این حرف چیست؟
نمی‌دانم چرا آن پیامک را کارلوس کی‌روش برای عادل فردوسی‌پور ارسال کرد اما همه ایران می‌دانند علی کریمی بزدل نیست و اتفاقاً خیلی هم شجاع است. مگر کسی می‌تواند به علی کریمی چنین اتهامی بزند؟ کی‌روش با همه احترامی که برایش قائلم، آن شب اشتباه بزرگی مرتکب شد.

*اگر شرایط سپیدرود اجازه بدهد و تو هم فرصت داشته باشی، دوست نداری همراه با علی کریمی در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کنید؟
صددرصد، علی این روزها به خاطر حواشی به وجود آمده، سرش شلوغ شده اما ان‌شاءا… خیلی دوست دارم در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کنم.
*مدت‌هاست کمتر در ورزش و فوتبال دیده می‌شوید. چرا؟
بیشتر درگیر تئاتر و سینما بودم و البته از ورزش هم غافل نشدم. من هرچه دارم از فوتبال و ورزش بوده و هرگز آن را فراموش نمی‌کنم.
*بی‌رودربایستی از خبرنگاران سینمایی پس از آن ماجرا دلخور نشدی؟
نه، گفتم که دلخور نشدم.
*باورش کمی سخت است که…
باور کنید از ته دل گفتم. اگر من پژمان جمشیدی شدم، به خاطر حمایت خبرنگاران ورزشی و سینمایی بوده است و هرگز این موضوع را فراموش نمی‌کنم. آن جماعت هم همگی خبرنگار نبودند و یک واکنشی نشان دادند که باز هم تأکید می‌کنم دلخور نیستم. هرچه بود، تمام شد و رفت و خوشحالم که داوران مرا در فیلم سوءتفاهم دیدند و باعث افتخار است که کاندیدا شدم.
*ان‌شاءا… سال بعد سیمرغ بگیری.
از شما سپاسگزارم. به همه بروبچه‌های خبرورزشی سلام برسانید و بگویید ممنونم بابت حمایت‌هایی که همیشه از پژمان جمشیدی داشته و دارید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)